Connect with us

Здравје

Изненадувачки ефект од омилената салата на Македонците – Колку повеќе ја јадете ќе ја забележите разликата

Published

on

Најновото истражување открива како туршијата делува на здравјето!

Ферментираната храна како кисела зелка, кисели краставички, јогурт и кефир се сметаат за здрава храна. Подготовката на кисели краставички и кисела храна е еден од најстарите начини на зачувување и зачувување на храната. Киселите краставици го враќаат нарушениот баланс на бактериите во цревата, го подобруваат метаболизмот, варењето, имунитетот, го регулираат крвниот притисок и холестеролот, ги ублажуваат проблемите со кожата и го подобруваат расположението…

Предностите се многу. Сепак, најновото истражување дошло до изненадувачки ефект на туршијата. Не само што може да го намали стресот со смирување на вашите нерви, туку и го подобрува сонот. Лекарите ги поделиле учесниците во две групи кои следеле различни диети. Првата била ставена на диета која следела пирамидална шема, а втората била замолена да јаде „психобиотска диета“ која вклучувала голема количина на пребиотици и ферментирана храна.

Втората група мораше строго да се придржува до дневното мени кое се состои од две до три порции ферментирана храна. Тие вклучуваат кисела зелка, кефир и кисели краставички. После тоа, оваа група јадела пет до осум порции цели зрна и шест до осум порции овошје и зеленчук кои се богати со пробиотски влакна. Тие вклучуваат јаболка, банани, зелка и кромид.

Иако и двете групи забележале дека нивниот сон се подобрил, резултатите покажале дека учесниците кои јаделе психобиотска храна, исто така, доживеале намалување на количината и интензитетот на стресот под кој можеби биле во тоа време. Дополнително, нивото на воочениот стрес се намалуваше колку повеќе учесникот ја следеше психобиотската диета, која вклучува многу туршија.

Домашната туршија е фантастичен извор на витамини и растителни влакна и ја создаваат потребната рамнотежа на, во овој период од годината, трпезите кои често се обилни. витамини како што се К виматинот, Б витаминато, особено важни и ретки во растителните хранливи материи, Б12. Покрај тоа, туршијата е вистинско богатство на пробиотски култури кои прават чуда за нашиот дигестивен тракт – го олеснуваат варењето, спречуваат запек, гасови и надуеност. Природните пробиотици ќе се погрижат и за зајакнување нашиот имунолошки систем, го балансира нивото на холестерол и спречува рак на дебелото црево и други хронични заболувања.

Здравје

ШОК ДИЕТА – За 7 дена 5 килограми помалку

Published

on

Шок диетата се разликува од другите диети по тоа што е многу едноставна и за разлика од другите „брзи“ диети може да се држи повеќе од 3 дена без негативни последици. Самата диета е направена за 7 дена (менито е подоле ) и е избалансирана со добра комбинација на масти, протеини, јаглехидрати, минерали и витамини, што ќе го намали вашиот струк без да трпи вашето тело.

Суштината на шок диетата се состои во дневниот внес до 1000 – 1200 калории, поделен на 5 оброци и така цела седмица. Единствен услов за оваа диета е да имате доволно време кое не е преоптеретено со обврски туку во мирен ритам да може да се посветите на самите себе.

НАПОМЕНА: Ако имате било какви проблеми со ендокриниот систем, бубрезите или стомакот, тогаш заборавете на оваа диета како и на другите диети за интензивно намалување на телесната тежина.

Секој ден треба да конзумирате:

1. Витамини и минерали кои што телото ќе ги добива од овошјето и зеленчукот. Во текот на еден ден треба да јадете три вида од овие намирници. Свежо овошје и зеленчук треба да јадете помеѓу оброците а варено овошје и зеленчук да подготвувате за појадок , ручек и за вечера.

2. 100 гр растителни или животински протеини (риба, јајца, млечни производи, житарки, мешунки, тестенини, леб, јаткасти плодови).Кога сте на ваква диета на телото му требаат протеини затоа што го штитат од замор и губење на мускулната маса.

3. Мастите ја помагаат функцијата на мозокот и позитивно влијаат на кожата и косата. Во диета треба да користите растителни масла и тоа 3 – 5 супени лажици дневно во салатите.

4. Јаглехидратите ќе ги имате во 100 гр леб (лебот можете да го поделите на парчиња по 20 гр по оброк), 100 гр ориз или 100 гр компири или 100 гр тестенини. Јаглехидратите и скробот се исто така потребни затоа што тие се главен извор на енергија. Но белиот шеќер треба да биде потполно и засекогаш исклучен од употреба.

diets-main

Седумдневно мени за Шок диетата

Прв ден:

Појадок: Две чаши сок од портокал и три супени лажици варени мусли

Предпладневна ужина: јогурт со намалена масленост ( 2 дцл )

Ручек: 180 гр риба со 15 гр боранија и додадете 20 гр свеж леб

Попладневна ужина: Изедете едно јаболко

Вечера: 80 гр варени тестенини со сос од домати (50 гр) и варено јајце.

Втор ден:

Појадок: Чаша сок од боровница и парче свеж интегрален леб

Предпладневна ужина: Една круша

Ручек: Салата од два домата,100 гр зелка, лажица обарен грашок и лажица спанаќ на пареа. Зачинете со масло и додадете парче леб со сирење (20 гр).

Попладневна ужина: Јогурт (2 дцл)

Вечера: 80 гр шпагети со свеж зеленчук

Трет ден:

Појадок: Јогурт (2 дцл) со парче црн леб

Пред пладневна ужина: две до три киви

Ручек: 200 гр печена морска риба со варен зеленчук

Попладневна ужина: Коктел од млеко и овошје

Вечера: 70 гр ориз со 100 гр зеленчук

Четврти ден:

Појадок: Билен чај, тост и јаболко

Пред пладневна ужина: Јогурт (2 дцл)

Ручек: 100гр. шкампи или други морски плодови, 200 гр варен морков и боранија (50 гр)

Попладнева ужина: Едно јаболко

Вечера: 50 гр тестенини со зеленчук и 40 гр рендано сирење

Петти ден:

Појадок: Чаша обезмастено млеко со три супени лажици хељда

Претпладневна ужина: една круша

Ручек: 150гр. зелена салата со варено јајце и парче леб, половина јаболко и пет јатки ореви

Попладневна ужина: јогурт (2 дл)

Beчера: варени лигњи (или варен пилешки копан), 50 гр. ориз, да се додаде 150 гр. рендан свеж морков и 40 гр. сирење.

Шести ден:

Појадок: пасиран морков и чаша сурутка со неколку бисквити

Предпладневна ужина: коктел од млеко и овошје

Ручек: 150 гр. печено пилешко бело месо и салата од домати

Попладневна ужина: јогурт со намалена масленост (2 дл)

Вечера: 50 гр. варен ориз со 50 гр печурки

Седми ден:

Појадок: еден портокал, чаша овошен чај и два бисквити

Предпладневна ужина: сирење со намалена масленост

Ручек: супа од зеленчук

Попладневна ужина: сок од морков и лимон

Вечера: 60 гр. варен ориз, пржено јајце и 100 гр. спанаќ со парче црн леб

Физичка активност: Лесна прошетка 30 минути секој ден наутро и навечер.

Continue Reading

Здравје

ЗЕЛКА ДИЕТА Е ГОЛЕМ ХИТ: За помалку од 7 дена ќе ослабете 5 килограми

Published

on

Диетата со зелка моментално е една од најпопуларните на интернет. Оваа диета не е нова, но стана популарна во 50-тите години на минатиот век.

Го користеле луѓето за подобрување на нивното општо здравје и како еден вид детоксикација на телото. Некои извори тврдат и дека супата од зелка, на која се базира оваа диета, се користела и за време на Првата светска војна за зајакнување на имунитетот.

При следењето на оваа диета, дозволено е да се јаде друга храна со помалку калории, додека потребно е да се елиминираат шеќерот и храната како печени компири, банани и слично во првите 3 дена.

Значи, главниот оброк е супа од зелка и се прави на следниов начин:

Зеленчукот исечкајте го на коцки, вклучувајќи моркови, зелени пиперки, кромид, домати, печурки, зелка и целер.

Во тава ставете го кромидот и малку масло и динстајте неколку минути. Потоа додадете го сечканиот зеленчук.

Додадете 6-7 чаши вода во тенџере и оставете да зоврие. Намалете ја температурата на средно и оставете го зеленчукот да се готви. Гответе додека зеленчукот не омекне, еден 30-45 мин. Можете да додадете сол и бибер по желба.

Прв ден

Супа од зелка и овошје по избор, само банани не се дозволени. Пијте многу течности, се препорачува вода, незасладен чај или црно кафе.

Втор ден

Супа и зеленчук, количината не е ограничена, важно е да не се чувствувате гладни. Јадете зелен зеленчук и избегнувајте пченка, грашок и други мешунки. Можете да печете компири за вечера. На овој ден е забрането да се јаде овошје.

Трет ден

Со супа од зелка, можете да комбинирате овошје и зеленчук по ваш избор, но не и храна која содржи многу јаглехидрати (на пример, компири).

Четвртиот ден

Освен супата од зелка, можете да изедете најмногу четири банани, а обезмастено млеко да консумирате во неограничени количини.

Петтиот ден

Задолжителна е супата од зелка, а дозволен е еден оброк од 300-500 грама посно пилешко или говедско месо и салата од домати (максимум шест домати).

Во текот на денот треба да пиете од 1,5 до два литри вода, што ќе го подобри исфрлањето на вишокот киселина од телото.

Шестиот ден

Најмалку една порција супа од зелка, посно пилешко или говедско месо и многу зеленчук. Шестиот ден не е дозволено да се јаде компир.

Седмиот ден

А последниот ден од диетата е задолжителна супа од зелка, а гладот ​​можете да го задоволите со порции интегрален ориз и зеленчук. Дозволено е да се пие незасладен овошен сок.

Напомена: Оваа диета се препорачува да се придржувате до 7 дена, по што треба да направите пауза од најмалку 2 дена.

Continue Reading

Здравје

ЕВЕ ШТО ЈАДЕЛ НИКОЛА ТЕСЛА ЗА ПОЈАДОК! Тој верувал дека тоа му дава сила

Published

on

Во својата книга „Моите пронајдоци: Автобиографијата на Никола Тесла“ изјавил дека обично појадувал млеко и јајца, го прескокнувал ручекот, а особено сакал супа од зеленчук.

  • Најважниот елемент од мојот животен стил е исхраната. Не можете да очекувате машината да работи добро ако не и обезбедите соодветно гориво – изјави Никола Тесла, но истакна и дека со текот на времето видел дека два оброка дневно се сосема доволни.
  • Два оброка дневно ми го подобрија здравјето и ми го заострија апетитот и вкусот. Не знаев што е животот додека не го исклучив ручекот од исхраната. Денес, на 78 години, уживам во двата оброци во иста мера како кога бев 16-годишно момче и немам никакви дигестивни проблеми – пишува на веб-страницата на Tesla Universe.

Супа од кромид и целер


Како што вели, за појадок сакал да пие млеко бидејќи е богато со протеини, а да јаде јајца, особено белки бидејќи и тие се богати со протеини. Сакал и ориз, но не и сирење.

Зеленчукот е неопходен, иако не содржи многу протеини. Не дава многу енергија, но ги регулира цревата, му дава на телото витамини. Сакам да јадам убава супа од кромид и сечкан целер подготвена со многу путер. Оваа комбинација лесно се вари и ја јадам со години – рекол Тесла.

ŠTA JE JEO NIKOLA TESLA? Ovo je JELOVNIK slavnog naučnika + RECEPT |  Velouté de céleri rave, Velouté de celeri, Celerie rave

Тесла го пофали и овошјето, а тој рече дека шеќерот не е опасен во мали количини, но не смееме да заборавиме дека го има многу во овошјето.

Јадел месо двапати годишно


На прашањето дали е вегетаријанец или не, Тесла рече:

-Јадам месо многу ретко, еднаш или двапати годишно. Богата е со протеини, но рибата е речиси подеднакво богата со протеини и масти и многу полесно се вари. Фосфорот што го содржи е одличен за нервниот систем. Но, фосфорот, иако го храни мозокот, предизвикува киселост во телото. И месото и рибата ни даваат брза енергија. Овие намирници им се неопходни на луѓето од одредени професии, иако ни го скратуваат животот поради нивниот состав. Сепак, додека сме живи ни даваат многу енергија – истакнал Никола Тесла.

А што велеше тој за спиењето ?

  • Спиеш? Речиси никогаш не спијам. Потекнувам од семејство на долговечни луѓе кои се познати по тоа што не спијат многу. Се надевам дека ќе го достигнам рекордот на моите предци и ќе живеам барем 100 години. Недостатокот на сон не ме загрижува. Понекогаш дремам по еден час. Меѓутоа, повремено, на секои неколку месеци, спијам по 4 до 5 часа. Потоа се будам целосно наполнет со енергија, како батерија. по таква ноќ ништо не може да ме спречи. Тогаш чувствувам огромна сила. Нема сомнеж дека спиењето е закрепнувачко, животворно, дека ја зголемува енергијата. Од друга страна, не верувам дека тоа е неопходно за нечие здравје, особено ако се работи за некој што вообичаено спие малку – рекол Тесла.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2021 Булевар.мк