Connect with us

Македонија

Бугарски експерти за патишта: Чудно е што нема сведоци на несреќата

Published

on

Претседателот на Синдикатот на наставници по авто-мото обука Јонко Иванов во студиото на „Бугарија утро“ ја коментираше огромната трагедија на автопатот Струма, во која во сообраќајна несреќа загинаа најмалку 45 лица, објави Dnes.bg

Тој објасни дека ова е серија од многу кривини со спуштања и искачувања, тоа не е автопат, тоа е пат со максималната брзина е 120 km/h.

„На овие стрмни падини се активира моторната сопирачка на возилото, тоа е должност на возачот. Овде не гледаме пат на кочење. Ниските заштитни огради не треба да постојат на такви ризични делови од патот“, изјави тој за Бугарија ON AIR.

Експертот објаснува дека должност на тој што го одржува патот, во зависност од условите на патот и траекторијата, да постави дополнителни рестриктивни знаци за намалување на брзината затоа што при слаб дожд се создава каллив коловоз и гумите немаат добро триење со подлогата.

– Во случај на неконзистентна брзина и несмасно кочење, возилото тешко се управува и може да се загуби контролата – објасни експертот Иванов и додаде дека имало удар во заштитната ограда десно од автобусот и фронтален удар во заштитната ограда која го двои автопатот.

Според него чудно е што од 2 часот до 8 часот наутро немало слика за состојбата и тоа што немало сведоци на несреќата.

„Тоа е пат, автомобил, возач – една од овие три работи или комбинацијата од нив доведе до оваа трагедија. Во автобусот треба да има двајца возачи за да се возат. Дали времето за одмор е исполнето? Влегува во 22 часот во Бугарија и патува долга релација, застанува околу 1 час одмор. А луѓето се симнале надолу, што значи дека не спиеле сите во овој период“, изјави гостинот во студиото.

Тој објасни дека заштитната ограда е нова, успеала да го запре автобусот и дека си ја завршила работата.

Според него, истрагата нема да трае долго, бидејќи се засегнати две земји. Вистинската работа е да се формира заедничка комисија, рече тој. Иванов очекува да се обвинува возачот на автобусот и да се шпекулира дека можеби доживеал срцев удар непосредно пред несреќата.

Неговиот колега Богдан Милчев рече дека долго време предупредувале на можен „втор Своге“ и дека често се случуваат несреќи на подрачјето на кое се случи утринска трагедија.

„Има многу дефицити во нашиот транспортен систем. Нашите автопати се во ужасна состојба. Автопатот Тракија е најопасниот во цела Европска унија“, рече Милчев.

Извор: MMС

Македонија

Грците доаѓаат на грчко гиро во Битола

Published

on

БИТОЛА – Иако звучи по малку парадоксално, но Грците од северот на нивната држава веќе доаѓаат на грчко гиро во Битола. Познат угостител од Лерин, кај кого битолчани чекаат редици за да јадат гиро и други грчки специјалитети кога одеа на шопинг или прошетка во Лерин, сега отвори свој угостителски дуќан во новиот трговски центар „Блис“ на излезот од Битола на страната кон Прилеп, објави nezavisen.mk

Грците од Лерин, Кајлари, Костур, Кожани, Воден кои се оддалечени околу стотина километри од Битола нагрнаа на пазарување во трговскиот центар и на веќе испробано грчко гиро кај угостителот Павле, ама сега во Битола. Наскоро и втор угостител од Лерин која има кафетерија во Лерин покрај реката Сакулева (Јелешка река), го отвора своето кафуле во молот со брендирано кафе. 

Отворањето на новиот трговски центар во Битола ги менува трговските и економски прилики на градот.  Изградбата на трговскиот центар и до него новиот маркет на „Лидл“ кој треба наскоро да биде отворен, како и изградбата на втор трговски центар во градот во поранешната касарна веќе крои нова слика за Битола.

„Често во сабота доаѓаме во Битола на пазарување во чаршија и на главната улица, но сега стана поинтересно со новиот трговски центар каде може да се купи брендирана стока. Убаво е што тука го има и нашиот специјалитет – гиро, па не мора да одиме в град за да ручаме. Ме радува што гледам дека најголемата гужва е пред грчкото гиро, тоа значи доверба. Наскоро ќе пиеме и грчко кафе во Битола“, вели жителка на Лерин, која се претстави како Вула.

Новиот трговски центар во Битола е приватна инвестиција и во него веќе се сместија повеќе брендови присутни во големите молови во Скопје. Ова за битолчани и жителите од околните градови како Прилеп, Ресен, Охрид, Струга, Кичево… е нов момент во пазарењето и можност да го скратат патувањето и трошоците за гориво и патарина до Скопје. Пазарџиите велат Скопје и Солун се далеку, ама пак затоа Битола е блиску.  

„Ние сме прилепчани, одевме до Скопје за брендирана роба или поретко до Солун, ама како велат до ‘Солуна сто сомуна’, овде во Битола ни е блиску, а има сѐ. Доаѓаме после работа и не мора да губиме цел ден во Скопје“, вели Рубин од Прилеп.

Она што посетителите на новиот трговски комплекс го сметаат за нерешен проблем е немањето доволно паркинг места, па автомобилите често ги паркираат и на несоодветни места по околните улици. Инфраструктурата се уредува од ден на ден.

Општина Битола изгради нова улица за потребите на комплексот „Блис“ и „Лидл“ што вклучи изградба на коловоз, улично осветлување, водоводна и канализациска мрежа.  

„Претходно поради новата улица се направени измени и во самиот кружен тек, а се работи и на тротоарите околу кружниот тек. Изведувач на градежните работи е фирмата ‘Стентон градба’, а вредноста е во висина од 18,8 милиони денари“, соопштија од општина Битола.

Општина Битола по повеќе од 20 години веќе започна постапка за нов генерален урбанистички план на градот.

Continue Reading

Македонија

Распишан е тендерот за изградба на штипската обиколница

Published

on

Општина Штип, го распиша тендерот за изградба на новата обиколница, која ќе се протега од приградската населба Железничка, до месноста Рибник, кај Кежовица. Тендерот ќе трае 30дена и  веднаш по изборот на изведувачот и евалуација на проектот, ќе се започне со градежните активности.  Освен што ќе се намали интензитетот на сообраќајот, новата обиколница ќе овозможи и урбанизирање на овој дел од градот,  кој  сега е запуштен и се користи како дива депонија.

„Ќе овозможи полесно поврзување на жителите од останатите населби, побрз проток на возила, но крајната цел е да се создаде развој и можност за зони за домување и индустрија, нешто што на градот му е неопходно. Перспективно планираме развој на овој дел од градот и можност за урбанизација“ изјави Иван Јорданов, градоначалник на Штип

Истата  ќе се  гради  по сите европски сообраќајни стандарди. Ќе  биде во должина од 2,9км и ширка 13метри  и ќе ги порзува влезовите на Штип од Струмица и Скопје. Нејзината изградба ќе чини околу 2милиони евра, средства кои Владата ги  обезбеди со кредитот од Унгарија.

„Општина Штип, од овие 100милиони евра  за поддршка на локалните самоуправи ја следуваат околу 2милиони евра. Затоа го прилагодивме овој проект да се вклопи во тој финансиски износ и да може во целост да се реализира. Секако дополнителни фази од реализацијата на пректот ќе бидат оставени за следната година, коишто ќе овозможат пуштање во употреба на оваа обиколница„ изјави Иван Јорданов, градоначалник на Штип.

Според планот, новата обиколница која ќе ги поврзува влезовите на Штип, од Струмица и Скопје, треба да биде готова за една година.

Continue Reading

Македонија

Трагедија вечерва во Чаир: Загина жена, ја прегази автомобил

Published

on

Жена загина во скопската неселба Чаир, кога во неа удрил автомобил со скопски регистерски ознаки.

Според информациите од СВР Скопје за „Макфакс“, несреќата била пријавена во 18.43 часот на булеварот Христијан Тодорвски-Карпош.

Засега нема информации за возраста на жената и околностите за несреќата.

На лице место присутни се припадници на полицијата и екипи на Итната помош.

Во тек е увид.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк