Connect with us

Европа

ЕУ ќе забрани извоз на половни возила

Published

on

Европската комисија го претстави предлогот за нова регулатива која, доколку биде усвоена, ќе забрани продажба на стари, дотраени автомобили надвор од ЕУ. Овие возила ќе треба да се рециклираат, што ќе придонесе за намалување на несигурноста на патиштата и загадувањето на животната средина во земјите кои не се членки на ЕУ.

Најмалку 25% од пластиката во новите автомобили ќе треба да дојде од рециклирање, а од тоа најмалку 25% мора да се рециклираат од возила на крајот на животот.

Комисијата тврди дека новите регулативи ќе доведат до годишно намалување на емисиите на CO2 од 12,3 милиони тони до 2035 година, подобра валоризација на 5,4 милиони тони материјали и зголемена повторна употреба на клучните суровини.

Според нив, имплементацијата на регулативата ќе доведе до долгорочни заштеди на енергија во производствената фаза, намалување на зависноста од увезени суровини и промоција на одржливи и кружни деловни модели.

– Во наредните години на пазарот ќе излегуваат се повеќе автомобили со нула емисија на штетни гасови. Ова ќе ја зголеми побарувачката за вредни примарни материјали. Новите предлози ќе обезбедат рециклирање и повторна употреба на што е можно повеќе од овие материјали, што ќе овозможи нов живот на компонентите на нашите автомобили и значително ќе го намали еколошкиот отпечаток на патниот сообраќај – рече извршниот потпретседател на Комисијата Франс Тимерманс. одговорен за Европскиот зелен план.

Поголема безбедност на патиштата
Покрај економските, еколошките и социјалните придобивки за ЕУ, регулативата ќе придонесе и за поголема безбедност на патиштата. Се предлага да се забрани извозот на автомобили на крајот на животот од земјите на ЕУ во земјите кои не се членки. Ова автоматски ќе го намали загадувањето во земјите кои увезуваат вакви автомобили.

Инаку, секоја година повеќе од шест милиони возила го завршуваат работниот век во Европа.

Автомобилската индустрија ќе стане најголемиот потрошувач на клучни суровини што се користат во постојаните магнети за е-мотори во Европа. Затоа, зајакнувањето на отпорноста на ЕУ на прекини во синџирот на снабдување и намалувањето на нејзината зависност од увозот на овие суровини е клучно за транзицијата кон возила со нулта емисија.

Според предложената нова регулатива, производителите на автомобили ќе треба да дадат јасни и детални упатства за расклопување на возилата. Тие, исто така, ќе треба да наведат како да се заменат и отстрануваат деловите и компонентите за време на користењето на автомобилот, и како на крајот од животниот век на возилото.

Најмалку 25% од пластиката во новите автомобили ќе треба да дојде од рециклирање, а од тоа најмалку 25% мора да се рециклираат од возила на крајот на животот.

Опсегот на овие мерки постепено ќе се проширува на нови категории како што се мотоцикли, камиони и автобуси, со што ќе се обезбеди посеопфатна покриеност.

За предлогот на Комисијата треба да одлучат Советот на ЕУ и Европскиот парламент.

Европа

Се бараат медицински лица за работа во Виена

Published

on

Kuratorium Wiener Pensionisten-Wohnhäuser во Виена бара стручни лица за (повисоката) служба за здравствена и болничка нега. Позицијата е одлична можност за професионалци кои сакаат да работат во динамична и поддржувачка средина, со фокус на обезбедување на висококвалитетна грижа за старите лица. Ако имате искуство и квалификации во оваа област, ова е вашата шанса да се приклучите на тимот во Виена.

Детални информации ќе најдете ТУКА

Continue Reading

Европа

ПОДГОТВЕТЕ СЕ ЗА НОВИТЕ ПРАВИЛА ЗА ПАТУВАЊЕ во ЕУ: Нема повеќе преминување на границата како порано, наскоро ќе се воведе систем кој менува се од корен

Published

on

Европскиот систем за информации и овластување за патување (ETIAS) ќе почне да се применува следната година, а веќе на големо се зборува за тоа како ќе изгледа во пракса, како и кои се причините за одбивање на барањето.

Постојат неколку причини зошто вашето барање за овластување за патување ETIAS, кое ќе се применува од мај 2025 година, може да биде одбиено.

– Патничките документи што ги користевте можеби се пријавени како изгубени или украдени.

– Можеби сте прогласени за безбедносен ризик, потенцијален илегален имигрант или висок ризик од епидемија.

– Не доставивте дополнителни информации или документација што се бара од вас за обработка на апликацијата во дозволениот рок или не присуствувавте на закажаното интервју.

– Претходно ви беше одбиен влез и престој во земја на ЕУ, а е снимено и предупредување.

– Постојат разумни сомневања за веродостојноста на информациите што сте ги дале или изјавите и документите што сте ги понудиле.

ETIAS е кратенка за Европски систем за информации и овластување за патување. Целта на системот е да собира информации за патниците кои моментално патуваат без визи во Европската унија и да се осигури дека поединците кои претставуваат загриженост за безбедноста се идентификувани пред да им биде дозволено да патуваат во земјите на Шенген.

Главната цел на ЕУ е да ја подобри надворешната и внатрешната безбедност на граѓаните преку поседување централизиран систем за издавање одобренија за патување на посетителите на ЕУ и следење на нивното патување во Шенген зоната.

Како што рече директорот на Националната асоцијација на туристички агенции (ЈУТА), Александар Сеничиќ, кој учествува во работата на надлежната Европска комисија, постапката нема да биде комплицирана и трети лица ќе можат да го пополнат формуларот за други, предмет на одредени правила.

За потсетување, на сите граѓани од земја која не е членка на ЕУ, на кои моментално не им е потребна виза за посета на земја на ЕУ за краткорочен престој, им треба ETIAS за влез. Граѓаните на ЕУ и оние кои поседуваат дозвола за престој, картичка или документ издаден од која било земја на ЕУ се ослободени.Курир.рс

Continue Reading

Европа

По Германија и Холандија ја враќа контролата на границите

Published

on

Холандската влада објави дека воведува дополнителни проверки на нејзините копнени граници за борба против нерегуларната миграција, слична на политиката што ја воведе Германија во септември. Тоа е најновиот потег на тврдодесничарската влада во земјата, чија цел е да ја заузда имиграцијата, додека антимигрантското расположение е во пораст низ Европа.

Холандската министерка за миграција Марјолеин Фабер ја објави политиката во соопштение за печатот откако потегот доби зелено светло од Кабинетот. „Време е да се справиме со нерегуларната миграција и криумчарењето мигранти на конкретен начин. Затоа од почетокот на декември ќе почнеме повторно да воведуваме гранични контроли во Холандија“, се вели во изјавата на таа.

Мерката ќе стапи на сила на 9 декември. Според правото на Европската унија, земјите мора да го известат Брисел четири недели пред да ја ограничат слободата на движењето.

Претходно оваа година, Фабер му соопшти на Брисел дека и Холандија сака да се откаже од обврските на ЕУ за бегалците.

Герт Вилдерс, чија антиимиграциска партија освои најголем дел од местата на изборите минатата година, објави на социјалните мрежи дека неговата партија ПВВ „испорачува што ветила“. Вилдерс бара затворање на холандските граници повеќе од една деценија.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк