Connect with us

Европа

Германија и Холандија ги затвораат вратите

Published

on

Во време на засилена миграција во Европа, Германија и Холандија одлучија да преземат поцврсти мерки за надзор на внатрешните граници, почнувајќи од воведување на копнени гранични контроли. Овие мерки, кои се предвидени да траат шест месеци, имаат за цел да ја ограничат нерегуларната миграција и да го спречат криумчарењето мигранти, прашања што се во постојан раст во последните години и предизвикуваат зголемени тензии меѓу земјите-членки на ЕУ.

Зошто се воведуваат гранични контроли?

Министерот за азил и миграција на Холандија, Маржолеин Фабер, нагласува дека времето за конкретни акции е дојдено. „Време е да се справиме со нерегуларната миграција и криумчарењето мигранти на конкретен начин,“ изјави Фабер. Во истиот дух, Германија уште во септември ги врати контролите на неколку од своите гранични премини, вклучувајќи ги границите со Франција, Данска, Белгија, Холандија и Луксембург. Овие контроли беа повторно активирани по неколку инциденти, вклучително и серија смртоносни напади со нож во Германија, за кои се сомнева дека се поврзани со баратели на азил.

Зголемувањето на граничните контроли од Германија се смета за одговор на повиците на јавноста за поголема безбедност, но во исто време наиде на отпор и разочарување кај некои членки на ЕУ, кои сметаат дека ваквите еднострани мерки го нарушуваат духот на Шенген зоната и ја ограничуваат слободата на движење во Европската унија.

Реакциите во Европа: Крај на Шенгенскиот сон?

Оваа ситуација повторно го отвора прашањето за „Шенгенскиот сон,“ односно визијата за Европа без внатрешни граници. Кога беше создадена, Шенген зоната беше симбол на обединета Европа и слободно движење на луѓе, роба и услуги. Сепак, неодамнешните мерки и одлуки на земјите како Германија и Холандија повторно го поткопуваат овој концепт, предизвикувајќи расправи и различни мислења меѓу земјите-членки.

Грчкиот премиер, Киријакос Мицотакис, остро ја критикуваше одлуката на Германија, повикувајќи на посеопфатен европски одговор на миграцијата. „Одговорот не може да биде еднострано откажување на Шенген и префрлање на топката на земјите на надворешните граници на Европа,“ изјави Мицотакис. Наместо тоа, Мицотакис ја истакна потребата од имплементација на Пактот на ЕУ за миграција и азил, кој би воспоставил обновен миграциски систем и би обезбедил поголема соработка меѓу членките за справување со миграцијата.

Полскиот премиер Доналд Туск, пак, го означи пристапот на Германија како „неприфатлив“ и порача дека наместо воведување внатрешни контроли, Германија и другите земји треба да се посветат на зајакнување на надворешните граници на ЕУ.

Сигнал за нова ера во европската миграциска политика?

Со воведувањето на овие мерки, Германија и Холандија испраќаат сигнал за потребата од поинтензивна и обединета миграциска политика. Оваа одлука покажува дека европските земји се наоѓаат во тешка позиција кога е во прашање балансирањето на безбедноста со задржувањето на европските вредности на отвореност и слобода на движење.

На долг рок, ова отвора и ново поглавје за миграциската политика во Европа. Со зголемената миграција од Блискиот Исток, Северна Африка и други региони, Европската унија можеби ќе треба да го преиспита својот пристап и да најде начини за потрајно и праведно справување со миграцијата, наместо да се потпира на вонредни мерки како што се овие гранични контроли.

И покрај различните ставови, одлуката на Холандија и Германија повторно ја става миграцијата на врвот на европската агенда, а останува да видиме дали овој чекор ќе резултира со зацврстување на надворешните граници и развој на координиран миграциски систем во иднина (Трн)

Европа

НАМЕСТО 14 ЧАСА, ЌЕ СЕ ПАТУВА ОСУМ: Почна со работа брзиот воз меѓу две метрополи, ова е цената на билетот

Published

on

Брзиот воз од Берлин до Париз е пуштен во употреба, со што патувањето меѓу двете европски престолнини е скратено од сегашните 14 часа на само осум. Беа избегнати и претходни трансфери.

Првиот воз тргна од главната станица во Берлин претходно оваа недела, нешто по пладне, пристигнувајќи во француската престолнина во 19:55 часот, по постојките во Франкфурт, Карлсруе и Стразбур.

Извршниот директор на германската државна железница Дојче Бан, Ричард Лак, министерот за транспорт Фолкер Визинг и францускиот амбасадор во Германија Франсоа Делатре присуствуваа на историското поаѓање на возот, кое беше најавувано со години.

„Добрата француско-германска соработка е столбот на обединета Европа. Новата директна линија (Интерсити-Експрес) меѓу Берлин и Париз е симбол за тоа“, изјави Лук, пренесуваат агенциите.

Францускиот амбасадор рече дека новата служба ги истакнува силните врски меѓу Франција и Германија и го зближува населението.

„Ова е за средби, размена, заеднички раст и меѓусебно разбирање. Се работи за пријателство на дело“, нагласи министерот за транспорт.

Со новата линија управуваат Дојче Бан и француската SNCF Voiageurs, подружница на националната железничка компанија SNCF.

Билетите се достапни од 59,99 евра и се продаваат брзо, се вели.

Берлин и Париз претходно беа директно поврзани само со ноќен воз, а патувањето траеше околу четиринаесет часа и главно беше ноќе и се случуваше неколку пати неделно.

Овој супербрз воз ќе сообраќа секој ден, според претходните најави, на следниов начин: возот ќе тргнува од Париз Gare de l’Est во 9.55 часот и ќе пристигне во Berlin Hauptbahnhof во 18.03 часот, додека во спротивна насока, од Берлин ќе , според најавите, тргнување во 11:54 часот и пристигнување во Париз во 19:55 часот.Еуправозато

Continue Reading

Европа

НЕВРЕМЕТО ГО ПАРАЛИЗИРАШЕ СООБРАЌАЈОТ: Откажани летови; Издадено е предупредување

Published

on

Стотици летови беа откажани денеска во Велика Британија бидејќи силни ветрови ја зафатија земјата за време на пред-божиќниот викенд, соопшти лондонскиот аеродром Хитроу, а погоден е и другиот сообраќај.

„Поради силниот ветер и ограничувањата на воздушниот простор денеска се откажани мал број летови“, се проценува на околу сто, објави лондонскиот аеродром, најголемиот во Велика Британија и Европа по број на патници. Веќе вчера Хитроу откажа неколку летови, што главно ги погоди патниците на Бритиш ервејс.

И сите патувања меѓу Ларн во Северна Ирска и Каирнријан во јужна Шкотска се откажани најмалку до 20 часот по локално време, соопшти британската бродска компанија P&O Ferries.

Покрај тоа, патиштата мораа да бидат затворени, а возовите од вчера сообраќаат со намалена брзина, што доведе до откажувања и значителни доцнења за време на овој исклучително напорен викенд, за време на кој милиони Британци планираат да патуваат.

Британската метеоролошка служба соопшти дека жолтите предупредувања за силни ветрови ќе останат во сила до 21 часот по локално време, со налети до 125 километри на час. Ветерот треба да се намали во понеделник навечер.

Continue Reading

Европа

СТРАНЦИТЕ РАБОТАТ РАБОТИ КОИ НИКОЈ НЕ ГИ САКА: Секој четврти работник во Европа е мигрант, ги заземаат дури и местата на пензионерите

Published

on

Мигрантите играат сè поважна улога на пазарите на труд со високи плати, според податоците објавени неодамна од Меѓународната организација на трудот (МОТ) со седиште во Женева.

Во Северна, Јужна и Западна Европа, уделот на вработени мигранти се зголеми меѓу 2013 и 2022 година од 22,5 отсто на 23,3 отсто.

Уделот на мигрантите во работната сила е особено висок во Европа, Северна Америка и арапските земји.

Дел од причината е стареењето на населението во овој регион. Мигрантите ги преземаат работните места на пензионираните, а побарувачката за старатели за стари лица расте.

Терминот „мигрант“ се однесува на секој кој работи надвор од својата матична земја.

Добри две третини од нив се вработени во услужните дејности, во споредба со приближно половина од домашното население, покажуваат податоците.

Во 2022 година, учеството на мигрантите во вкупната работна сила во светот беше 4,7 проценти. МОТ го процени вкупниот број на мигранти во светот на 284,5 милиони. Околу 255,7 милиони биле постари од 15 години, значи работоспособни. Од нив, 167,7 милиони се вработени, 30 милиони повеќе од 2013 година.

Курир.рс

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк