Connect with us

Македонија

Скопјани утрово смрзнаа по постојките – автобус ни за лек

Ноќеска,  пред полноќ, до медиумите стигна кусо известување од Град Скопје, во кое велат дека и покрај некакви притисоци, ЈСП ќе вози во полн капацитет. Но, сликата утрово не ја оправда најавата од Град Скопје. Автобуси немаше ни за лек и тоа на на подолгите релации кои го поврзуваат едниот со другиот крај на главниот град. 

Повеќе од 40 минути се чекаше на „5-ка“ или „15-ка“. Симптоматично беше што „5-ката“, не дојде како кружна, туку автобусот дојде директно од депото во Автокоманда, откако веројатно им беше јавено дека од 7.30 кога замина „3 бе“, единствено помина уште „35-ка“. Но, тојавтобус ве носи до Народна банка, за потоа да заврти кон „Мавровка“. Ако сакате до Рекорд, немаше како да се стигне. 

Граѓаните се смрзнуваа на постојките, а потоа автобусот се преполни. Нервозни и смрзнати нервозата ја истурија кон постарите граѓани кои решиле да одат на Зелен пазар.  Помладите сметаа дека не можат да стигнат на работа и во училиште поради нив, кои ги преполнуваат и онака ретките автобуси.

Некои медиуми забележуваат дека и викендов автобусите на ЈСП биле реткост. Покрај посебниот сообраќаен режим заради одржување трка, автобусите ги немало и на рутите кои биле слободни. Неофицијално, нема нафта за автобусите на ЈСП. 

Состојбата со јавниот превоз најверојатно ќе станува сѐ полоша затоа што освен расправии и префрлање на вината, никој од надлежните не се ни обидува да најде некакво решение.

Ова може да се насети и од храбрите изјави на министерот за транспорт и врски Александар Николовски и градоначалникот на општина Кисела Вода и претседател на ЗЕЛС Орце Ѓорѓиевски кои рекоа дека  ќе мора да се чекаат локалните избори за да се решат проблемите на граѓаните со јавниот превоз.

Ѓорѓиевски, изрази разочараност од недостатокот на сериозност во интервенирањето на Градот Скопје. Според него, постојано се бараат изговори, а вистинскиот проблем е неспособноста да се управува со јавниот превоз.

„Жалосно е што мораме да чекаме на локалните избори за да се реши оваа состојба. Верувам дека по изборите, во рок од неколку месеци, ситуацијата ќе се подобри“, изјави Ѓорѓиевски.

Веројатно, овие изјави ги темелат на очекувањата идниот градоначалник на Скопје кој ќе биде избран на локалните избори на есен да биде од редовите на ВМРО-ДПМНЕ, со што би ја ималподдршката на мнозинството советници во Советот и на централната власт. Во таков случај можеби и ќе стигнат нови автобуси на скопските улици. Но, сите знаеме дека Арсовска стана градоначалник со поддршка на ВМРО-ДПМНЕ, но по првата посериозна кавга таа веќе никогаш не ја доби нивната поддршка за предлозите поврзани со јавниот превоз.

За градоначалничката Данела Арсовска вината е во советниците од ВМРО-ДПМНЕ кои не ѝ дозволуваат да набави нови 250 автобуси, за нив пак и за нивните сопартијци проблемот е во неспособноста на градоначалничката и на менаџментот на ЈСП „Скопје“. Сепак, ако горивото е проблем, воопшто не е битно со колку автобуси ќе располага претпријатието. Нема автобус што вози на воздух.

Во меѓувреме градскиот превоз пропаѓа, автобуси има сѐ помалку, расте бројот на возила со дефекти, возниот ред не се почитува ниту е можно поинаку во услови кога нема доволно автобуси. Приватните превозници и понатаму возат само попладне, односно како ќе им текне, незадоволни од цената која им се плаќа за изминат километар. За нив нема одговорност затоа што не ја извршуваат услугата за граѓаните договорена со Град Скопје, а од Градот молчат и не објаснуваат зошто ништо не преземаат.

Официјално од ЈСП долго време ништо не објасниле, од последното предупредување летово кое дојде од првиот човек на претпријатието Драги Кушовски кој се пожали дека од септември ќе им недостасуваат стотина автобуси за нормален градски превоз. Оттогаш досега од него и од претпријатието нема никаква реакција на постојаните поплаки на граѓаните кои користат јавен превоз. Затоа и не се знае зошто викендов немаше автобуси, ниту зошто утрово изостанаа повеќето. Ова навистина наликува дека нема гориво за автобусите на ЈСП.

Вчеравечер, пред полноќ, до медиумите стигна кусо известување од Град Скопје, во кое се  вели „Ве известуваме дека и покрај сите притисоци, од утре ЈСП ќе сообраќа редовно и во полн капацитет“, за утрово тоа да се покаже сосема неточно. Каква иронија!

Како ќе помине зимава со превоз во Скопје, може да се претпостави, затоа што никој од надлежните ниту се чувствува повикан да ги каже состојбите, ниту да пресече како ќе биде. Нѝ останува да се стрпиме до есен, до избори, а потоа уште неколку месеци да се консолидираат, да се испосменат директори, па тие директори да научат како се работи, е потоа, може ќе…

Advertisement

Македонија

Ледени утра ни претстојат: Температурите паѓаат до -8 степени

Македонија денеска е под влијание на влажен бран со облачно време и повремени врнежи од дожд, додека на планините врнежите ќе бидат од снег.

Од петок се очекува стабилизирање на времето, но со значителен пад на утринските температури. За време на викендот и во почетокот на следната недела утрата ќе бидат ведри, но многу студени, со температури кои насекаде ќе се спуштат под нулата.

Најниските утрински температури се предвидуваат во недела и понеделник, кога на места ќе достигнат и до -8 степени. Дневните температури кон крајот на периодот ќе бидат во благ пораст, достигнувајќи до 10 степени.

Continue Reading

Македонија

Тошковски сооошти дали ќе има толеранцијата на камерите „Сејф Сити“

Министерот за внатрешни работи, Панче Тошковски, за „Топ Тема“ на Телма изјави дека камерите од системот „Сејф Сити“ ќе имаат исти отстапки како што се применуваат кај полициските радари.

Според министерот, за брзини до 100 км/ч ќе важи толеранција од 6 км/ч, за брзини над 100 км/ч – 8 км/ч, а за брзини над 200 км/ч – 12 км/ч.

Тошковски нагласи дека овие толеранции се однесуваат само на сообраќајни прекршоци, додека во случаи на кривични дела поврзани со сообраќајот, толеранција нема да се применува.

Continue Reading

Македонија

Сали и Хоџа нови министри: ВЛЕН најавува засилени реформи и европски курс

Со изборот на Беким Сали за прв вицепремиер и министер за европски прашања и Мухамет Хоџа за министер за животна средина и просторно планирање, коалицијата ВЛЕН јасно го поставува правецот на своето делување – кон реформи, кон Европа и кон држава што работи во интерес на граѓаните.

Именувањето на Беким Сали претставува потврда за политички профил со интегритет, искуство и визија. Како пратеник, Сали важеше за еден од најактивните и најконструктивните гласови во Собранието, со иницирање и поддршка на конкретни законски решенија во интерес на граѓаните и унапредување на институционалните стандарди. Во новата улога како прв вицепремиер и министер за европски прашања, тој ја презема одговорноста за една од стратешките определби на ВЛЕН и на Владата – европскиот пат на државата. Со лидерство, професионалност и решителност, Сали ќе работи на интензивирање на реформите и враќање на довербата дека европската интеграција е реален, мерлив и неповратен процес.

Подеднакво значајно е и именувањето на Мухамет Хоџа на чело на Министерството за животна средина и просторно планирање. Во период кога заштитата на животната средина, уредувањето на урбаниот простор и одржливиот развој се меѓу клучните предизвици, овој ресор бара сериозна работа, стручност и храбри одлуки. Од ВЛЕН истакнуваат дека веруваат оти Хоџа ќе го води секторот одговорно, ставајќи го јавниот интерес пред секоја друга сметка и носејќи политики што ќе ја заштитат животната средина, ќе го уредат просторот и ќе го подобрат квалитетот на живот на граѓаните.

Според ВЛЕН, овие именувања јасно покажуваат дека коалицијата промовира кадри кои работат, а не само зборуваат, кои спроведуваат реформи, а не импровизираат, и кои државата ја гледаат како сервис за граѓаните, а не како партиска сопственост. Со Беким Сали и Мухамет Хоџа на овие клучни позиции, Владата добива нова енергија, јасна европска ориентација и капацитет за конкретни резултати.

Во соопштението, ВЛЕН повторува дека останува посветена на длабоки реформи, европска интеграција и градење институции кои работат со чесност, транспарентност и одговорност.

На крај, од коалицијата изразуваат почит и благодарност до досегашните министри Орхан Муртезани и Изет Меџити за нивниот значаен придонес, одговорното раководење и коректната соработка.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг