Connect with us

Европа

ВО ЗЕМЈА ПОЛНА БАЛКАНЦИ, ДРЖАВНА КОМПАНИЈА БАРА ИЛЈАДНИЦИ РАБОТНИЦИ: Работата е наменета за оние кои бараат нов почеток

Австриските железници ОББ бараат илјадници нови работници. Компанијата соопшти дека во наредните години ќе се отвораат 3.400 работни места секоја година, што не е само резултат на зголемениот број патници, туку и генерациска смена, бидејќи вработените родени во генерацијата бејби бум заминуваат во пензија.

Државната компанија рекламира работни места кои се сметаат за безбедни во време на економски превирања, напишаа тие во соопштението.

Како што посочуваат од Австриски железници, идните железничари можат да се радуваат на бројни можности за напредување и правична заработка, а покрај флексибилните модели на работно време и обемните социјални бенефиции, според нив, ОББ нуди работна средина која поддржува рамнотежа помеѓу работата и животот. .

„Железниците не се само еколошки, туку и отпорни на кризи“, рече австриската министерка за животна средина, енергија и мобилност Леоноре Гевеслер.

Извршниот директор на ОББ, Андреас Мата, на објавата рече дека компанијата нуди можности за кариера на многумина кои бараат нов почеток. Ги поддржуваме луѓето во тешки времиња и ја зајакнуваме нашата компанија со нови квалификувани работници, рече тој.

Минатата година Австриските железници беа меѓу најсигурните железнички оператори со речиси 95 проценти точност на возот. Целата корпорација вработува околу 42.000 луѓе кои работат на железничката и автобуската мрежа (и над 2.000 специјализанти). Тие обработуваат околу 1,3 милиони патници дневно, според веб-страницата OBB.

Најдобар железнички оператор за оваа година во Европа е главниот италијански железнички оператор Trenitalia, според новата студија објавена од европската невладина организација Transport & Environment (T&E).

По Trenitalia, следен е швајцарскиот оператор SBB и чешката компанија RegioJet. Четврта е австриската ОББ, пред францускиот СЦНФ.

„Trenitalia се издвојува по своето патничко искуство, SBB е најпознатиот оператор во Европа, а RegioJet има некои од најприфатливите билети“, се вели во извештајот на T&E.Еуправо зато

Advertisement

Европа

ЕУ ја брани индустријата по секоја цена: Субвенции и за големите загадувачи за да не ги изгуби компаниите

fabrika

Европската комисија донесе нови правила кои ја менуваат играта за енергетски интензивните индустрии во ЕУ. Големите компании кои добиваат државна помош сега ќе треба дел од средствата да вложат во проекти што ја намалуваат потрошувачката на електрична енергија и ја поттикнуваат зелената транзиција.

Со оваа одлука, Комисијата ги проширува секторите кои можат да добијат надомест за трошоците на електрична енергија предизвикани од цената на јаглеродниот диоксид. Новите сектори вклучуваат производство на органски хемикалии, керамика, стакло и батерии, додека веќе поддржаните индустрии – челикот и хемијата – ќе можат да добијат надомест до 80%, што е зголемување од претходните 75%.

Целта е јасна: да се спречи преместувањето на производството во земји со послаби еколошки стандарди, каде трошоците се помали, а емисиите поголеми. Комисијата предупредува дека ако компаниите се иселат, Европа го губи економскиот бенефит, а глобалните емисии на јаглерод продолжуваат да растат – двојна загуба, со други зборови.

Дополнително, земјите-членки ќе можат да предложат и други сектори кои не се на првичниот список, ако докажат дека се изложени на реален ризик од преселување надвор од ЕУ. Новата регулатива е резултат на консултации со индустријата и е замислена како стимул да ги задржи компаниите на континентот, истовремено поттикнувајќи иновации во зелена енергија.

Со овој чекор, ЕУ се обидува да го одржи балансот меѓу економската конкурентност и климатската одговорност – и да испрати јасна порака: индустријата може да се развива, но не на штета на планетата.

Continue Reading

Европа

Заштитниот штит на Чернобил под закана: Директорот на централата предупредува за опасност од руските напади

cernobil

Директорот на нуклеарната централа Чернобил, Серхиј Тараканов, предупреди дека заштитниот саркофаг над уништениот четврти реактор може да се сруши како резултат на руските напади оваа година. Во интервју за АФП, објавено на 23 декември, тој истакна дека никој не може да гарантира безбедност на објектот.

„Главната закана е токму тоа – објектот за засолниште може да не издржи“, изјави Тараканов.

Саркофагот, изграден набрзина по нуклеарната катастрофа во април 1986 година, првпат доби модерна обвивка во 2019 година. Таа структура, наменета да спречи истекување на радијација, беше оштетена во април од руски напад со беспилотно летало, оставајќи голема дупка и повеќе помали повреди на челичната конструкција. Меѓународната агенција за атомска енергија (МААЕ) соопшти дека веднаш е потребна поправка на саркофагот.

Тараканов предупреди дека целосната реконструкција може да потрае три до четири години, а секој нов удар пред завршување на поправките може да предизвика сериозно срушување на внатрешната заштитна обвивка. „Ако ракета или дрон, како Искандер, падне директно или во близина, тоа може да предизвика мини-земјотрес во областа“, рече тој.

Чернобил се наоѓа околу 130 километри северно од Киев и само 15 километри од границата со Белорусија. Локацијата беше кратко окупирана од руски сили на почетокот од војната во Украина, која започна во февруари 2022 година.

Во април, по нападот, тогашната министерка за животна средина, Свитлана Гринчук, исто така предупреди дека саркофагот делумно ја изгубил својата функционалност и треба итно да се поправи за да се спречат потенцијални истекувања на радијација.

Continue Reading

Европа

Лувр опустошен за над 8.000 дијаманти и 200 бисери – откриени шокантни детали за грабежот на векот

luvr

Во октомври, Луврот бил мета на една од најсмелите кражби во историјата на уметничките музеи. Според најновите детали од истрагата до кои дошла француската телевизија БФМТВ, двајца маскирани крадци упаднале во Галеријата Аполон и за помалку од четири минути се збогатиле со богатство од над 8.000 дијаманти, 35 смарагди, 34 сафири и 212 бисери – вредност што се проценува на околу 88 милиони евра.

На 19 октомври, точно во 9:24 часот наутро, осомничените XH1 и XH2 со брусилица го скршиле прозорецот и го извршиле својот план. XH1 бил маскиран со црна фантомка, темна јакна и црни ракавици, додека XH2 носел сив шлем. Накитот го зграбиле и го ставиле во торба и џебови, по што побегнале со скутери.

Но, крадците не биле сами. Уште две лица ги чекале на Кејот Франсоа Митеран, веднаш до Сена. Четворицата потоа се разделиле – две лица со скутерите и две со мистериозното бело комби, кое никогаш не било пронајдено и за кое се сомнева дека служело за транспорт на пленот. Едната група се упатила кон западниот, а другата кон источниот дел на Париз.

Француската полиција успеала да ги идентификува и уапси четворицата осомничени, на возраст меѓу 30 и 40 години, врз основа на ДНК траги и оставена опрема. Сите се во притвор и се обвинети, додека законот ги смета за невини додека не се докаже нивната вина.

Сè уште не е пронајден украдениот накит, оставајќи зад себе мистерија и неверување – како е можно ваква смела пљачка да се изведе во срцето на еден од најпознатите музеи во светот.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг