Connect with us

Магазин

Премиера на краткиот филм чиј потпис го носи RM од групата BTS, во соработка со компанијата Samsung, ја прикажува радоста на уметноста во домот преку Samsung Art TV уредите

Претставувајќи ги моделите The Frame Pro и Neo QLED 8K, новиот краток филм со RM од BTS покажува како напредните Art TV екрани на Samsung и ексклузивната содржина овозможуваат пристап до уметност од светска класа во удобноста на вашиот дом.

Скопје 28 Октомври 2025. – RM од BTS, светски познатата поп група на 21 век, премиерно го претстави новото глобално дигитално остварување во рамките на својата постојана соработка со компанијата Samsung Electronics и својата улога како глобален амбасадор на Samsung Art TV уредите. Краткиот филм, објавен за време на саемот Art Basel Paris (24 – 26 октомври), нуди интимен поглед во личната поврзаност на RM со уметноста и прикажува како Samsung Art TV уредите го внесуваат визуелниот квалитет од музејско ниво во секојдневните простори.

Надоврзувајќи се на своите разговори од саемот Art Basel во Базел 2025 година, каде Samsung беше официјален Art TV партнер, RM ги споделува своите размислувања за тоа како уметноста може да внесе радост и смисла во секојдневниот живот. Краткиот филм прикажува како тој внимателно избира уметнички дела што ја одразуваат емоцијата и сезоналноста, славејќи ја изразената енергија и оптимизмот на делото на Keith Haring „Dancing Dog“, како и претставувајќи есенски избори како делото „Spirit of Mountain“ од авторката Lee Shinja и „Super Moon“ од уметницата Natasha Durley, кои будат чувство на смиреност и лиричност на есенскиот пејзаж.

„За мене уметноста отсекогаш била начин да размислувам, да се поврзам и да најдам смисла во секојдневните моменти,“ изјави RM. „Возбудливо е тоа што уметничките дела кои мене ме инспирираат сега можат да ги доживеат сите – во сопствениот дом. Со Samsung Art TV можам да внесам свет на креативност во својот простор – и се надевам дека и другите ќе бидат поттикнати да ја истражат уметноста во своето опкружување.“

Линијата на Samsung Art TV ја спојува напредната технологија на приказ со естетскиот дизајн, за секое уметничко дело да оживее во детали верни на визијата на уметникот. Мат-екранот на моделот The Frame го минимизира отсјајот и верно ја прикажува текстурата на вистинско платно, додека Neo QLED екраните нудат извонреден контраст, длабочина и бои благодарение на Quantum Dot и Mini LED технологијата, пренесувајќи ја секоја нијанса на потегот со четка и светлината.

Преку Samsung Art Store, достапен на моделот The Frame и другите Art TV уреди, корисниците можат да пристапат до колекција со повеќе од 4.000 уметнички дела од познати музеи и галерии. Благодарение на интуитивните опции за избор на уметност, тие лесно можат да го претворат својот дом во лична галерија.

Samsung Art Store е услуга за претплата на уметнички дела, достапна на Samsung Art TV уредите, вклучувајќи ги моделите MICRO LED, Micro RGB, The Frame, NEO QLED и QLED. Во моментот е достапна во 117 земји низ светот и нуди повеќе од 80 партнери и 4.000 уметнички дела во 4K резолуција. Преку Samsung Art Store, претплатниците можат да уживаат во уметноста на светски познати галерии и уметници во својот дом, и секојдневно да ги користат уметничките дела за создавање нови ентериерни амбиенти.

„Samsung Art TV уредите им овозможуваат на сите да живеат опкружени со уметност и секој ден да наоѓаат инспирација во неа,“ изјави Hun Lee, извршен потпретседател на одделот за визуелни прикази (VD Business) во Samsung Electronics. „Постојаната амбасадорска улога на RM ја одразува нашата заедничка верба дека уметноста го добива своето вистинско значење дури кога станува дел од секојдневниот живот.“

Преку оваа соработка, Samsung продолжува да ги проширува можностите за доживување на уметноста и технологијата во домот – надоврзувајќи се на својата традиција како водечки светски бренд на телевизори веќе 19 години по ред и потврдувајќи ја својата посветеност кон тоа културата да стане подостапна преку иновациите.

За повеќе информации посетете www.samsung.com

Advertisement

Магазин

Најскапиот град на светот: Зошто богатството не значи среќа за жителите

seul

Општо е познато дека животот во големите градови е поскап, особено кога станува збор за кирија и домување. Но, понекогаш дури и самото излегување од дома може сериозно да ја погодне домашната каса

Редакцијата на „Тајм аут“ секоја година анктира десетици илјади жители низ целиот свет за да ја состави својата листа на најдобрите градови за живот. Иако квалитетот на ноќниот живот, гастрономијата и културните настани се важни, пристапноста – односно колку едноставно и евтино граѓаните можат да уживаат во секојдневните забави — е клучен фактор.

Во истражувањето, жителите на повеќе од 100 градови ги оценувале трошоците за одење во ресторани, кино, кафулиња, галерии и музеи, театар или стендап, концерти, барови и вечерни излегувања. Податоците покажаа кои градови навистина ги „трошат џебовите“ на своите жители и кои градови нудат забава што не ја празни сметката.

На врвот на листата на најскапи градови за излегување се најде Сеул. Само 30% од жителите сметаат дека оброк во ресторан е достапен, а само 21% сметаат дека вечерното излегување не ги оптоварува финансиските можности. Пијалакот во бар, пак, е евтин само за 27% од жителите.

Не е изненадување што Осло се појавува меѓу најскапите градови – главниот град на Норвешка традиционално важи за скап, особено кога станува збор за ресторани. Според анкетата, само 24% од Ословците сметаат дека оброкот во ресторан е финансиски прифатлив.

На листата се најдоа и Лондон, Сиднеј и Лос Анџелес, кои повторно се поклопуваат со извештајот на „Хенли енд партнерс“ за најскапи градови во светот. Лондон е прогласен за најскап град за ноќно излегување – само 16% од луѓето сметаат дека тоа е пристапно. Меѓутоа, британската престолнина го заслужува признанието за култура: 83% од лондончаните оцениле дека уметноста и културните настани во нивниот град се евтини или бесплатни.

На спротивната страна се наоѓаат Меделин и Богота во Колумбија, градови каде што локалното население ги смета излегувањата за многу пристапни. Во Меделин, 89% од жителите сметаат дека одењето во ресторан е евтино, 83% велат истото за пијалак во бар, а 94% дека кафето е достапно.

Изненадување за многумина е присуството на два големи кинески градови на листата на поволни дестинации. Пекинг и Шангај се истакнуваат по тоа што одењето во театар не е голем трошок – тоа го потврдуваат 73% од Пекинжани и 72% од Шангајци.

Единствениот американски претставник меѓу поволните градови е Њу Орлеанс, кој добива високи оценки за концерти во живо и пијалаци во барови.

Важно е да се потенцира дека истражувањето на „Тајм аут“ се концентрира исклучиво на трошоците за забава и излегувања, без да ги вклучи киријата, домувањето или секојдневните прехранбени трошоци.

Најскапи за излегување: Сеул, Истанбул, Осло, Стокхолм, Кјото, Атина, Сиднеј, Окланд, Минхен, Бризбејн, Лос Анџелес, Сингапур, Лондон, Ванкувер, Мајами.

Најповолни за излегување: Меделин, Богота, Пекинг, Њу Орлеанс, Наполи, Ханој, Чианг Мај, Шангај, Лима, Џакарта, Јоханесбург, Бангкок, Абу Даби, Сантијаго, Кејптаун.

Continue Reading

Магазин

Рим воведува наплата на билети за една од своите најголеми атракции

Градските власти во Рим размислуваат за воведување наплата за посетите на една од најпознатите туристички атракции во градот – Фонтаната Треви, поради сè поголемиот број туристи и проблемите со пренатрупаност во централното градско подрачје.

Фонтаната Треви, сместена во истоимениот кварт, со децении е симбол на Рим и место каде посетителите традиционално фрлаат парички за среќа. Обичајот стана светски познат по филмот „Три парички во фонтаната“, а според проценките, од фонтаната дневно се собираат околу 2.800 евра, односно повеќе од 900.000 евра годишно. Собраните средства се донираат на католичка добротворна организација.

Во првата половина од 2025 година, повеќе од 5,3 милиони туристи ја посетиле Фонтаната Треви, што предизвика бројни поплаки за преголеми гужви, долги редици и појава на џепчии. Како одговор на состојбата, од јануари се планира воведување два одделни влеза – еден за жителите на Рим и еден за туристите.

Италијанските медиуми објавија дека се разгледува можност од 7 јануари туристите да плаќаат билет од две евра за посета на фонтаната, што, според неофицијални проценки, би можело да донесе значителни приходи во градскиот буџет. Сепак, Градскиот совет на Рим соопшти дека засега нема конечна одлука и дека станува збор само за опција која е предмет на анализа.

Фонтаната Треви е доцнобарокно архитектонско дело, изградена во 18 век, со ширина од 20 и висина од 26 метри, и претставува најголемата фонтана во градот. Таа неодамна беше прогласена за една од најдобрите туристички атракции според изборот на патниците за 2025 година.

Поради пренатрупаноста, од минатата година бројот на посетители е ограничен на максимум 400 лица во исто време, а воведен е и систем за организирано чекање во ред. И покрај тоа, гужвите остануваат сериозен проблем, а не е јасно дали евентуалната наплата на билети ќе придонесе за негово решавање, со оглед на континуираниот раст на туризмот во Рим.

Continue Reading

Магазин

САД се закани со жестоки мерки поради острата казна на ЕУ за X на Маск

Администрацијата на американскиот претседател Доналд Трамп упати предупредување за можни протумерки кон европските компании поради „дискриминаторни“ мерки против американските услуги.

Во објава на платформата X, Уредот за трговски претставници на САД (USTR) го обвини Европскиот сојуз и некои членки за „дискриминаторни и проблематични тужби, даноци, казни и директиви против американските услуги“. Во исто време, USTR посочи дека европските компании како Accenture, DHL, Siemens и Spotify „слободно работат“ во САД.

„Ако ЕУ и земјите членки инсистираат на продолжување со ограничувањата и дискриминирачките мерки, САД нема да имаат друг избор освен да користат сите расположливи алатки за да се спротивстават на овие неправедни мерки“, се наведува во соопштението.

Ова следува по казната од 120 милиони евра што Европската комисија ја изрече на платформата X на Елон Маск за кршење на правилата за транспарентност според Актот за дигитални услуги. По казната, X го укина акаунтот за реклами на Европската комисија, а Маск спореди ја Унијата со нацистичка Германија.

ЕУ нагласи дека казната е изречена поради обесхрабрување на корисниците, оневозможување на истражувачите да дојдат до податоци и недостаток на транспарентност во документацијата за реклами. Трамп претходно ја критикуваше казната, велејќи дека „Европа се движи во погрешен правец“.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг