Фејсбук статус на Фросина Ременски за зимницата и зејтинот ви го пренесуваме во целост:
🚩1️⃣ литар зејтин по цена од 130 до 140 денари. 🚩1️⃣ кутија цигари по цена од 100 до 180 денари + електронски цигари + тутун.
Проста математика:
🚩 15 кутии цигари од 100 денари за 1️⃣ пушач за 30 дена = 1500 денари. 🚩 1500 денари : 150 денари за 1 литро зејтин = 10 шишиња за 30 дена за цело семејство.
Може и ваква математика:
🚩15 кутии цигари по цена од 100 денари за 1️⃣ пушач за 30 дена = 1500 денари. 🚩 1500 денари = 3 вреќи пелети од 15 кг за дводневно греење на куќа/стан од 70 м2. 🚩 1500 денари = 1/3 од кубик огревно дрво за 15 дена греење.
Кој пуши нека си пуши, но мислам дека треба да престане труењето со голи жалби дека не може да се стави зимница заради зејтинот од 150 денари, а притоа ретко кој пушач сака да размисли од што навистина може да се заштеди и да си го сочува здравјето.
Не стивнуваат реакциите по вчерашниот Конгрес на СДСМ.
Овој пат се огласи и Драган П. Латас со негово мислење.
„Експертот за операција на мозоци, Венко Филипче, изврши лоботомија во живо на СДСМ со ветување дека потоа ќе бидат супермени а јавноста ќе живее во зомби фаза заборавајќи кои се и што се.
Со Филипче и СДСМ Македонија би станала клиника наместо држава, спремна за колективна лоботомија по урнекот на таа што ја врши во партијата.
А каде се парите, не кажува ни Венко ни Заев. Лоботомираните не поставуваат такви прашања, зависни се од лекарот и неговите ‘лекови’“, напиша тој.
До почеток на летната сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 километри од автопатот Кичево – Охрид на потегот од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година како што ветивме ќе го изградиме целиот автопат, истакна денеска заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски, кој заедно со директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски и градоначалникот на Охрид, Кирил Пецаков извршија увид во зимско асфалтирање на автопатот во непосредна близина на Охрид.
Министерот Николоски, заедно со останатите присутни денеска промовираа асфалтирање во зимски услови, токму на трасата на автопатот Кичево – Охрид, активност која за првпат се применува после 50 години.
Како што истакнаа, ова е резултат на промена на Законот за изградба на автопатот Кичево – Охрид се со цел да се надминат проблемите со техничките услови со асфлатирањето и да се забрза неговата изградба. Министерот Николоски истакна дека направена е целосна мобилизација на работници и на машини и со тоа се создава услови да се асфалтира и на минусни температури.
– Ова е мое прво појавување на овој проект. Ветивме работа а помалку да зборуваме. Ги решаваме проблемите со автопататот и веќе ги забележуваме резултатите. Правиме историска работа за Охрид и за цел регион. Имаме голема мобилизација за изградба на автопатот и тоа со околу 300 машини и околу 600 вработени кои секојдневно работат на трасата. Денеска промовираме асфалтирање во зимски услови и на минусни температури се со цел да ја забрзаме изградбата и да ги достигнеме роковите што си ги зададовме. Тоа е до почетокот на летната сеозна да пуштиме за сообраќај околу 40 километри од Врбјани до Охрид со еден мал прекин кај Ботун, а до крај на 2026 година да го изградиме целиот автопат. Исто така во преткфалификација е избор на изведувач за автопатот Кичево-Букојчани и очекувам дека на пролет ќе имаме избрано изведувач. Потоа тој автопат ќе се надоврзе на автопатот кој интензивно започна да се гради, а тоа е од Гостивар до Букојчани и понатаму од Гостивар до Тетово, така да граѓаните од Охрид и регионот ќе добијат нов модерен автопат од Охрид до Скопје. Исто така по целата траса ќе има и алтернативен пат – изјави заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.
Министерот Николоски исто така најави дека ќе се започне и со реконструкција на превојот Пресека.
Директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски истакна дека интезивно се работи на санација на косините и на завршување на експропријацијата.
– Работиме со силен интензитет да ги санираме косините што се појавени на потегот од Кичево до Врбјани бидејќи со текот на времето тие биле подложни на многу природни услови. Исто така работиме и на завршување на експропријацијата. Со измени на Законот благодарение на министерот Николоски ја сменивме формулата за асфалтирање и со тоа овозможуваме зимско асфалтирање, нешто што не се правело изминативе педесетина години. Наследивме огромни проблеми, но макотрпно работиме да ги решаваме ден по еден и очекувам дека до крај на 2026 година ќе го завршиме овој автопат – изјави Коце Трајановски, директор на ЈП за државни патишта.