Connect with us

Технологија

Samsung најавува нова ера на вештачка интелигенција: Galaxy AI ќе биде претставен на Unpacked 2025 во Бруклин

Со години наназад Samsung Electronics ги дизајнира своите уреди според тоа што навистина им е потребно на луѓето – подобри перформанси, поостри камери и попаметни начини за останување во контакт. Но, со Galaxy AI се оди чекор подалеку од тоа што уредите можат да го направат – станува збор за тоа како луѓето комуницираат со нив.

 

Како што вештачката интелигенција брзо се наметнува како нов кориснички интерфејс, таа ја преобликува нашата врска со технологијата. Повеќе не станува збор само за апликации и алатки, туку смартфонот сега се развива во паметен придружник што ја разбира намерата на корисникот и реагира во реално време. Оваа трансформација нè носи од реакција кон антиципацијакаде што, кога AI станува интерфејс, намерите се остваруваат веднаш.

 

Следната генерација на Galaxy уреди се ре-осмислени околу нов интерфејс управуван од AI, поткрепен со револуционерен хардвер дизајниран да го отклучи нивниот целосен потенцијал. Таа иднина веќе започна да се одвива – и најдоброто од Galaxy AI и мајсторството на Samsung наскоро ќе биде откриено.

 

На 9 јули, Samsung Electronics ќе го одржи настанот Unpacked во Бруклин, Њујорк – населба со извонреден дух и уникатна историја. Бруклин е местото каде што визионерското размислување и смелите идеи ја обликуваат иднината, па затоа е и сосема соодветно Samsung тука да ги претстави најновите и најмоќните додатоци од Galaxy портфолиото – токму во место познато по својата култура, креативност и соработка. Настанот ќе се пренесува во живо на Samsung.comSamsung Newsroom, и Samsung’s YouTube channel почнувајќи од 16:00 часот по македонско време.

Следете нè и не заборавајте да ја посетите news.samsung.com/global за сите претстојни тизери, трејлери и новости пред Unpacked 2025.

Advertisement

Технологија

Google конечно дозволува корисниците да ја сменат својата @gmail.com адреса

google

Корисниците на Google наскоро ќе добијат долгоочекувана можност – да ја променат имејл адресата поврзана со нивната сметка. Досега ова беше можно само ако корисниците користеа адреса од друг сервис, како Outlook или Yahoo, но Google сега полека ја воведува новата функција и за поширок круг корисници.

Според информациите од 9to5Google, процесот на пуштање е „постепен“, што значи дека не сите корисници ќе ја видат опцијата веднаш. Новината овозможува корисниците да ја заменат својата постоечка адреса, без да го изгубат пристапот до сите податоци на сметката – фотографии, пораки, календарски настани и други информации остануваат непроменети.

Важно е да се напомене дека доколку се обиде да се промени @gmail.com адресата, таа нема да исчезне. Всушност, таа продолжува да постои како „alias“ – корисниците ќе продолжат да примаат пораки на старaта адреса, додека новата станува главна.

Ова е значаен чекор за Google, кој корисниците им дозволува поголема флексибилност и контрола над својата онлајн идентичност, без да се наруши функционалноста на нивната сметка.

Continue Reading

Технологија

Данска ја затвора поштата по 400 години, граѓаните се навикнаа на дигиталната комуникација

postanski markici

По повеќе од четири века, традиционалната пошта во Данска станува минато. Данско-шведската компанија „Постнорд“ објави дека од 31 декември повеќе нема да врши достава на писма во Данска. Одлуката е неизбежна – во последните 25 години бројот на рачно пишани пораки паднал за повеќе од 90 отсто.

Историјата на поштенските услуги во Данска започнала во 1624 година, кога првите писма биле пренесувани со поштенски вагони. Денес, 400 години подоцна, стотици илјади поштенски сандачиња ќе бидат отстранети, а околу 1.500 вработени ќе останат без работа. „Ние сме данска пошта веќе 400 години. Ова е тешка одлука, но Данска станува сè по-дигитална, а побарувачката за испраќање писма е минимална“, изјави Ким Петерсен, заменик-извршен директор на „Постнорд“ за Данска.

Иако поштенските услуги во Шведска ќе продолжат, Данците кои сакаат да испраќаат писма ќе мора да се обратат кај компанијата „Дао“, која ќе ја преземе доставата од 1 јануари. Данските закони налагаат организирање на доставата на писма, што значи дека ако и „Дао“ престане со работа, Владата ќе мора да назначи нов оператор.

Дигитализацијата ја менува секоја сфера од животот – од интернет-банкарство до лекарски прегледи, а Законот за дигитален идентитет ја заменува класичната пошта. Сепак, само пет отсто од Данците одбиваат дигитална комуникација, а истражувањата покажуваат дека младите меѓу 18 и 34 години го оживуваат старото писмо – тие пишуваат два до три пати почесто од постарите генерации.

Со ова, Данска ја затвора една ера, но се отвора нова: дигиталната комуникација целосно ја заменува хартијата, додека ретките љубители на пишани пораки се борат да го зачуваат романтизмот на старите времиња.

Continue Reading

Технологија

Европа во 2025-та: Бум на електрични и хибридни автомобили – Tesla Model 3 најпродаван во ноември

elektricna kola

Додека продажбата на електрични автомобили во САД ја покажува својата кревкост, Европа влегува во нова фаза на електрична експанзија. Според последните податоци на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA), регистриран е импресивен скок од 37,3% на електричните возила во ноември, земајќи ги предвид ЕУ, Обединетото Кралство и земјите членки на ЕФТА.

Минатиот месец, европските патишта добија 253.768 нови електрични автомобили, што е значителен пораст од 184.892 единици во истиот период лани. Хибридите со приклучок (PHEV) исто така ја забележаа својата експанзија, но не ја достигнаа стапката на целосно електричните модели — 112.287 единици, што е зголемување од 33,9% во споредба со минатата година.

Кога се гледа периодот од јануари до ноември, трендот е јасен: електричните возила бележат раст од 27,4%, достигнувајќи 2,27 милиони единици, додека PHEV моделите надминаа милион продажби со 1,14 милиони регистрации, што претставува пораст од 33,1% на годишна основа.

Во меѓувреме, традиционалните бензински и дизел возила продолжуваат да губат терен — нивната продажба се намали за 19% и 24% од почетокот на годината. Единствени кои ја зголемија својата популарност се хибридите и благите хибриди, кои сега се најголемиот сегмент во Европа со 4,1 милиони продажби досега. Севкупно, пазарот на нови автомобили во Европа бележи минимален пораст од 1,9%, достигнувајќи 12,09 милиони возила од почетокот на годината до ноември.

На врвот на продажните листи повторно е Tesla, иако доминацијата на американскиот производител се намалува. Во ноември, Tesla Model 3 беше најпродаваното електрично возило, следено од Tesla Model Y и Skoda Enyaq. Renault 5 се најде на четвртото место, додека Volkswagen ID.7 го заврши топ 5.

Сепак, подлабоката анализа открива интересен пресврт: од јануари до ноември, Tesla Model Y е најпродаван со 127.067 единици, но со пад од 30,1% во однос на минатата година. Model 3 исто така забележа пад од 22,7%, што ѝ овозможи на Skoda Enyaq да се искачи на втората позиција. Volkswagen ID.4 и Renault 5 го заокружуваат врвот на десетте најпродавани електрични возила, додека повеќето други модели регистрираа значителен пораст.

Во светот на plug-in хибридите, кинескиот производител BYD го зазема врвот. Кросоверот BYD Seal U доживеа неверојатен пораст од 298,7% во ноември, а од почетокот на годината е најпродаваниот PHEV со 63.127 единици. Volkswagen Tiguan му „дише во врат“ со помалку од 3.000 единици разлика.

Актуелните бројки укажуваат дека Tesla би можела повторно да ја заврши 2025 година како најголем продавач на електрични возила во Европа со околу 203.000 единици, но конкуренцијата се приближува. Volkswagen и Škoda веќе бележат силен пораст со 135.000, односно 141.000 продадени автомобили оваа година.

Европскиот пазар на електрични возила јасно покажува дека иднината е електрична, а конкуренцијата се зајакнува со секој изминат месец.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг