Connect with us

Македонија

Ова се ДИРЕКТОРИТЕ во МНАВ што земаат ПЛАТА по 345.000 ДЕНАРИ МЕСЕЧНО !

Published

on

На двајца владини функционери, директори во Македонска навигација месечно за плата им плаќаме по 620.000 денари, објави опозициската ВМРО-ДПМНЕ во аферата Паразити.

„Фахрудин Хамиди, претседател на Управниот одбор и Извршен директор во СВН во М НАВ, именуван од страна на владата месечно зема 345.000 денари на име плата. За една година тоа се 4.140.000 денари, а за мандат од 4 години 16.560.000 денари.

Ако оваа сума се подели со 18.000 денари колку што е просечната плата, се добива 920, тоа е бројот на месеци, што е еднакво на 76 години, кои што се потребни за да се заработи таа сума на пари со минимална плата.

За еден мандат Хамиди, од челното место на М НАВ ќе замине со пари за кои што поголемиот број на граѓани ќе треба да работат 76 години.

Фото: Пресс24

Односно најголемиот број од народот во Македонија, во својот живот нема да може да ги заработи парите кои првиот човек на М НАВ именуван од владата ќе ги земе за 4 годишен мандат.

Ништо поразлично не е ниту членот на УО и Извршен директор во СВТ на М НАВ, Владо Крстевски, кој зема 266.000 денари месечно.

За четири години Крстевски од државата ќе земе 12.768.000 денари на име плата.

Овие двајца функционери именувани од владата за еден свој мандат во М НАВ заедно ќе наплатат половина милион евра само за плата – објави ВМРО-ДПМНЕ на денешната прес конфернеција.

Македонија

Минчев поднесе претставка до Инспекторатот поради оглас за вработување со вклучено „етничка припадност“

Published

on

Министерот за јавна администрација Горан Минчев како физичко лице, по допрен глас, поднесе претставка до Државниот инспекторат за труд барајќи вонреден инспекциски надзор во Јавното комунално претпријатие „Пиша“ од селото Липково.

Во претставката Минчев укажува на сериозни неправилности во објавениот јавен оглас број 03-204/3, со кој се бараат четири нови вработувања на неопределено време.

Според огласот, критериумите за вработување вклучуваат етничка припадност, што е во спротивност со Законот за вработените во јавниот сектор, Законот за работните односи и Правилникот за задолжителните елементи на јавните огласи, информираа од неговиот кабинет.

„Ова е директно нарушување на принципите на еднаквост и недискриминација. Законот е јасен – вработувањата во јавниот сектор треба да се базираат на квалификации, компетенции и транспарентност, а не на етничка или друга дискриминаторска основа“, истакна Минчев.

Како министер, но и како граѓанин, Минчев посочи дека ваквите случаи ја нарушуваат довербата во институциите и ги охрабрува граѓаните да се борат за почитување на своите права.

„Должни сме да изградиме праведен систем, кој функционира еднакво за сите. Политичката волја за почитување на законите мора да биде основен принцип на секоја јавна институција. Само така можеме да создадеме силна и правична држава“, нагласи Минчев.

Претставката до Државниот инспекторат за труд е поднесена со цел да се утврди дали во конкретниот случај постојат основи за прекршување на законите. Минчев повика Инспекторатот да спроведе темелна истрага и да информира за преземените мерки.

Continue Reading

Македонија

Внимавајте на црн мраз на патот – може да биде фатален

Published

on

Црниот мраз е најопасното нешто што може да ви се случи на патот. Првиот снег во декември веќе ни ги покри патиштата, а падна по период на мраз на патиштата.

Ноќните температури се спуштија под нула, што го зголеми ризикот од мраз на патот, особено ноќе и со лапавица која се лепи за асфалтот, претворајќи се во тенок слој на кој автомобилот тешко се контролира.

Ваквите услови го отежнуваат возењето, особено на улици кои службите немаат време да ги расчистат при ненадејни врнежи. Затоа, ве потсетуваме на петте најдобри совети за возење во услови на снег и мраз на патот, особено за младите возачи и оние постарите со помалку рефлекси зад воланот.

Предвидувањето на сообраќајот е клучот: одржувајте безбедно растојание

Првото правило за зимско возење е она што треба да се примени на возењето воопшто: предвидете што доаѓа. Овој совет е уште поважен во зимски услови, бидејќи ви треба повеќе време за да го забавите или безбедно да го управувате возилото.

Според истражувањето, снегот може да го одложи времето на реакција на возачот за 34 проценти, додека растојанието за сопирање може да биде десет пати подолго до целосно запирање во зимски услови на патот.

Колку побавно возите и колку поголемо растојание држите од возилото пред вас, толку повеќе време имате да реагирате. Предвидете што следува и возете полека, тоа е основното правило за возење во тешки услови. Меѓутоа, многумина брзаат затоа што стануваат нетрпеливи кога се формираат колоните и ги преценуваат нивните способности, што може да доведе до катастрофа. Трпението е многу важно, подобро да стигнете подоцна отколку никогаш.

Кога возите, користете моторно сопирање

Корисна техника за забавување на стрмни падини отсекогаш била т.н моторно сопирање. Ако имате рачен менувач, префрлете се во помала брзина и пуштете полека за да ја намалувате брзината без користење на сопирачката, а во автомобил со автоматски менувач, едноставно отпуштете ја педалата за гас или ставете пониска брзина „рачно“, ако ја имате таа опција.

Додека ја користите ножната сопирачка, можете да почувствувате дека системот за противблокирање на сопирањето ABS „работи прекувремено“, така што моторното сопирање ве забавува и го контролира лизгањето на тркалата. Потоа можете внимателно да започнете со сопирање. Возењето по удолница со мали брзини ќе ви помогне да ја одржите контролата над автомобилот и да ја намалите брзината.

„Црниот мраз“ е невидлив убиец

Кога возите во зима, секогаш имајте ја на ум појавата на „црн мраз“, што е исклучително опасно бидејќи е многу тешко да се забележи. Тоа е тенок леден слој на патот кој се формира по замрзнати дождови или снег кој повторно замрзнува на патот кога температурата паѓа.

Автомобилите дури придонесуваат за оваа појава бидејќи „топлите“ гуми ги топат снегот и мразот на патот, но снегот брзо повторно замрзнува во многу тенок, често проѕирен слој кога нема сообраќај. Запомнете го ова особено ако возите на патишта каде што нема многу сообраќај: ноќе и во утринските часови, кога има најмалку возила на патиштата.

Што правите кога ќе видите дека наеднаш сте изгубиле контрола?

Важно е да останете смирени што е можно повеќе и да избегнувате ненадејни маневри. Треба да го свртите воланот нежно и нежно да ја дозирате сопирачката додека не ја поминете заледената површина и тркалата повторно не го допрат асфалтот. Исто така, би било добро да се префрли во помала брзина за да може да се забави без сопирање.

Користете светла за магла, но само кога е потребно!

Ова е совет во корист на другите учесници во сообраќајот, а се однесува и на предните, а особено на задните фарови за магла. Светлата за магла се наменети само кога снегот, дождот или маглата се екстремно густи и обезбедуваат другите возачи да ве видат порано. Меѓутоа, кога ќе излезете од лошо време, не заборавајте да ги исклучите светлата за магла, бидејќи тие исклучително им го одвлекуваат вниманието на другите возачи, особено на задните светла.

Continue Reading

Македонија

Мицкоски ќе го пушти во употреба експресниот пат Куманово-Крива Паланка на Коридор 8

Published

on

Утре со почеток во 12:30 часот претседателот на Владата, Христијан Мицкоски ќе присуствува на пуштање во употреба на експресен пат Куманово (Страцин) – Крива Паланка на Коридор 8.

Изградбата на експресен пат Крива Паланка – Длабочица – Страцин (Чатал) започна во мај 2018 година и е во должина од 25,55 километри

Инвестициона вредност за изградба е во вкупно вредност од 93,7 милиони евра од кои 80,20 милиони евра се финансира со средства од Светска Банка и грант средства 13,50 милиони евра.

Експресниот пат се градеше во две фази и тоа:

Лот 1 делница, Длабочица – Страцин (Чатал) во должина од 15.55 километри Инвестициона вредност на изградба е 43,75 милиони евра, финансиран со средства од Светска Банка и грант средства.

Лот 2 делница, Крива Паланка – Длабочица во должина од 10 километри е завршено во рок. Инвестициона вредност на изградба е 50,54 милиони евра, финансиран со средства од Светска Банка и грант средства.

Свое обраќање пред присутните ќе има премиерот Мицкоски.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк