Connect with us

Бизнис

Стентон Градба: Повеќе од две децении градење иднина

Published

on

Градежната компанија Стентон Градба слави повеќе од две децении успешно работење, од своите скромни почетоци во 2003 година до позицијата на еден од водечките играчи во градежната индустрија.

Компанијата започна како производител на градежен материјал, но со текот на годините ја прошири својата дејност, станувајќи синоним за квалитет и иновативност. Денес, Стентон Градба активно работи на меѓународни партнерства со цел да ги имплементира најсовремените градежни решенија и технологии.

Со визија насочена кон иднината, компанијата продолжува да инвестира во развој, одржливост и висококвалитетни градежни проекти.

Стентон Градба е основана во 2003 година како компанија која започна со производство на градежни материјали, а подоцна и со изведба на договорни проекти за приватни лица, големи компании, министерства, општини и различни други субјекти.

Во 2004 година од производител на речен песок Стентон Градба во текот на своето работење се разви во производител на бетон, со што стана водечка градежна компанија во Пелагонискиот регион.

Од 2007 година Стентон Градба во својот спектар на експертиза додаде хидроинженеринг, изградба на патишта, инфраструктурни проекти, санирање на свлечишта, изведба на индустриски објекти и друго.

Во 2013 година Стентон Градба успешно го финализира еден од најголемите проекти во општина Битола насловен како „Реконструкција на Црн – Мост Битола“.

Во 2015 Стентон Градба беше една од компаниите основачи на Градежна комора на Македонија.

Во 2017 година Стентон Градба го изгради „Центар за за Технички преглед, дијагностика, сервис и поправка на Моторни возила“ во сопственост на СН Осигурителен Брокер АД Битола. 

Во 2017, 2018 и 2020 година Стентон Градба добива признание за една од 200 најголеми фирми во Македонија.

Во истата 2017 година Стентон Градба учествуваше во изградбата на – индустриска хала за преработка на тутун во индустриска зона Опаленик, Крушево на површина од 10.000 м2.

Во 2021 година Стентон Градба го реализира еден од најголемите проекти во Преспанскиот регион насловен како „Санација на свлечиште на регионален пат Р1308 Претор – Маркова нога“.

Денес Стентон Градба активно се залага за диверзитет во својот бизнис потфат, како и се труди да воспостави меѓународни партнерства со компании чија специјалност е хидротехника, инфраструктура, патишта, електромеханичко инжинерство, обновливи извори на енергија и така натаму.

Повеќе информации за историјата и активностите на Стентон Градба може да се најдат на нивната официјална веб-страница.

Контакт:

🌐 www.stenton.mk

📧 info@stentongradba.mk

📞 +389 47 229 077 / +389 78 373 094

Бизнис

Резултати од бојкотот на супермаркетите во БиХ – прометот бил поголем од вообичаено

Published

on

Бојкотот на маркетите организиран на последниот ден од јануари во Босна и Херцеговина во знак на протест поради големите цени според податоците на сојузната даночна управа не ги дал очекуваните резултати, додека организаторите на акцијата најавуваат нови подолготрајни мерки.

Официјалните статистики покажуваат дека прометот во продавниците на 31 јануари бил ист или дури и поголем во однос на претходните денови. Според податоците на Даночната управа на ентитетот Федерација БиХ, продавниците оствариле промет од 52,1 милион евра, што е дури повеќе од ден претходно кога изнесувал 51,9 милиони, и значително повеќе во споредба со една недела претходно кога прометот бил 47,2 милиони.

Сличен извештај има и Даночната управа на ентитетот Република Српска, каде на 31 јануари е евидентиран промет од 20,3 милиони евра, што не е значителен пад во однос на претходната недела, кога прометот изнесувал 21,8 милиони евра.

Тие бројки предизвикаа сомнеж меѓу организаторите на бојкотот и дел од јавноста, бидејќи бројни граѓани и медиуми известуваа за значително испразнети продавници и трговски центри. Фејсбук групата Бојкот БиХ, која има над 50.000 члена, извести дека продавниците забележале значителен пад на прометот и најави продолжување на бојкотот.

Се поставува прашањето дали зголемено индивидуално трошење на купувачите на денот на бојкотот може да го надомести намалениот број трансакции или податоците се пак резултат на манипулација за да се намали ефектот на акцијата.

И покрај неочекуваните статистики, организаторите на бојкотот не се откажуваат и најавуваат нови, подолготрајни акции со цел притисок на трговските ланци да ги намалат цените и да обезбедат пофер услови за потрошувачите. Се планира повеќенеделен бојкот, како и промовирање алтернативни облици на набавка на производи директно од произведувачите и локалните трговци. Така за работните денови, од понеделник до петок 6 февруари организаторите ги повикаа граѓаните на редуцирано купување, додека во петок и сабота, 7 и 8 февруари, повикуваат на целосен бојкот на продавниците.

Continue Reading

Бизнис

ЕКСКЛУЗИВНО: ПРОФИТНИТЕ МАРЖИ НА ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ, НА ДИСТРИБУТЕРИТЕ И НА ТРГОВЦИТЕ СО ХРАНА

Published

on

Додека регионот и Македонија ги тресат протести против големите маркети, за кои се вели дека наметнуваат неоправдано високи цени, Пари истражува кој колку ставил плус во целиот синџир на исхрана за да стигнеме до високите цени. Ги анализираме десетте најголеми производители и трговци на големо, како и седумте најголеми продажни синџири на храна на мало. Во центарот на истражувањето ни се нето-профитните маржи. По дефиниција, тие претставуваат процентуално учество на остварената нето-добивка во вкупните приходи.

Завршните сметки за 2024 година сѐ уште не се поднесени, па заедно со Бизнис Мрежа ги анализираме податоците од 2023 година.

Во просек, секој од најпознатите трговски синџири има профитна маржа од 4,11 насто. Кај десетте најголеми производители по приход просекот на нивните маржи е 6,53 насто, а кај дистрибутерите е 3,47 насто.

Нето-профитната маржа не значи дека толкава маржа е ставена на производите, но, секако, тие маржи на производи влијаат на нето-профитната маржа. Од друга страна, во расходната страна на компаниите не се само трошоците за суровини, тековно производство и тековни услуги, туку и разни други капитални расходи коишто компанијата ги инвестира. А, тука може да влезат и имот и возила што се водат на име на фирмата, а кои, во крајна линија, се за потребите на сопствениците. Во пракса има секакви случаи…

КАЈ ТРГОВЦИТЕ ИМА НЕТО-ПРОФИТНИ МАРЖИ ОД 1,42 ДО 10,12 НАСТО

Во седумте најголеми малопродажни синџири: КАМ, Стокомак, Кипер, Тинекс, Веро, Кит-го и Рамстор, нето-профитните маржи се движеле од 1,42 насто во Тинекс до 10,12 насто во Веро. Секако, иако нето-профитната маржа е најниска во Тинекс, на сите им е јасно дека тој не е најевтиниот продажен синџир.

Целиот текст: pari.mk

Continue Reading

Бизнис

Македониските маркети со најниски продажни цени во регионот

Published

on

Oд 29 до 31 јануари МКД.мк заедно со колеги од Србија и Бугарија изврши мало истражување за цените на некои основни прехранбени производи во маркетите во овие три земји. Споредбата на цените на 20 прехранбени производи покажа дека сепак цените во маркетите Македонија се убедливо најниски во споредба со маркетите во Србија и Бугарија.

Споредувани се цените на млекото, јогуртот, лебот, тестенините, шеќерот, маслото за јадење, јајцата, чоколадото… во Македонија во маркетите на Кам, Тинекс и Стокомак, во Србија во Лидл, Макси и Рода, а во Бугарија во Лидл и Кауфланд.

Се обидовме да споредиме слични артикли, но не секогаш тоа е идентичниот артикал. На пример во Македонија е земена цената на млекото на ИМБ, во Србија тоа е „Моја кравица“ од истиот производител, а во Бугарија се купени купени артиклите со најслична масленост. Па така во Македонија еден литар млеко со 2,8 масленост е 61 денар за еден литар, во Србија 66,2 и 82,1 денар, а во Бугарија цената е од 71 до 83 денари.

Брашното кое најмногу се продава во Македонија и Србија е Т400, додека во Бугарија е Т500. Во Македонија цената за еден килограм е од 27 до 39 денари во различни маркети, во Србија 29,1 денар, а во Бугарија од 50,7 до 52,4 денари.

Се обидовме споредбата да ја направиме меѓу најсоодветни артикли. Споредувани се најслични големини на пакувања за да се надмине разликата во цена која природно доаѓа со пакувањето.

На пример колгејт пастата за заби е една 75-125 мл во Македонија чини 59 денари,  во Србија од 90 до 95 денари, а во Бугарија 111,3 денари…

Кај милка чоколадата необјасниви се толку големите разлики – од 65 денари во Македонија до 148 денари во Бугарија.

Во Македонија, а и во другите држави дел од овие артикли се со акциска цена (означени со жолта боја во табелите) и истите наскоро сигурно ќе претрпат промени.

Сепак во овие споредби едноставно е невозможно да се споредат и даноците во трите земји. Секаде се различни. Во Македонија данокот на додадена вредност за храната изнесува од 5 до 10 отсто, во Србија истиот е од 10 до 20%, а во Бугарија изнесува 20%.

Дел од фискалните сметки од маркетите во Србија и Бугарија

Освен тоа, царините за увоз на прехранбените производи исто така од земја во земја е различна, во зависност од политиката на секоја држава за заштита на домашното производство.

Извор mkd.mk

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк