Connect with us

Економија

Стентон Градба успешно ја заврши изградбата на Lidl маркет во Битола

Published

on

Градежната компанија Стентон Градба ја финализираше изградбата на новиот Lidl маркет во Битола, носејќи еден од најпознатите светски трговски синџири во градот. Со овој проект, граѓаните ќе добијат модерен малопродажен објект со висококвалитетни производи и конкурентни цени.

Отворањето на Lidl во Битола претставува значаен чекор за локалната економија, создавајќи нови работни места и збогатувајќи ја трговската понуда. Компанијата Стентон Градба, која е позната по својот професионализам и високи стандарди во градежниот сектор, уште еднаш потврди дека е лидер во реализацијата на современи инфраструктурни проекти.

Со успешно завршениот проект, Битола станува уште поатрактивна за инвеститори и бизниси, а Стентон Градба продолжува да работи на проекти кои носат развој и подобрување на урбаното живеење.

Повеќе информации за проектите на Стентон Градба:

🔗 https://stenton.mk/mk/proekti/izgradba-na-lidl-market-bitola

🌐 www.stenton.mk

📧 info@stentongradba.mk

☎️ +389 47 229 077 / +389 78 373 094

Економија

Димитриеска-Кочоска на средба со македонската бизнис заедница во Чикаго

Published

on

Министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска, која е во работна посета на САД, оствари средба со претставници на македонската бизнис заедница во Чикаго.

На својот ФБ профил објави дека на средбата истакнала дека економијата е приоритет на Владата и дека поддршката е целосна за секој еден што сака да работи во Македонија, како кон домашните, така кон странските инвестиции, како и кон иселениците кои сакаат да инвестираат во својата татковина.

-Успешни бизнис приказни на наши иселеници во Чикаго. На средба со дел од Македонците кои основале и имаат сопствен бизнис во Чикаго ги слушнав нивните искуства за водење бизнис во таа средина, а некои имаа интерес за условите коишто ги создаваме тука во Македонија за водење бизнис. Економијата е наш приоритет за кој говорев на средбите и дека поддршката од Владата е целосна за секој еден што сака да работи во Македонија. Како поддршката кон домашните компании, така кон странските инвеститори, така и кон нашите иселеници кои сакаат да инвестираат во својата татковина, стои во објавата на министерката на нејзиниот ФБ профил.

Continue Reading

Економија

КРАЈ НА СОРАБОТКАТА МЕЃУ АВТОМОБИСКИТЕ ЏИНОВИ: Мерцедес брише два модели, ги прекина сите врски со Рено

Published

on

Производството на мали комерцијални возила на Мерцедес ќе биде прекинато во средината на 2026 година. Mercedes-Benz ќе го прекине производството на компактното комерцијално комбе Citan и неговиот брат со патници од Т-класа, бидејќи производителот на автомобили го пренасочува фокусот на попрофитабилни комерцијални модели, пишува Automotive News Europe.

Citan и T-Class се базирани на моделот Renault Kangoo и се произведуваат заедно со него во фабриката на Renault во Mauboussac, во северна Франција.

Производството на мали комерцијални возила Мерцедес ќе заврши кон средината на 2026 година. Портпаролот на Renault ја потврди одлуката и рече дека тоа нема да влијае на производството на други возила во Maubouze, каде што е изградена и верзијата на Nissan на Kangoo, како и малиот електричен SUV Renault 4.

Прекинувањето на овие два модели ќе му овозможи на Mercedes да ја фокусира својата понуда на комерцијални возила на средни и големи модели, вклучувајќи ги Vito, V-Class и Sprinter.

Вкупната продажба на комбиња на Мерцедес падна за 9 отсто на 405.610 возила минатата година. Продажбата на Citan падна за 3 отсто, на 23.351 возила, додека обемот на продажбата на Т-класа падна за дури 31 отсто – на само 5.117 возила.

Мерцедес се збогува со својот единствен хечбек бидејќи фокусот е префрлен на кросовери и теренци со глобален потенцијал.

Техничкиот директор на Мерцедес, Маркус Шефер, ги потврди претходните извештаи дека А-класата нема да добие нова генерација. Компактната понуда на брендот ќе се намали на четири модели: CLA, GLA, GLB и G-Class. Новото „baby G“ ќе користи специјална платформа, бидејќи ММА ќе ги загрози неговите теренски способности.

Mercedes штотуку ја лансираше третата генерација на моделот CLA, достапен во електрични и хибридни верзии. Сепак, има лоша вест за љубителите на А-класа: нема да има наследник. За време на презентацијата на новиот CLA, Шефер објасни дека Mercedes нема да развива нова генерација на својот единствен хечбек.

Иднината на компактните модели на Mercedes

– Потребни ни се модели кои работат низ целиот свет, вклучувајќи ги Кина и САД. „Знам дека хечбекот е омилената форма на каросеријата во Европа, но тоа не беше дел од планот и моравме да правиме избори – дури и тешки“, рече Шефер. – Намалувањето на сложеноста е клучна задача за нас. „Затоа беше неопходно да се намали компактното семејство од седум на четири модели“, додаде тој.

Покрај новиот седан и караван CLA, компактната постава на Mercedes ќе вклучува и нови генерации на теренци GLA и GLB, како и теренски „baby G“.

Крај на една ера за А-класата

Минатата година беше најавено дека сегашната А-класа ќе остане во производство до 2026 година, кога ќе биде пензионирана. Четири генерации на А-класа беа претставени во 1997, 2004, 2012 и 2018 година. Првите две имаа висок покрив и наликуваа на миниван, додека третата и четвртата генерација имаа покласична форма на хечбек.

А-класата веќе е повлечена од продажба во САД и Канада по крајот на 2022 година, но останува достапна на европскиот пазар, со освежување во средината на циклусот. Прекинот на A-Class го означува и крајот на жешкиот хечбек A45 AMG.

Mercedes, исто така, планира да ги интегрира електричните SUV модели EQA и EQB во линиите GLA и GLB, отфрлајќи ги значките „EQ“ и преминувајќи кон поунифициран дизајн.

Специјална платформа за G-Class

Новиот CLA се заснова на MMA архитектурата, која ќе ги носи новите модели GLA и GLB. Сепак, бебето G-Class ќе има своја платформа за да го задржи својот тврд, теренски карактер. Во изјава за Quattroruote, Шефер потврди дека бебето G нема да биде на ММА платформата: „Ако ја користиме таа платформа, нема да можеме да ги обезбедиме теренските способности што мора да ги има G-Class“.

– Достапните модули ги користиме максимално, од погонот до софтверот, но за бебето G правиме специјална основа – ММА не дозволува вградување тркала со потребниот пречник ниту го обезбедува потребното растојание – објасни тој.

Од Mercedes потврдија дека моделот ќе го носи името со мало „g“. Тизерот од февруари 2025 година сугерира дека ќе има компактни димензии, висок клиренс и форма на кутии што наликува на оригиналниот G-Wagen со кратко меѓуоскино растојание од 1979 година.

Бизпортал.рс

Continue Reading

Економија

УЈП со важно соопштение за граѓаните

Published

on

Даночните обврзници имаат рок до петок да поднесат ДДВ – 04 пријави, потсетува Управата за јавни приходи.

„Со цел да се обезбеди непречено поднесување на ДДВ-04 пријавите за овој даночен период, ИТ тимовите на УЈП ќе работат и во попладневните часови. Процесот на поднесување на ДДВ – 04 пријавите се одвива непречено и заклучно со вчерашниот ден, 22 април 2025 година од очекуваните 40.885, вкупно 12.202 даночни обврзници поднеле ДДВ-04 пријави, што претставува близу 30% од вкупниот број на даночни обврзници кои треба да поднесат ДДВ-04 пријави“, влеат од УЈП.

Од таму апелираат даночните обврзници кои имаат обврска да поднесат ДДВ-04 пријави за овој даночен период, а сè уште не ги поднеле истите, уште денес да ја достават потребната документација до сметководителите со цел до законскиот рок 25 април 2025 година (петок) да ги исполнат своите даночни обврски.

„Навременото поднесување на ДДВ-04 пријавите не е само законска обврска, туку и клучен фактор за финансиска стабилност и градење на довербата во институциите“, велат од УЈП.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк