Connect with us

Економија

ПОЗНАТ Е ТОЧНИОТ ДАТУМ НА КРАЈОТ НА ЕВТИНИОТ ШОПИНГ: „Тему“ и „Шеин“ веќе нема да продаваат по „багателни“ цени

Шеин вели дека „оперативните трошоци се зголемени“ бидејќи и двата кинески трговци на мало, исто така, ги намалиле трошоците за рекламирање.

Две од најголемите кинески компании за брза мода, Tema и Shein, ги предупредија американските клиенти дека нивните производи ќе поскапат почнувајќи од следната недела, бидејќи стапуваат на сила високите царини што ги најави Доналд Трамп за кинескиот увоз.

Двете компании ќе бидат погодени од нови увозни давачки, што значи дека ќе се применуваат даноци до 145 отсто за кинеските стоки. Ќе страда и од одлуката на Трамп да го укине таканареченото ослободување „de minimis“, според кое пратките вредни помалку од 800 долари би можеле да влезат во САД без царина.

Ова ослободување беше клучно за успехот на овие евтини брендови на американскиот пазар, бидејќи тие беа во можност да испорачуваат достапни производи купени преку Интернет со минимални трошоци. Сепак, тој е откажан од 2 мај.

„Поради неодамнешните промени во правилата за глобална трговија и воведувањето нови тарифи, нашите оперативни трошоци се зголемија“, рече Шеин во известувањето за клиентите.

„Со цел да продолжиме да ви ги нудиме производите што ги сакате, без да го компромитираме квалитетот, ќе бидеме принудени да ги приспособиме цените од 25 април 2025 година. Се трудиме зголемувањето на цените да биде што помало и да го минимизираме влијанието врз вас“, велат од компанијата.

Сепак ќе биде поевтин од конкуренцијата

Според првичните планови на Трамп, пратките што претходно беа ослободени требаше да се оданочуваат со стапка од 30 отсто или 25 долари по ставка, со таа стапка да се зголеми на 50 долари по ставка до 1 јуни.

Сепак, некои експерти веруваат дека тоа нема целосно да ги обесхрабри клиентите, бидејќи производите на Temu и Shein сепак ќе бидат поевтини од конкуренцијата.

Во меѓувреме, воведувањето на американските тарифи ги натера овие брендови да ги намалат трошоците за рекламирање на социјалните мрежи во САД, иако токму овие канали им помогнаа да добијат популарност меѓу младите луѓе и оние кои се свесни за буџетот.

Просечното дневно трошење за рекламирање на Temu на Facebook, Instagram, TikTok, Snap, X и YouTube падна во просек за 31 отсто во двете недели од 31 март до 13 април во споредба со претходните 30 дена, според аналитичката компанија Sensor Tower.

Во исто време, дневните трошоци за рекламирање на Шеин на Facebook, Instagram, TikTok, YouTube и Pinterest паднаа во просек за 19 отсто во истиот период. Марк Балард, директор за истражување за дигитален маркетинг во Тинуити, рече дека Тему, исто така, драстично го намалил рекламирањето на Google Shopping од 12 април.Еуправозато

Advertisement

Економија

Рекорд на пазарот на недвижности: Во Дубаи продаден пентхаус за над 127 милиони евра

Дубаи повторно ги помести границите на луксузот на глобалниот пазар на недвижности, откако беше продаден најскапиот пентхаус на Блискиот Исток за 550 милиони дирхами, што изнесува околу 150 милиони долари, односно 127,7 милиони евра. Ултралуксузната резиденција се наоѓа во комплексот „Бугати Резиденс“, пренесува агенцијата „Анадолу“.

Со оваа трансакција е поставен и рекорд по цена на квадратен метар во реонот Бизнис Беј, која достигнува околу 27.000 евра. Продажбата ја реализирал главниот директор за продажба на компанијата „Бингати“, Абдула Бингати.

Претседателот на „Бингати“, Мухамед Бингати, изјави дека компанијата годинава го предводи пазарот на недвижности во Дубаи, со повеќе од 14.000 продадени станбени единици, оставајќи ги зад себе и јавните и приватните конкуренти.

Тој посочи дека „Бингати“, како еден од најбрзорастечките инвеститори, веќе се вбројува меѓу трите водечки компании на пазарот, со значителен удел според податоците на Одделот за земјиште во Дубаи.

Продадениот пентхаус се простира на 4.385 квадратни метри и е дел од „Бугати Резиденс“ – првиот станбен проект во светот што го носи брендот „Бугати“. Комплексот веќе привлече и светски познати личности, меѓу кои фудбалерот Нејмар, тенорот Андреа Бочели и дефанзивецот Ајмерик Лапорт, кои купиле резиденции во рамките на проектот.

Сместен во срцето на Бизнис Беј, комплексот комбинира француски дизајн со современиот урбан дух на Дубаи и овозможува близина до клучните деловни зони и градски знаменитости. Резиденциите нудат висок степен на приватност, ексклузивни погодности и таканаречени „скај меншн“ пентхауси.

Од „Бингати“ оценуваат дека оваа рекордна продажба дополнително ја зацврстува позицијата на Дубаи како светски центар за ултралуксузни недвижности. Компанијата располага со портфолио од над 80 проекти, вредни повеќе од 70 милијарди дирхами, и соработува со глобални брендови како „Бугати“, „Мерцедес-Бенц“ и „Џејкоб и Ко.“, при што има кредитен рејтинг BB- од „Фич“ и Ba3 од „Мудис“.

Continue Reading

Економија

(ВИДЕО) ЗК Пелагонија го отвори првиот „АгроЕкоЦентар за обука за зелени вештини“

Центарот за обука на ЗК Пелагонија отвори уникатна можност за идните, но и за постоечките земјоделци, ученици и студенти да учат од реални примери, да предвидуваат ризици, да применуваат современи технологии и да развиваат одржливи и иновативни земјоделски практики – создавајќи професионалци со зелени вештини подготвени за иновативно и одговорно управување со ресурсите.

Првиот проект на „Агро Еко Центар за Обука за Зелени Вештини„ е реализиран во соработка со Стопанска комора на Северна Македонија Economic Chamber of North Macedonia, кадешто на 02 декември 2025 година беше отворена првата „АгроЕкоСтаница за зелени вештини” – технолошка иновација која претставува важен чекор кон воведување на паметни-smart решенија во земјоделството и можност за континуирана практична обука за идните „Еколошки агротехничари“.

АгроЕкоСтаница за зелени вештини ќе претставува современа платформа во склоп на центарот за обука што ќе овозможи развивање на компетенции за еколошко и рационално управување со земјоделските ресурси преку практична работа со современи дигитални алатки:

– Следење и анализа на состојбата на почвата, растенијата и климатските услови според податоците од сензорите на АгроЕкоСтаницата.

– Пристап до податоци во реално време и применa на еколошки мерки за заштита на културите и обновување на биолошкиот диверзитет кој ќе доведе до контролирана употреба на заштитни средства (пестициди и хербициди), минерални ѓубрива и рационално користење на вода за наводнување.

– Препознавање и превенција на ризици како суша, болести и штетници преку дигитални предупредувања.

– Поддршка за одржливи и ефикасни земјоделски практики.

Oсновната цел на ЗК Пелагонија е да ја доближи најсовремената технологија до локалните земјоделци , ученици, студенти и сите заинтересирани, градејќи заедница која се развива преку знаење, иновации и практична примена.

 оваа иницијатива, Пелагонија продолжува да се позиционира како регион што го следи европскиот пат на модернизација и дигитализација во земјоделството.

Полињата на ЗК Пелагонија стануваат отворена книга – реален простор каде идните агротехничари, студенти и земјоделци ќе учат, иновираат и применуваат зелени вештини во реални услови – пример за одржливо и модерно

Нашиот прв проект на „Агро Еко Центар за Обука за Зелени Вештини„ е успешно реализиран и сме особено задоволни што пред многу млади ги покажавме придобивките од воведување на паметни-smart решенија во земјоделството и како се постанува професионалец со зелени вештини подготвени за иновативно и одговорно управување со ресурсите и животната средина.

Голема благодарност до Стевче Стевановски Градоначалник на Општина НовациДраганчо Саботковски – градоначалник на општина Могила и Општина Битола – официјална страница за нивното присуство и поддршка за заедничко залагање за реализирање на понатамошни обуки за зелени вештини кои ќе бидат од големо значење за локалните заедници.

Видеото може да го погледнете тука

Continue Reading

Економија

Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“

Гевгелија, [13.12.2025 година] – Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.

Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.

Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.

Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.

Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.

„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.

Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.

Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг