Министерството за образование и наука и ЗЕЛС потпишаа Меморандум со социјално одговорнитекомпании Бамби и Пивара Скопје, според кој над 21.000 првачиња кои ќе го започнат своето школувањена 1 септември, ќе добијат подарок пакетчиња сопроизводи од Плазма и Роса.
На овој начин, ЗЕЛС, Министерството за образованиеи наука и компаниите со општествена одговорностпреку своите брендови им посакуваат успешен почетокна најмладите ученици, одбележувајќи го овој важенмомент во нивните животи.
Министерката за образование и наука Весна Јаневскаизрази благодарност до општествено одговорнитекомпании за покажаната грижа за првооделенците.
„Почетокот на учебната година е посебен и незаборавен момент за првачињата, за прв патвлегуваат во училиште, се сретнуваат со наставници и нови другарчиња, почнуваат да учат, да откриваат, дасоработуваат и да бидат одговорни. Ваквите акции импокажуваат на најмладите дека пошироката заедницаги поддржува и ги охрабрува“, рече министеркатаЈаневска.
Претседателот на ЗЕЛС, Орце Ѓорѓиевски рече декагрижата за учениците е една од основните обврски на општините, како основачи на училиштата.
„Градоначалниците обединети во ЗЕЛС, но и сите какородители и граѓани, сакаме првооделенците да имаатдобри сеќавања за првиот училишен ден. Заедно сокомпаниите кои инвестираат во заедницата сакамепрвачињата да почнат на училиште со радост, и ова е добра порака дека ни се важни“, нагласи Ѓорѓиевски.
Директорката за бизнис развој во Бамби, Милица Шетка, рече дека се радува што Плазма се врати во Македонија по предизвиците со кои се соочуваше поради пожарот во фабриката во Пожаревац, поради кој беше запрено производството.
„За нас во Бамби, поддршката на најмладите секогашбила приоритет. Особено во важни животни моменти, како што е поаѓањето на училиште. Посебно ни е драгошто, по предизвиците со кои се соочивме порадипожарот во нашата фабрика во Пожаревац, повторносме тука – и тоа со иницијатива која носи радост. Сакаме овие подароци да бидат симбол на охрабрување и поддршка за секое дете кое гозапочнува своето патување во светот на образованието. Нашата цел е оваа акција да прераснево традиција и во Македонија, како што веќе е воСрбија.“
Брендот Роса, посветен на здравото растење, сеприклучи на оваа иницијатива.
„Длабоко веруваме дека секое дете заслужува да јазапочне учебната година со насмевка, поддршка и внимание. Како компанија која расте заедно созаедницата, свесни сме колку е важно првачињата даја почувствуваат поддршката од сите нас. Затоа, прекубрендот Роса станавме дел од оваа иницијатива — зада покажеме дека веруваме во идните генерации и дека сме со нив на секој чекор,“ изјави Огњен Лазиќ, генерален директор на Пивара Скопје.
Подарок – пакетчињата кои содржат ранец, распоредна часови, мозгалка, Плазма бисквити и шишенце Росаќе бидат дистрибуирани до сите основни училишта низдржавата за да ги пречекаат првачињата на 1 септември.
Казнувањето на сообраќајните прекршоци преку системот „Безбеден град“ официјално ќе започне на 1 февруари, наместо на првично најавениот датум 1 јануари. Одложувањето е потврдено за ТВ21 од помошник-заменик министерот во МВР, Мухамет Исмаили, кој објасни дека причина за пролонгирањето е потребата од дополнителни технички проверки и усогласување на правните процедури.
„Од 01.02.2026 системот SafeCity целосно ќе биде ставен во функција во Скопје, Куманово и Тетово, како и на Коридорите 10 и 8, додека во другите градови се предвидува да започне во текот на 2026 година“, изјави Исмаили.
Од Министерството за внатрешни работи најавуваат и можност за одредена толеранција кај ограничувањата на брзината. „Треба да ги почитуваме ограничувањата – 50 км/ч за урбани подрачја значи 50 км/ч. Секако дека и ние ќе внимаваме, исто како што прават и сите европски градови каде што имаат свои параметри за толеранција – таква толеранција ќе има и кај нас“, изјави Сашо Топаловски, началник на СВР Скопје.
Системот „Безбеден град“ ќе работи со фиксни камери кои ќе регистрираат пречекорување на брзината, поминување на црвено светло, нерегистрирани возила и други прекршоци. Дополнително, специјализирани полициски возила ќе идентификуваат неправилно паркирање и останати нарушувања на сообраќајните правила.
Целта на новиот систем е до 2030 година да се преполови бројот на сообраќајни несреќи во државата.
Витаминка со Стоби Флипс и купувачите донираат 1.000.000 денари за СОС Детско село
Кампањата „Заедно за топол дом, љубов и грижа за секое дете“ што Витаминка ја реализираше преку Стоби Флипс, успешно заврши и резултираше со донација од 1.000.000 денари за СОС Детско село. Средствата ќе бидат искористени за Советувалиште за психолошка поддршка и специјална едукација со рехабилитација на СОС Детско село. Благодарение на поддршката од граѓаните за акцијата со која од секој купен Стоби Флипс се издвојуваше дел, со собраните средства ќе се овозможи континуирана експертска едукација за шеесет деца и млади на возраст од 6 до 18 години кои растат без родителска грижа и се соочуваат со последици од трауматски искуства, емоционални и развојни предизвици, како и различни когнитивни потешкотии.
Средствата ќе бидат насочени кон проектот „Менталното здравје пред сè“, преку кој децата ќе добијат индивидуални сесии со психолози и специјални едукатори, како и терапевтски третмани во сензорна соба за оние кои имаат потреба од дополнителна поддршка во емоционалниот и когнитивниот развој. Овие услуги се од суштинско значење за нивното зајакнување, подобро справување со кризи и градење основа за здрав личен раст.
Од СОС Детско село Македонија истакнуваат дека поддршката е од огромно значење за континуитетот на нивната мисија. „Од срце им благодариме на Витаминка и на сите граѓани кои ја поддржаа кампањата. Витаминка уште еднаш покажа што значи вистинска општествена одговорност и посветеност кон децата. Благодарение на ова партнерство, можеме непречено да продолжиме да обезбедуваме стручна грижа и поддршка за секое дете, со верба во нивната подобра иднина,“ велат од организацијата.
За што поуспешно спроведување на кампањата за Стоби Флипс беше изработена и специјална амбалажа со што купувачите беа информирани за своето учество во донацијата и придонесе за подигнување на јавната свест и обезбедување поголема поддршка за децата без родителска грижа.
Од Витаминка додаваат дека се горди што кампањата успеала да ја мобилизира јавноста и да создаде реална промена. „Нашата цел беше да потсетиме дека секој мал гест на солидарност може да донесе голема разлика. Благодарни сме што потрошувачите ја препознаа важноста на оваа приказна и ни помогнаа заедно да донесеме надеж, грижа и поддршка таму каде што е најпотребно“, истакна Симона Симоновска, одговорна за маркетинг во Витаминка.
Со оваа кампања, Витаминка и Стоби Флипс уште еднаш ја потврдуваат својата посветеност кон најмладите и даваат силен пример за тоа како компаниите, заедно со граѓаните, можат да создадат поподобно, похумано и посреќно општество за секое дете.
Рекордна година за Скопје – аеродромот со 3 милиони патници, растот продолжува до 3,2 милиони
Меѓународниот аеродром Скопје денес го дочека својот тримилионити патник во една календарска година. Среќничката, Милена Таскова, беше изненадена на нејзиниот лет Скопје – Бари.
Раководството на аеродромскиот оператор ТАВ Македонија, заедно со вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, приредија емотивно изненадување за госпоѓа Таскова.
Милена Таскова беше облеана во подароци: бесплатни аеродромски услуги од сестринските компании на ТАВ и два бесплатни авионски билета од авиокомпанијата Виз Ер (Wizz Air).
Неџат Курт, генералниот директор на ТАВ Македонија, не ја криеше својата возбуда:
„Го достигнавме тримилионитиот патник во една година! Првпат лета за Бари, и посакав среќа на неа и нејзиното семејство.“
Курт најави дека ова е само почеток. Според оптимистичките прогнози на ТАВ, Скопскиот аеродром до крајот на годината ќе заврши со 3,2 милиони патници, додека аеродромот во Охрид се очекува да достигне 262.000 патници.
Овој успех не само што го потврдува растот на авиосообраќајот во земјата, туку и ја зацврстува позицијата на Скопје како значаен регионален воздушен центар.