Connect with us

Македонија

Министерството за спорт ја почна изградбата на спортска сала во Воената академија – инвестиција од 64 милиони денари

 Нов спортски објект ќе никне во срцето на Скопје. Министерството за спорт денеска го постави камен-темелникот за изградба на нова спортска сала во кругот на Воената академија „Генерал Михајло Апостолски“ во Скопје. На настанот присуствуваа премиерот Христијан Мицкоски, министерот за одбрана Владо Мисајловски и министерот за спорт Борко Ристовски, кој истакна дека оваа инвестиција има повеќенаменска и општествена вредност.

„Ова не е само спортски објект, туку и училница за градење карактери. Салата нема да ја користат само спортистите и питомците, туку и учениците од училиштата во населбата Аеродром. Ќе биде отворена и за децата кои рекреативно се занимаваат со спорт“, изјави министерот Ристовски. 

Министерот  упати благодарност до Министерството за одбрана и министерот Мисајловски, како и премиерот Христијан Мицковски и Владата за поддршката, нагласувајќи дека без соработката со нив вакви проекти не би можеле да се реализираат.

„Оваа повеќенаменска инвестиција ја изведуваме во соработка со Министерството за одбрана. Рокот за изградба е 24 месеци, но ќе направиме напори објектот да се стави во функција што е можно побрзо“, додаде Ристовски.

Инвеститор на проектот е Министерството за спорт, а вкупната вредност изнесува 64.780.000 денари. 

Иако по завршувањето, спортската сала ќе биде дадена на трајно користење на Министерството за одбрана, таа ќе биде достапна и за ученици од општината Аеродром и за млади кои рекреативно спортуваат.

Министерот даде коментар и за актуелната ситуација поврзана со Олимпискиот комитет, истакнувајќи дека Министерството за спорт нема намера директно да се вмешува во неговата работа. Објасни дека Олимпискиот комитет е самостоен спортски субјект, како и дека јјаследат состојбата поврзана со младинските олимписки игри. „Дел од организацијата беше коректен, но за жал, процесот се исполитизира, на штета на претставувањето на државата“, рече тој.

Во однос на очекуваното преземање на спортскиот објект на УКИМ, Ристовски истакна дека Министерството е подготвено да започне со активности веднаш штом технички биде завршена документацијата. „Очекувам уште пред избори да стартуваме со активности и таму“, најави тој.

Запрашан за говорот на омраза на спортски натпревари, конкретно во Куманово, Ристовски апелираше за одговорно однесување.

„Како Министерство немаме директна ингеренција врз навивачките групи, но упатувам апел дека во Македонија нема место за такви скандирања. Ќе работиме на едукација – и на навивачите и на публиката – со цел спортот да остане позитивен и обединувачки“, порача министерот и дополни дека за конкретни случаи може само да соработува со МВР.

Македонија

КОЛАПС НА УНГАРСКО-АВСТРИСКАТА ГРАНИЦА: 33 автобуси со македонски патници вратени назад

На унгарско-австриската граница настанаа големи застои, поради што 33 автобуси полни со патници од Северна Македонија останаа заглавени во долги колони и беа принудени да се вратат назад кон државата, јавуваат очевидци и патници.


Причината за блокадата, според информации од терен, е зголемениот сообраќаен притисок и редици на камиони и други возила на граничниот премин, што предизвика застој во сообраќајот на влезот кон Унгарија.

Патниците што патувале со автобусите се најдоа во тешка ситуација со долг период на чекање, поради што некои компании донеле одлука да се вратат кон Македонија без да го поминат преминот.
Патниците што беа сопрените на границата изразија незадоволство поради долгото чекање и отсуството на информација за тоа колку ќе трае застојот. Според нив, околу ситуацијата владеело големо нередење и недоволна координација, што дополнително ја компликуваше нивната патна рута.


Автобусите што се враќаа кон Македонија ги носеа патници кои патувале за зимски одмор и други сезонски дестинации во Европа, а многумина беа принудени да ги откажат или сменат нивните планови поради неможност да ја продолжат патеката преку Унгарија.


Од надлежните институции за транспорт и граѓани кои патуваат преку границите се очекува дополнителна информација и можни препораки како да се избегнуваат слични ситуации, особено во периоди со интензивен меѓународен сообраќај.
Во меѓувреме, патниците се повикуваат да ги следат објавите на одговорните служби за состојбата на граничните премини и да имаат предвид дека зимските месеци често носат зголемен број на патувања и сообраќајни застои на главните трансферни точки.

Continue Reading

Македонија

ДЕНЕСКА НА МРЃУНАРОДНИОТ  АЕРОДРОМ СКОПЈЕ – Реализирани 26 летови, по 13 слетувања и полетувања поради лошите временски услови

По периодот на прекин поради густа магла, Меѓународниот аеродром „Скопје“ повторно е отворен за сообраќај, соопштија од аеродромските служби.

Денеска се реализирани 13 слетувања и 13 полетувања, откако претходно системот на летови беше значително нарушен од временските услови.


Значителен број летови сè уште почувствуваа последици од маглата – 20 летови беа пренасочени кон други аеродроми, а две планирани авиони беа откажани, додека аеродромот работеше со ограничено функционирање.


Аеродромските оператори потврдија дека ситуацијата на пистите и навигациските системи се нормализира и дека сообраќајот постепено се враќа во вообичаениот режим. Патниците често пати беа известувани директно од авиокомпаниите за измените во нивните летови, вклучувајќи и за пренасочените и откажаните услуги.


Од аеродромот апелираат до патниците да ги проверат состојбите и статусот на нивните летови пред да пристигнат на терминалите, поради можни дополнителни измени што може да се појават при променливи временски услови.


Со обновувањето на летовите, се очекува нормализација на сообраќајот и олеснување за сите што планираат патување преку скопскиот аеродром во текот на денот.

Continue Reading

Македонија

Дали „Сејф Сити“ функционира при густа магла? Експертите за bulevar.mk објаснуваат како работат камерите во лоши временски услови

Деновиве, поттикнати од енормно густата магла која ја зафати земјава и значително ја намали видливоста, граѓаните сè почесто се прашуваат дали системот „Сејф Сити“ на МВР функционира непречено и дали камерите навистина можат да ги регистрираат сообраќајните прекршоци во вакви услови.


Според ИТ и безбедносни експерти кои ги контактираше bulevar.mk, современите системи за видео-надзор не зависат исклучиво од визуелната слика видлива за човечкото око.

Камерите што се користат во рамки на „Сејф Сити“ се опремени со високосензитивни сензори, инфрацрвена поддршка и алгоритми за обработка на слика, кои овозможуваат работа и при намалена видливост.
„Густата магла може да ја намали јасноста на класичната слика, но системите за автоматско препознавање регистарски таблички (ANPR) користат инфрацрвен спектар и специјални филтри кои овозможуваат читање на таблиците дури и кога човек тешко гледа“, објаснуваат ИТ-експерти запознаени со вакви технологии.


Тие посочуваат дека маглата има поголемо влијание врз општите камери за мониторинг, но помало врз камерите наменети за детекција на брзина, минување на црвено светло и други прекршоци, бидејќи овие системи се потпираат и на радарски и сензорски податоци, а не само на видео-сликата.


Од аспект на сообраќајната безбедност, експертите нагласуваат дека токму во услови на магла е уште поважно системот да функционира, бидејќи ризикот од сообраќајни незгоди значително се зголемува. „Во вакви услови возачите мора да бидат двојно повнимателни, а автоматските системи имаат превентивна улога – да потсетат дека контролата е постојана“, велат тие.


Сепак, стручњаците укажуваат дека во екстремни услови на многу густа магла или обилни врнежи, можно е дел од снимките да бидат со намален квалитет, поради што секој регистриран прекршок мора дополнително да биде верификуван пред да резултира со казна, согласно законската процедура.


Од МВР досега информираа дека „Сејф Сити“ работи континуирано и дека системот е дизајниран да функционира во различни временски услови, вклучително и магла, дожд и ноќни услови.


Експертите заклучуваат дека, иако технологијата е напредна, најважниот фактор за безбедност останува однесувањето на возачите, особено во услови на намалена видливост, кога секое непочитување на сообраќајните правила може да има сериозни последици.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг