Sunday, December 28, 2025
No Result
View All Result
bulevar.mk
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
No Result
View All Result
bulevar.mk
No Result
View All Result

Oд Скопје до Атина наместо за 8,5 ќе се патува за 5,5 часови и со 750 метри долги возови, изјави министер за транспорт Александар Николоски на панел дискусијата на Економскиот форум во Виена

by
2025/11/18 09:48:34
in Uncategorized
Oд Скопје до Атина наместо за 8,5 ќе се патува за 5,5 часови и со 750 метри долги возови, изјави министер за транспорт Александар Николоски на панел дискусијата на Економскиот форум во Виена

Министерот за транспорт и врски Александар Николоски на Економскиот форум во Виена истакна дека Македонија моментално ги реализира најголемите инфраструктурни проекти досега – изградба и модернизација на патиштата и железничките линии на Коридорите 8 и 10, со цел побрз регионален развој и подобра поврзаност со Централна и Југоисточна Европа.

Тој посочи дека на Коридор 8 се гради целосно нов автопатски систем и се реконструираат граничните премини, а вкупната инвестиција ќе достигне околу 1,5 милијарди евра. Со новиот дел на Коридорот 10д, патувањето меѓу Скопје и Атина ќе се скрати од сегашните 8–8,5 часа на околу 5–5,5 часа.

Голем акцент е ставен и на железничката инфраструктура. Николоски најави изградба на брза железница на Коридор 10, со патнички возови до 250 км/ч и товарни возови од 140 км/ч и должина до 750 метри – најдолгите што се користат во Европа. Според него, овој проект, вреден околу 2 милијарди евра, ќе биде најголемиот во Југоисточна Европа и ќе го скрати транспортот на стоки кон Европа за неколку дена.

Од пролет започнува изградбата на делницата кон Грција, паралелно со нивните активности од Солун до границата. Македонија и Бугарија веќе потпишаа договор за меѓуграничниот железнички тунел на Коридор 8, во чие поврзување двете земји заеднички инвестираат околу 2 милијарди евра. До 2031 година се очекува редовна железничка линија Скопје–Софија–Бургас.

Николоски додаде дека државата се одлучила за европски партнери во реализацијата на проектите, а не за кинески финансии, и дека Велика Британија веќе обезбедила значителни средства за поддршка. Очекувањата се дека новата железничка мрежа ќе донесе повеќекратно зголемување на приходите од транзит и значителен економски импакт за целиот регион.

Next Post
Гулер: Истрагата за урнатиот воен авион ќе трае најмалку два месеца

Гулер: Истрагата за урнатиот воен авион ќе трае најмалку два месеца

ЕУ ѝ ветува заштита на Белгија за користењето на рускиот замрзнат имот

ЕУ ѝ ветува заштита на Белгија за користењето на рускиот замрзнат имот

Препорачани Вести

Пукање во Ново Место: Специјалци интервенираа по рафали во ромска населба

2 months ago
Прв телефонски разговор меѓу Макрон и Путин од 2022 година – еве за што разговараа

Прв телефонски разговор меѓу Макрон и Путин од 2022 година – еве за што разговараа

6 months ago

Популарни Вести

  • Брнабиќ: Вучиќ работи 22 часа дневно за да го одржи мирот во Србија

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Хороскоп за недела (28 декември): Енергија, инспирација и можности за овие знаци

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Невзат Бејта пред граѓаните: Гостивар заслужува развој и одговорност

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Во Грција има и добри вести: преубава изведба на една македонска песна

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Карни: Канада со нов пакет поддршка од 2,5 милијарди долари за Украина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Спорт

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.

No Result
View All Result
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.