Sunday, December 28, 2025
No Result
View All Result
bulevar.mk
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
No Result
View All Result
bulevar.mk
No Result
View All Result

ЕУ ја ревидира својата одлука: Моторите со внатрешно согорување ќе продолжат да се користат

by
2025/12/17 11:02:22
in Uncategorized

Европската Унија официјално отстапи од својата најрадикална климатска одлука. Револуционерниот пресврт од 16 декември стави крај на неизвесноста: бензинците, дизелашите и хибридите не одат во историјата во 2035 година. Наместо тотална забрана, на сцена стапува „планот 90%“ – компромис кој го спасува европскиот индустриски гигант.

Она што до вчера изгледаше како зацементирана судбина за класичната автомобилска индустрија, денес е само минато. Европската комисија го фрли во корпа строгиот диктат за 100% елиминација на емисиите и го замени со нов, пореален модел. Новиот праг е поставен на 90% намалување на CO₂, оставајќи ги оние клучни 10% како „прозорец“ низ кој класичните мотори ќе продолжат да дишат.

Брисел не само што дозволи опстанок на внатрешното согорување, туку понуди и креативни механизми за нивно легализирање, користење на синтетички горива и биогорива. Производителите ќе можат да ги „пеглаат“ емисиите користејќи кредити од еколошкото производство на метал во ЕУ. Приклучните (PHEV) и благите хибриди, како и моделите со range extender, добиваат дозвола за неограничен престој на пазарот, под услов да се вклопат во новата математика.

Овој пресврт е директен резултат на притисокот од компаниите како BMW, Volkswagen, Mercedes-Benz и Stellantis. Дури и првиот човек на Ford, Џим Фарли, предупреди дека Европа се самоубива со нереални цели додека кинеската конкуренција незапирливо надира.

По долгогодишни тензии и траумите од „Дизелгејт“, ЕК сега нуди 10-годишен „мир“ (мораториум) на нови регулативи, ветувајќи им на компаниите предвидливост која им е очајно потребна за опстанок.

Иако моторите со внатрешно согорување привремено ќе се истолерираат, ЕУ не се откажува од струјата. Но, наместо скапи електрични автомобили, фокусот се сели на малите, достапни градски возила. Со воведувањето на новата M1E категорија (возила под 4,2 метри), Европа се обидува да создаде „народно електрично возило“. Овие автомобили ќе уживаат статус на „супер-кредити“, што е јасен сигнал до производителите: правете евтини електрични коли за широките маси, ако сакате да го задржите правото да продавате моќни бензинци.

Next Post

Општина Битола: Панел дискусија за унапредување на услугите од јавните претпријатија

Грција апелира: Светите места и христијанската заедница не смеат да бидат занемарени

Препорачани Вести

Во вселената откриен „Еднорог“: Мистериозен објект ги збунува астрономите

5 months ago

„ЗА ЗЛАТНИТЕ ВИЗИ НА ФАМИЛИЈА ЗАЕВИ ВО ДУБАИ“: Латас најавува финале заедно со промени во судството и обвинителство – ‘купете карти за прв ред’

11 months ago

Популарни Вести

  • Брнабиќ: Вучиќ работи 22 часа дневно за да го одржи мирот во Србија

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Хороскоп за недела (28 декември): Енергија, инспирација и можности за овие знаци

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Невзат Бејта пред граѓаните: Гостивар заслужува развој и одговорност

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Во Грција има и добри вести: преубава изведба на една македонска песна

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Карни: Канада со нов пакет поддршка од 2,5 милијарди долари за Украина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Спорт

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.

No Result
View All Result
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.