По 44 години влијание врз поп-културата, MTV ќе се прости од својата музичка програма до 31 декември 2025 година, означувајќи крај на ера која го обликуваше начинот на кој цели генерации доживуваа музика и видеа на телевизија.
Компанијата Paramount Global, која стои зад брендот MTV, ја најави одлуката да ги исклучи музичките канали со брендот MTV – меѓу нив MTV Music, MTV 80s, MTV 90s, Club MTV и MTV Live – во повеќе европски земји на крајот од годината.
Овој потег означува завршеток на традиционалното емитување музички видеоспотови преку линейски телевизиски канали, кои низ децении беа значајна платформа за музички изведувачи, нови таленти и часови поминати пред екранот за следење хитови и видеа што стануваа дел од глобалната поп-култура.
Иако главниот канал MTV HD ќе остане во функција, неговиот фокус сè повеќе е на реалити и забавна програма, а не на музичких видеа – што беше оригиналната мисија на брендот кога првпат се појави на телевизиските екрани во 1981 година.
Промените ќе важат во Велика Британија, Ирска и повеќе земји во Европа, додека глобалната стратегија ќе се адаптира на пазарите каде што гледачите сè повеќе ги користат дигиталните платформи како YouTube, TikTok и стриминг сервиси за музички видеа и содржини по нарачка.
За многу обожаватели, ваквата одлука е емоционален момент и симболичен крај на епоха – таа кога VJ-ите, музичките клипови и MTV наградите го обликуваа музичкиот вкус на цела генерација.
Сепак, брендот ќе продолжи да живее преку дигиталните канали и социјалните мрежи, како и со контент на стриминг платформите, што покажува како временските медиуми се менуваат заедно со навиките на гледачите.










