Connect with us

Македонија

Нова Македонија: Бугарија го платила превозот на македонските Евреи до логорот на смртта Треблинка

Published

on

Во текот на Втората светска војна македонските Евреи биле депортирани во логорот Треблинка, каде што биле задушени во гасни комори. Од логорот на смртта не се вратил никој кој би можел да ги прераскаже стравотиите на уништувањето на Евреите од Македонија. Затоа историските документите се единствените извори за докажувањето на судбината на македонските Евреи.

Меѓу споменатите докази е и сметкопотврда за исплатени трошоци за превоз на 4 137 (3 545 возрасни и 592 деца) Евреи од Македонија до логорот на смртта Треблинка, издадена до бугарското Комесарството за еврејски прашања, како документ за раздолжување пред бугарската влада.

Споменатата сметкопотврда е издадена на 13 октомври 1943 година од страна на Главна дирекција на бугарските железници и во неа можеме да прочитаме:

„Со следното потврдуваме дека цената на билетите за двата специјални воза со кои превезоа на 25.III о.г. 1 748 возрасни и 197 деца од 4-10 год. од еврејско потекло од Скопје до Треблинка и на 28.III о.г. 1 797 возрасни и 395 деца од 4-10 години од еврејско потекло, изнесува 7,144,317 /седум милиони сто четириесет и четири триста и седумнаесет/ лева.

Тие возови беа испратени по барање на Комесарството за еврејски прашања, кое ја исплати цената на тие два воза со чекови во вредност 4,827,395 лева од 23 март о.г. , чек со вредност 2,000,000 лева од 29 март о.г. и чек со вредност 316,922 лева од 13 октомври о.г.

Ова му се издава на Комесарството за еврејски прашања, за да им послужи како документ за раздолжување.

Балкан Бугарско официјално патно биро Потпис Комесар (потпис нечиток) три различни печати, таксена марка од 10 лева.

*Сметкопотврда за исплатени трошоци за превоз на 4 137 (3 545 возрасни и 592 деца) Евреи од Македонија до логорот на смртта Треблинка

Македонија

Општина Тетово вработува: Плата 30.700 денари

Published

on

Помлад соработник за одобренија за градба, Одделение за спроведување на урбанистички планови, Сектор за урбанизам и управување со градежното земјиште.

За подетални имформации на овој линк https://www.vrabotuvanje.com.mk/Rabota/458899/Pomlad-sorabotnik-za-odobrenija-za-gradba-Oddelenie-za-sproveduvanje-na-urbanistichki-planovi-Sektor-za-urbanizam-i-upravuvanje-so-gradezhnoto-zemjishte/

Continue Reading

Македонија

„ФИЛИПЧЕ ИЗВРШИ ЛОБОТОМИЈА ВО ЖИВО, СО НЕГО И СДСМ МАКЕДОНИЈА БИ СТАНАЛА КЛИНИКА НАМЕСТО ДРЖАВА“: Латас распали за Конгресот на СДСМ

Published

on

Не стивнуваат реакциите по вчерашниот Конгрес на СДСМ.

Овој пат се огласи и Драган П. Латас со негово мислење.

„Експертот за операција на мозоци, Венко Филипче, изврши лоботомија во живо на СДСМ со ветување дека потоа ќе бидат супермени а јавноста ќе живее во зомби фаза заборавајќи кои се и што се.

Со Филипче и СДСМ Македонија би станала клиника наместо држава, спремна за колективна лоботомија по урнекот на таа што ја врши во партијата.

А каде се парите, не кажува ни Венко ни Заев. Лоботомираните не поставуваат такви прашања, зависни се од лекарот и неговите ‘лекови’“, напиша тој.

Continue Reading

Македонија

ДО ЛЕТО ЌЕ БИДАТ ПУШТЕНИ 40 км од автопатот КИЧЕВО-ОХРИД – зимава ќе се асфалтира делницата до Врбјани

Published

on

До почеток на летната сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 километри од автопатот Кичево – Охрид на потегот од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година како што ветивме ќе го изградиме целиот автопат, истакна денеска заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски, кој заедно со директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски и градоначалникот на Охрид, Кирил Пецаков извршија увид во зимско асфалтирање на автопатот во непосредна близина на Охрид.

Министерот Николоски, заедно со останатите присутни денеска промовираа асфалтирање во зимски услови, токму на трасата на автопатот Кичево – Охрид, активност која за првпат се применува после 50 години.

Како што истакнаа, ова е резултат на промена на Законот за изградба на автопатот Кичево – Охрид се со цел да се надминат проблемите со техничките услови со асфлатирањето и да се забрза неговата изградба. Министерот Николоски истакна дека направена е целосна мобилизација на работници и на машини и со тоа се создава услови да се асфалтира и на минусни температури.

– Ова е мое прво појавување на овој проект. Ветивме работа а помалку да зборуваме. Ги решаваме проблемите со автопататот и веќе ги забележуваме резултатите. Правиме историска работа за Охрид и за цел регион. Имаме голема мобилизација за изградба на автопатот и тоа со околу 300 машини и околу 600 вработени кои секојдневно работат на трасата. Денеска промовираме асфалтирање во зимски услови и на минусни температури се со цел да ја забрзаме изградбата и да ги достигнеме роковите што си ги зададовме. Тоа е до почетокот на летната сеозна да пуштиме за сообраќај околу 40 километри од Врбјани до Охрид со еден мал прекин кај Ботун, а до крај на 2026 година да го изградиме целиот автопат. Исто така во преткфалификација е избор на изведувач за автопатот Кичево-Букојчани и очекувам дека на пролет ќе имаме избрано изведувач. Потоа тој автопат ќе се надоврзе на автопатот кој интензивно започна да се гради, а тоа е од Гостивар до Букојчани и понатаму од Гостивар до Тетово, така да граѓаните од Охрид и регионот ќе добијат нов модерен автопат од Охрид до Скопје. Исто така по целата траса ќе има и алтернативен пат – изјави заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.

Министерот Николоски исто така најави дека ќе се започне и со реконструкција на превојот Пресека.

Директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски истакна дека интезивно се работи на санација на косините и на завршување на експропријацијата.

– Работиме со силен интензитет да ги санираме косините што се појавени на потегот од Кичево до Врбјани бидејќи со текот на времето тие биле подложни на многу природни услови. Исто така работиме и на завршување на експропријацијата. Со измени на Законот благодарение на министерот Николоски ја сменивме формулата за асфалтирање и со тоа овозможуваме зимско асфалтирање, нешто што не се правело изминативе педесетина години. Наследивме огромни проблеми, но макотрпно работиме да ги решаваме ден по еден и очекувам дека до крај на 2026 година ќе го завршиме овој автопат – изјави Коце Трајановски, директор на ЈП за државни патишта.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк