недела, август 16, 2026
No Result
View All Result
bulevar.mk
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
No Result
View All Result
bulevar.mk
No Result
View All Result
Home Магазин

Постои одлична намирница која без грижа на совест можете да ја јадете и пред спиење: Може да помогне дури и при слабеење

by Redakcija
22.07.2026
in Магазин

Многумина веруваат дека јадењето доцна навечер неизбежно води кон дебелеење, но ново истражување покажува дека тоа не мора секогаш да биде така. Научниците посочуваат дека одредена намирница богата со протеини, доколку се консумира пред спиење, може позитивно да влијае врз метаболизмот, опоравувањето на мускулите и процесот на слабеење.

Во фокусот на истражувањето, објавено во научното списание „Nutrition“, се најде свежото посно сирење – намирница богата со протеини која, според истражувачите, може да има повеќе придобивки доколку се јаде навечер.

Истражувачите наведуваат дека мала количина посно сирење околу 30 минути пред легнување може да биде добар избор за организмот и претставува природна алтернатива на различните протеински напитоци кои често се користат пред спиење.

Професорот Мајкл Ормсби од Универзитетот на Флорида истакнува дека резултатите покажуваат оти целосните намирници можат да имаат сличен ефект како и протеинските додатоци.

„Ова откритие е важно бидејќи покажува дека природната храна може да биде еднакво ефикасна како протеинските додатоци и им нуди на луѓето повеќе можности за исхрана пред спиење“, посочува Ормсби.

Причината поради која посното сирење се смета за добар избор навечер е високата содржина на казеин – протеин кој бавно се разградува и постепено ослободува аминокиселини во организмот во текот на ноќта.

Аминокиселините имаат важна улога во обновувањето и изградбата на мускулите, како и во правилното функционирање на имунолошкиот систем.

Според авторите на истражувањето, токму поради бавното ослободување на протеините, посното сирење може да помогне во одржување на метаболизмот за време на одморот, подобрување на регенерацијата на мускулите и да биде дел од балансирана исхрана кај луѓето кои сакаат да намалат телесна тежина.

Related Posts

(ФОТО | ВИДЕО) Кој ќе ја фати – негова е: Необичен натпревар со фаќање свињи во Кина

(ФОТО | ВИДЕО) Кој ќе ја фати – негова е: Необичен натпревар со фаќање свињи во Кина

16.08.2026
(ФОТО) Македонска фудбалска гордост во Австралија: Престон Лајонс освои куп и влезе меѓу најдобрите осум

(ФОТО) Македонска фудбалска гордост во Австралија: Престон Лајонс освои куп и влезе меѓу најдобрите осум

16.08.2026
Седум пораки што сите сме ги испратиле барем еднаш – а потоа сме сакале да пропаднеме во земја

Седум пораки што сите сме ги испратиле барем еднаш – а потоа сме сакале да пропаднеме во земја

16.08.2026
ДНЕВЕН ХОРОСКОП: Недела полна со изненадувања –  Овие знаци денес ги следат љубов, успех и силна енергија

ДНЕВЕН ХОРОСКОП: Недела полна со изненадувања –  Овие знаци денес ги следат љубов, успех и силна енергија

16.08.2026

Турците имаат едноставен трик за разладување на домот во лето: Не ви требаат ни клима ни вентилатор

15.08.2026

Сè повеќе луѓе ги заменуваат плочките на терасите со модерен под: Изгледа луксузно, а лесно се одржува

15.08.2026

Препорачани Вести

trump

Трамп: Путин му помага на Иран, а ние ѝ помагаме на Украина – таква е реалноста

5 месеци ago

Квантниот чип на Google реши задача за 5 минути за која на суперкомпјутер би му требале 10 септилиони години

5 месеци ago

Популарни Вести

  • (ФОТО | ВИДЕО) Кој ќе ја фати – негова е: Необичен натпревар со фаќање свињи во Кина

    (ФОТО | ВИДЕО) Кој ќе ја фати – негова е: Необичен натпревар со фаќање свињи во Кина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • „Трамп ја започна војната, ние ја плаќаме цената“: Расте бунтот меѓу арапските сојузници на САД

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Катастрофален пожар на грчкиот остров Саламис: Две жртви, повредени и евакуација на населени места

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Судир меѓу Чеченци и Мароканци во САД: Мажи претепани и принудени на колена да се извинат

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Спасена на море кај Халкидики, па казнета: 41-годишна Бугарка западнала во проблеми со SUP даска

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Спорт
  • Импресум

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.

No Result
View All Result
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.