Connect with us

Технологија

Футуристичко чудо во Саудиска Арабија, ќе се гради Неом – МЕГА ГРАД вреден 500 милијарди долари

Published

on

ФУТУРИСТИЧКО ЧУДО ВО Саудиска Арабија кое го најави принцот Мухамед се вика Неом,ќе биде мегаград без автомобили и улици, вреден 500 милијарди долари.

Принцот престолонаследник на Саудиска Арабија, Мохамед бин Салман ги претстави плановите за нов град во неделата во мегапроектот Неом на брегот на Црвеното Море.

Пешачкиот град ќе има милион жители и ќе биде долг 170 километри. Ќе се обиде да ја зачува скоро целата природа што се наоѓа на локацијата што се наоѓа на северозапад на кралството.

Плановите за градот не вклучуваат автомобили или улици и „нула емисии на јаглерод“, рече принцот Мухамед. Изградбата ќе започне пред крајот на март Принцот Мухамед, кој е претседател на управниот одбор на компанијата Неом, рече дека „Лајн“ е дизајниран да им овозможи на жителите „да ги исполнат сите свои дневни потреби во рок од пет минути пешачење“. Градот може да се патува од крај до крај за 20 минути, рече тој.

„Градовите им дадоа предност на луѓето на машините, автомобилите и фабриките … Дури и во градовите кои тврдат дека се најнапредни во светот, луѓето поминуваат години од животот патувајќи“, рече принцот Мухамед.

“Зошто треба да прифатиме да губиме години живот на патување за работа? Зошто би ја жртвувале природата за развој?”

Саудискиот престолонаследник го објави THE LINE, појас од 170 километри хиперповрзани идни заедници, без автомобили и патишта.

„Ние мора да го трансформираме концептот на конвенционален град во футуристички“, рече тој.

Градот ќе се напојува 100 проценти од обновлива енергија, а инфраструктурните трошоци би биле за 30 проценти поевтини во споредба со традиционалните градови.

Принцот Мухамед рече дека повеќе детали за проектот ќе бидат откриени понатаму. Саудиската новинска агенција соопшти дека градот ќе биде „појас од 170 километри на хиперповрзани идни заедници“ и ќе има „решенија за ултра-брз транзит и автономна мобилност“.

„Сите основни дневни услуги, како што се училиштата, медицинските клиники, забавните установи, како и зелените површини, ќе бидат на пет минути пешачење“, објави агенцијата.

Неом е водечки проект на Саудиска Арабија по диверзификацијата на нафтата, познат како Визија 2030, кој се обидува да ја намали зависноста на земјата од јаглеводороди. Тој е под надзор на Фондот за јавни инвестиции и се очекува да создаде стотици илјади работни места и да придонесе десетици милијарди долари во БДП на кралството.

Неом зафаќа површина од 26.500 квадратни километри. Ќе вклучува градови, пристаништа и деловни зони, истражувачки центри, спортски места, забавни локации и туристички дестинации. Поголемиот дел од изградбата ќе се изврши во текот на следната деценија, со цел да се сместат еден милион жители до 2030 година.

Свет

Саудиска Арабија ќе го гради пустинскиот облакодер долг 75 милји, ќе чини 1 трилион долари! (Видео)

Published

on

Саудиска Арабија го претстави планот за пустински облакодер долг 75 милји кој чини 1 трилион долари.


Саудиска Арабија ги претстави плановите за облакодер долг 75 милји наречен Mirror Line, кој ќе се протега низ нејзината пустина, каде ќе бидат сместени до пет милиони луѓе. Се предвидува дека ќе чини неверојатни 1 трилион долари.

Најсовремениот облакодер ќе биде повисок од Емпајер Стејт Билдинг, направен од стакло со огледало и дел од пустинскиот град наречен Неом, кој ќе биде со големина на Масачусетс.

Here's a first look into the NEOM video progress so far 2023

Градот наречен Неом беше најавен во јануари 2021 година од саудискиот престолонаследник Мохамед бин Салман, откако рече дека сака неговата земја да има градежен проект иконски и безвременски како Египетските пирамиди.

Во тоа време, принцот Мухамед рече: „Линијата е проект што е цивилизациска револуција што ги става луѓето на прво место“, тврдејќи дека сака Mirror Line да биде готова до 2030 година, иако инженерите рекоа дека може да потрае педесет години за да се изгради.

Тој понатаму рече дека проектот ќе им овозможи на милион жители да се сретнат на пет минути пешачење и да патуваат од крај до крај за дваесет минути. Исто така, наводно, ќе се напојува со обновлива енергија.

Continue Reading

Технологија

Новата мрежа „ТРЕДС“ веќе со ДЕСЕТ МИЛИОНИ ЧЛЕНОВИ ЗА НЕКОЛКУ ЧАСА !

Published

on

Технолошката компанија „Мета“ ја претстави новата апликација дизајнирана како конкуренција на „Твитер“, што претставува директен предизвик на платформата за социјални медиуми во сопственост на Илон Маск.

Апликацијата за микроблогови наречена „Тредс“ се појави на „Еп стор“ на „Епл“ и веќе има ДЕСЕТ милиони членови за само неколку часа напиша сопственикот на Мета, Марк Цукерберг.

Наведена е како апликација за разговор базирана на текст, поврзана со „Инстаграм“, а описот посочува дека тоа е искуство со микроблогови слично на „Твитер“.

– „Тредс“ е место каде што заедниците се здружуваат за да разговараат за сè, од теми за кои се грижите до она што ќе биде тренд утре – се наведува во соопштението.

Оваа вест дојде по само неколку дена откако извршниот директор Илон Маск објави привремено ограничување на бројот на објави што корисниците можат да ги читаат на страницата на социјалната мрежа.

„Тредс“, која во суштина ќе служи како апликација за текстуален разговор на „Инстаграм“, се очекува да биде бесплатна за користење, што ќе им овозможи на корисниците да ги следат профилите што ги следат на платформата за споделување фотографии и да го задржат истото корисничко име.

Последните најави на Маск за преземање податоци од мрежата без дозвола на раководството на компанијата предизвикаа бурни реакции кај корисниците на „Твитер“, а експертите за реклами рекоа дека тоа ќе ја поткопа позицијата на новата извршна директорка Линда Јакарино, која ја презеде функцијата минатиот месец.

Истата може да се симне на Гугл плеј и на Ап стор.

Сѐ повеќе компании ги суспендираат профилите, престануваат да рекламираат или целосно го напуштаат „Твитер“, платформата која Илон Маск ја презеде кон крајот на минатата година.

Continue Reading

Забава

ВЕШТАЧКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА СОЗДАДЕ ДИГИТАЛНА КОПИЈА ОД ЏЕНИФЕР ЛОПЕЗ – Ова е иднината на рекламите (ВИДЕО)

Published

on

Компанијата за бродски крстарења Virgin Voyages лансираше нова кампања за привлекување патници, искористувајќи ја вештачката интелигенција за да создаде дигитална копија на поп-ѕвездата Џенифер Лопез.

Централниот спот на кампањата почнува со сцена во која заводливата Лопез ги кани гледачите на крстарење, меѓутоа тогаш се случува некаква „грешка“ во „матрицата“ – дознаваме дека всушност се работи за дигитален аватар зад чие лице стои маж по име Кајл.

Рекламата потоа добива хумористичен пресврт, така што повеќе луѓе од креативниот тим на Virgin Voyages сакаат да ја испробаат технологијата и да дадат своја интерпретација на популарната Џеј-Ло.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2021 Булевар.мк