Connect with us

Бизнис

Крај за Евтините Летови? Нискобуџетните Авиокомпании Спремаат Промени кои Ќе ја Протресат Индустријата!

Published

on

Нискобуџетните авиокомпании предизвикаа револуција во патувањата пред повеќе од половина век, овозможувајќи пристап до поевтини рути и нови дестинации. Денес, овие авиопревозници продолжуваат да се развиваат, но применуваат различни стратегии на европските и американските пазари. Иако основните цени остануваат ниски, компаниите сега активно бараат дополнителни извори на приходи и го приспособуваат нивниот бизнис модел.

Разлики во моделите на нискобуџетните компании во Европа и САД

Во Европа, нискобуџетните авиокомпании како EasyJet и Ryanair се фокусираат на дополнителни услуги кои можат значително да ја зголемат почетната цена на билетот. На пример, услуги како приоритетно качување или дополнителен простор за нозете може да ја зголемат цената за над 50%. Во вториот квартал од 2023 година, Ryanair оствари дополнителен приход од околу 24 евра по патник од ваквите услуги, што е значителен пораст во споредба со претходните години.

Во САД, нискобуџетните компании не се соочуваат со толку големи разлики во трошоците во однос на традиционалните авиопревозници, бидејќи многу од нив користат исти аеродроми. Во Европа, пак, нискобуџетните авиокомпании често користат помали аеродроми со пониски трошоци, што им овозможува да понудат поповолни цени на билетите.

Проширен пазар и напредни технологии

Со технолошкиот напредок, нискобуџетните авиокомпании сега можат да нудат летови до подалечни дестинации по намалени трошоци. Поевтините и поефикасни авиони, како што е очекуваниот модел на Airbus A321XLR кој треба да влезе во употреба во 2025 година, ќе им овозможат на компаниите како Wizz Air да воспостават рути до дестинации како Лондон и Џеда со билети од околу 160 евра.

Нова понуда на нискобуџетните авиокомпании

Нискобуџетните авиопревозници, заедно со проширувањето на нивните дестинации, започнуваат да нудат услуги кои порано беа карактеристични за традиционалните авиокомпании. На пример, EasyJet во 2022 година го претстави „EasyJet Holidays“, кој комбинира евтини летови со сместување и екскурзии, и се предвидува дека оваа услуга ќе генерира профит од 180 милиони фунти до 2024 година. Ryanair, исто така, нуди слични услуги преку соработка со тур-оператори.

Американските авиокомпании ја следат европската практика

Во САД, големите авиокомпании како United и Delta почнуваат да применуваат тактики на нискобуџетните превозници, нудејќи дополнителни услуги кои ја зголемуваат цената на билетот. На пример, патниците имаат можност да платат за подобри седишта, багаж, оброци и Wi-Fi. Во првата половина на 2023 година, American Airlines оствари 10% од своите приходи од ваквите услуги, што покажува дека моделот на нискобуџетните авиокомпании сè повеќе се интегрира во американскиот пазар.

Зголемени очекувања од патниците

Патниците сè повеќе бараат удобност и подобро искуство за време на патувањето, дури и на нискобуџетни летови. За време на пандемијата, многумина се навикнаа на повисоки стандарди, што доведе до тоа компаниите како Spirit и Frontier да нудат опции како празни седишта за зголемена удобност, Wi-Fi и оброци за време на летот.

Предизвици и иднината на нискобуџетните авиокомпании

И покрај растот, овие компании се соочуваат со предизвици, како што се инфлацијата, зголемените трошоци и инфраструктурните проблеми. Се очекува дека 2024 година ќе биде година на послаб раст за овие компании, бидејќи ќе треба да балансираат помеѓу ниските цени и новите извори на приходи.

Континуирана еволуција на нискобуџетните авиокомпании

Нискобуџетните авиокомпании и понатаму остануваат важен играч на глобалниот пазар на воздухопловство. Нивната способност да се прилагодуваат на новите услови и да го следат пазарниот тренд, како и постојаната иновација во услугите, ги прави значајни во трансформацијата на авиосообраќајот.

Бизнис

МАКЕДОНСКА ЗЕЛКА Е УНИШТЕНА ВО ХРВАТСКА: Откриен е опасен пестицид

Published

on

Исклучително штетна хемикалија е откриена во свеж зеленчук од Македонија.

Според европскиот систем за безбедност на храната, во зелката се откриени остатоци од пестицидот имидаклоприд. Пестицидот е забранет во Европската Унија(ЕУ), а 0,029 mg/kg од овој агенс е пронајден во примерок од зеленчук кој требало да заврши во хрватските продавници. Ова се случило на хрватската граница, па инспекторите веднаш наредиле да се уништи целата пратка свежа македонска зелка. Одлуката на Комисијата на ЕУ ја забрани употребата на имидаклоприд на сите култури што се одгледуваат на отворено.

„Постојат сè повеќе докази дека употребата на имидаклоприд има разурнувачки ефект врз биодиверзитетот, особено на реките и водните патишта, влијаејќи не само на раковите, мекотелите и инсектите, туку и на почвените организми, како и што доведува до намалување на популацијата на птици“, се наведува во соопштението. 

Научните студии, засновани на тестови на животни, заклучија дека имидаклоприд делува како репродуктивен токсикас и ендокрино нарушување што може негативно да влијае на срцето, бубрезите, тироидната жлезда и мозокот и може да предизвика невролошки симптоми, вклучително и респираторна инсуфициенција и смрт. И многу продукти од соседна Србија се случувало поради присуство на пестициди да не ги примат во ЕУ. 

Извор: Faktor.mk

Continue Reading

Бизнис

Стопанската комора на северозападна Македонија излезе со предлог минимална плата од 500 евра

Published

on

По барањето на Сојузот на синдикати на Македонија да се зголеми минималната плата, Стопанската комора на северозападна Македонија излезе со предлог таа да изнесува 500 евра, но придонесите да останат на нивото на сегашната минимална плата.

Овој став на Комората денеска го потврди и нејзиниот претседател, Менди Ќира, кој смета дека тоа е единствен начин да се реши минималецот на подолг период.

„Да, ние стоиме на тој став минималната плата да биде 31.500 (денари) и придонесите да останат исти и мислиме дека тоа е единствена солуција и начин да се реши минималната плата за подолги години“, изјави Ќира, одговарајќи на новинарско прашање пред состанокот што Стопанската комора на северозападна Македонија го организира со претставници на Владата.

Continue Reading

Бизнис

Николоски најави нова авиолинија: „Мислам дека нашата дијаспора ќе биде многу среќна кога ќе ја слушне“

Published

on

Вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски денеска најави деветта авиолинија во земјава. Како што рече на меѓународната конференција за бизнис дипломатија, се уште не може да каже јавно за што станува збор, но „дијаспората ќе биде многу среќна кога ќе слушне“.

Очекувањата на Николоски се дека пред нас е стабилна и исклучително успешна година со рекорден број странски инвестиции, како и дека земјава ќе биде „број еден во регионот“.

-Утрово имам потврда за деветта авиолинија, но се уште не можам да ја кажам јавно. Мислам дека нашата дијаспора ќе биде многу среќна кога ќе ја слушне. Како Влада во овие 6,5 месеци имаме девет нови авионски линии, а можам да најавам и почеток на реконструкција на терминалната зграда на охридскиот аеродром, истакна Николоски.

Во обраќањето на конференцијата, тој се осврна и на останатите инфраструктурни проекти. Очекува, како што рече, до почетокот на летната сезона да бидат пушетни 40 километри од автопатот Охрид – Кичево, како и „многу убави вести во следниот период“ за брзата пруга на Коридорот 10 која треба да биде главниот крвоток на Македонија.

-Пред нас имаме стабилна година и мислам дека ќе биде исклучително успешна. Доколку во нашиот најголем трговски партнер, Германија, барем се стабилзиира состојбата ако не оди нагоре, во тој случај мислам дека ќе бидеме број еден во регионот. Тука, секако, најзначаен е бизнис секторот од кој очекуваме сериозна поддршка. Очекуваме и рекорден број странски инвестиции, независно дали од постојните или од нови. Досега отворивме 42 километра експресни патишта. Во следните три месеци очекувам отворање на уште десет километри, а до крајот на годината и да заврши целосното решение од главниот град до Прилеп или автопат или експресен пат. Моментно интензивно работиме на преку 150 километри автопатишта во државата, се гради Прилеп – Битола, Охрид – Кичево, популарната Стража, има тендер за Скопје – Блаце за конечно да се заврши и тој автопат, кон Косово, рече министерот.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк