Connect with us

Uncategorized

Крај за Евтините Летови? Нискобуџетните Авиокомпании Спремаат Промени кои Ќе ја Протресат Индустријата!

Нискобуџетните авиокомпании предизвикаа револуција во патувањата пред повеќе од половина век, овозможувајќи пристап до поевтини рути и нови дестинации. Денес, овие авиопревозници продолжуваат да се развиваат, но применуваат различни стратегии на европските и американските пазари. Иако основните цени остануваат ниски, компаниите сега активно бараат дополнителни извори на приходи и го приспособуваат нивниот бизнис модел.

Разлики во моделите на нискобуџетните компании во Европа и САД

Во Европа, нискобуџетните авиокомпании како EasyJet и Ryanair се фокусираат на дополнителни услуги кои можат значително да ја зголемат почетната цена на билетот. На пример, услуги како приоритетно качување или дополнителен простор за нозете може да ја зголемат цената за над 50%. Во вториот квартал од 2023 година, Ryanair оствари дополнителен приход од околу 24 евра по патник од ваквите услуги, што е значителен пораст во споредба со претходните години.

Во САД, нискобуџетните компании не се соочуваат со толку големи разлики во трошоците во однос на традиционалните авиопревозници, бидејќи многу од нив користат исти аеродроми. Во Европа, пак, нискобуџетните авиокомпании често користат помали аеродроми со пониски трошоци, што им овозможува да понудат поповолни цени на билетите.

Проширен пазар и напредни технологии

Со технолошкиот напредок, нискобуџетните авиокомпании сега можат да нудат летови до подалечни дестинации по намалени трошоци. Поевтините и поефикасни авиони, како што е очекуваниот модел на Airbus A321XLR кој треба да влезе во употреба во 2025 година, ќе им овозможат на компаниите како Wizz Air да воспостават рути до дестинации како Лондон и Џеда со билети од околу 160 евра.

Нова понуда на нискобуџетните авиокомпании

Нискобуџетните авиопревозници, заедно со проширувањето на нивните дестинации, започнуваат да нудат услуги кои порано беа карактеристични за традиционалните авиокомпании. На пример, EasyJet во 2022 година го претстави „EasyJet Holidays“, кој комбинира евтини летови со сместување и екскурзии, и се предвидува дека оваа услуга ќе генерира профит од 180 милиони фунти до 2024 година. Ryanair, исто така, нуди слични услуги преку соработка со тур-оператори.

Американските авиокомпании ја следат европската практика

Во САД, големите авиокомпании како United и Delta почнуваат да применуваат тактики на нискобуџетните превозници, нудејќи дополнителни услуги кои ја зголемуваат цената на билетот. На пример, патниците имаат можност да платат за подобри седишта, багаж, оброци и Wi-Fi. Во првата половина на 2023 година, American Airlines оствари 10% од своите приходи од ваквите услуги, што покажува дека моделот на нискобуџетните авиокомпании сè повеќе се интегрира во американскиот пазар.

Зголемени очекувања од патниците

Патниците сè повеќе бараат удобност и подобро искуство за време на патувањето, дури и на нискобуџетни летови. За време на пандемијата, многумина се навикнаа на повисоки стандарди, што доведе до тоа компаниите како Spirit и Frontier да нудат опции како празни седишта за зголемена удобност, Wi-Fi и оброци за време на летот.

Предизвици и иднината на нискобуџетните авиокомпании

И покрај растот, овие компании се соочуваат со предизвици, како што се инфлацијата, зголемените трошоци и инфраструктурните проблеми. Се очекува дека 2024 година ќе биде година на послаб раст за овие компании, бидејќи ќе треба да балансираат помеѓу ниските цени и новите извори на приходи.

Континуирана еволуција на нискобуџетните авиокомпании

Нискобуџетните авиокомпании и понатаму остануваат важен играч на глобалниот пазар на воздухопловство. Нивната способност да се прилагодуваат на новите услови и да го следат пазарниот тренд, како и постојаната иновација во услугите, ги прави значајни во трансформацијата на авиосообраќајот.

Advertisement

Uncategorized

Чарлс откри каква е улогата на Британија ако Русија ја нападне Европа

Британскиот крал Чарлс истакна дека Велика Британија и Германија се подготвени да ја поддржат Европа во услови на закана од понатамошна руска агресија. Тој го пофали заедничкиот одбранбен договор со Германија, нарекувајќи го „уникатно партнерство во срцето на НАТО“, јави Скај њуз.

Германскиот претседател Франк-Валтер Штајнмаер, кој е во тридневна државна посета на Обединетото Кралство, изјави дека двете земји работат рамо до рамо за да ја промовираат безбедноста и стабилноста на Европа, со посебна поддршка за Украина. Ова е прва официјална посета на германски лидер на Велика Британија по 27 години.

За време на престојот, Штајнмаер се сретна со британскиот премиер Кир Стармер на тркалезна маса со бизнис лидери, како дел од проект за електрични возила вреден 20 милиони евра, кој ќе отвори 150 работни места во Нортхемптоншир и Оксфордшир. Во јули, двете земји го потпишаа Договорот од Кенсингтон, со кој се зацврстува соработката во прашања како Украина, миграција, економски раст и трговија.

Посетата вклучи церемонијален воен пречек, возење со кралска кочија и положување цвеќе на гробот на кралицата Елизабета Втора во капелата „Свети Ѓорѓи“, а на банкетот во Виндзор кралот Чарлс се пошегува за нивната заедничка љубов кон фудбалот, додавајќи дека „на крајот, Германците победуваат“.

Continue Reading

Uncategorized

Сите камери за брзина веќе се мапирани од оваа апликација

Додека проектот „Безбеден град“ е во тест-фаза, возачите ширум земјата веќе ја користат апликацијата Waze за да се прилагодат на новите правила и масовното мерење на брзината. Корисниците го прават ова преку дигитално мапирање на речиси сите камери што мерат брзина.

„Waze“ е навигациска апликација која во реално време прикажува сите релевантни информации за патот. Од вчера, речиси целосната мрежа на камери на „Безбеден град“ е веќе внесена од страна на самите корисници.

Апликацијата нуди:

Прецизна мапа на камери за брзина – фиксни, мобилни и новопоставени. Гласовно предупредување при приближување кон камера. Информации за полиција, радари, работи на пат и метеж, внесени од самите возачи. Автоматско пресметување на најбезбедна рута со прикажување на сите критични точки. Можност за пријавување на нови камери од страна на корисниците, со што мрежата постојано се ажурира.

Возачите ја користат апликацијата за да го следат ограничувањето на брзината, да избегнат ненамерни прекршоци и да добијат предупредување неколку стотини метри пред камера. За многумина, Waze стана единствена гаранција дека нема да бидат „изненадени“ од камерите на „Безбеден град“.

Во првите 48 часа од стартот на тест-фазата, бројот на извештаи за камери на Waze драстично порасна, што покажува дека апликацијата е ефикасно решение за безбедно возење.

Објави: Скопје1.мк

Continue Reading

Uncategorized

ВЛЕН: Анкетната комисија мора да ја открие вистината за сите трагични случаи

Коалицијата ВЛЕН целосно го поддржува формирањето на анкетната комисија, нагласувајќи дека со години граѓаните останале без одговори и често биле манипулирани. Според коалицијата, време е оваа пракса конечно да заврши.

Од ВЛЕН посочуваат дека нивниот став отсекогаш бил јасен – потребна е сеопфатна комисија, без селективен пристап и без политички мотиви. Ваква инклузивна комисија, велат од коалицијата, конечно се формира.

Новоформираната комисија ќе ги разгледа сите тешки и чувствителни случаи што со години ја потресуваа државата: трагедиите со „Дурмо Турс“ и „Беса Транс“, пожарот во модуларната болница во Тетово, како и несреќата во Кочани. Само целосен пристап, оценуваат од ВЛЕН, може да ги открие институционалните пропусти што чинеле човечки животи.

Коалицијата очекува комисијата да укаже не само на индивидуалните грешки, туку и на длабоко вкоренетите модели на лошо управување кои овозможиле низа трагедии низ годините. Според ВЛЕН, откривањето на вистината е првиот чекор кон справување со системските слабости и враќање на довербата на граѓаните.

Continue Reading
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Трендинг