Хрватската платформа за вработување „Пикџобс“ (PickJobs) објави невообичаен конкурс за избор на „Неработник на годината“. Наместо традиционалното сфаќање на работливоста, тие бараат личност која во 2024 година постигнала успех преку паметни стратегии како делегирање, автоматизација, ефикасно управување со времето или други методи што ја одржуваат рамнотежата меѓу приватниот и деловниот живот.
„Ова е уникатна можност за сите – вработени, самовработени, студенти или невработени – да покажат дека е можно да се биде продуктивен, а притоа да не се работи до исцрпеност,“ наведуваат од „Пикџобс“.
Конкурсот е отворен за сите, без оглед на професијата или локацијата, а учесниците можат да се пријават себеси или други, доставувајќи кратка приказна или видео што објаснува како ја намалиле работата, но ја зголемиле продуктивноста.
Целта на конкурсот е да ги инспирира луѓето кои се борат со преголем обем на работа, стрес и исцрпеност, како и да поттикне позитивни промени во работната култура преку флексибилни и одржливи практики.
Добитникот на титулата „Неработник на годината“ ќе добие парична награда од 1.000 евра, како признание за својот иновативен пристап кон работата и животната рамнотежа.
За да биде комплетна автопатската мрежа во Хрватска, недостига уште дел кој би го поврзал крајниот југ со остатокот од земјата со модерен пат. Автопатот од Метковиќ до Дубровник ќе се гради во две фази, од Метковиќ до Пељешкиот мост и од Дол до Дубровник. Приоритет е овој втор дел.
„Најскапиот автопат во Хрватска“
ХРТ наведува дека тоа ќе биде најскапиот автопат во Хрватска. Се проценува дека ќе чини 1,2 милијарди евра.
Почетокот на работите зависи од завршувањето на јавните тендери и добивањето на различни дозволи. Најоптимистичката верзија вели дека работите треба да почнат веќе годинава и да завршат во 2029 година. Најголем проблем е што нема експресен пат од Дубровник до аеродромот и до границата со Црна Гора.
Дури 19 од вкупно 28 километри на делницата ќе бидат во вијадукти и тунели. Наскоро треба да се започне со работа од Рудин до Слано и од Слано до Мравињац.
„Најлошиот можен терен за изградба на автопатишта“
Автопатот се гради на тежок терен. Ќе помине низ многу тесен простор. Од едната страна ќе биде морето, а од другата границата со Босна и Херцеговина.
„Станува збор за терен кој е практично најлош можен за изградба на автопатишта, самите елементи кажуваат колку вијадукти и мостови и тунели ќе бидат потребни, а се работи и за област која е доста населена, па ќе биде важно колку клучки ќе има и каква врска ќе има за да се обезбеди целосна функционалност на патот“, рече проект менаџерот роф.д-р. Марко Шевровиќ од Факултетот за сообраќајни науки, Универзитетот во Загреб.
Според планот, се треба да биде готово до 2029 година. Раководството на градот, но и жупанијата верува во брз почеток на работите.
„Најавено е дека на почетокот на овој месец ќе се затвори тендерот, ќе се избере изведувач и се надеваме дека нема да има жалби. Тоа е скапо, но геостратешки, економски и безбедносно поврзување на Дубровник со остатокот од Хрватска нема цена“, нагласи префектот на дубровничко-неретванската жупанија Никола Доброславиќ.
47 километри автопат
Со изградбата на нов автопат сообраќајниот метеж треба да стане минато, а ќе се намалува и бројот на сообраќајни несреќи.
„Би рекол дека можеби најважниот аспект на тој автопат е секако безбедноста во сообраќајот. Можеме да видиме дека оваа делница од државниот пат Д8 е навистина многу опасна. На неа често се случуваат несреќи. Мислам дека ако овој автопат е потребен, ако за нема друга причина, тогаш тоа е потребно за тоа, но секако и поради поврзувањето на Дубровник со автопатската мрежа во Хрватска“, рече Шевровиќ.
Од Метковиќ до Дубровник ќе се градат вкупно 47 километри автопат, а ќе има и речиси 15 километри поврзувачки патишта.
Овој пат е планиран долго време
Инаку, двата автопати веќе неколку пати беа во градежните планови. Во 2009 година, во времето на премиерот Иво Санадер, беше потпишан договор со изведувачите и официјално беа отворени работите. На крајот се пропадна затоа што беше предизборен трик, а за работите не беа предвидени средства.
Автопатот до Жута Локва беше најблиску до реализација во 2012 година, за време на краткорочниот министерски мандат на Златко Комадина. За најпребирливиот објект, тунелот Вратник, долг околу 3.500 метри е добиено одобрение за градба. Но, тогашната влада на Зоран Милановиќ оцени дека изградбата на тој автопат е нерентабилна и прескапа, па затоа е напуштен, а Комадина си поднесе оставка од функцијата министер за транспорт.
Смрзната риба – ослиќ од еден килограм со рок на траење до 8. јануари 2026 година се повлекува од продажба, информираше Конзум во Хрватска.
„Доколку сте купиле такво пакување, можете слободно да го вратите во која било продавница и да добиете рефундирање за него. Другите рокови се во продажба. Ви стоиме на располагање за сите дополнителни прашања и предлози“, ги информира Конзум своите потрошувачи.
Минатата недела на страницата „Ало инспекторе“ беше објавено дека паразитот Анисакис е откриен во замрзнат ослич. Тоа е паразит од родот Anisakis кој живее во цревата на рибите. Ако рибата не е добро термички обработена, може да се развие во човечките црева, пренесува Индекс.
Ветеринарна и санитарна инспекција на Државниот инспекторат веднаш по известувањето за неусогласеност изврши увид, а во таа прилика производот од истиот ЛОТ со решение на инспекцискиот надзор е ставен на увид, понатамошна дистрибуција е забранета до завршување на инспекцискиот надзор.
Според информации од граѓани, на лице место има неколку возила на брза помош.
Во Јагодина вечерва имало пукање. Според првите информации, неколку лица се скарале во кафаната „Круг“, по што дошло до пукање, а неколку лица се повредени.
Се уште не се знае кој учествувал во пресметката, но неколку лица се повредени. Се стравува дека има и мртви. Напаѓачот е во бегство, пишува ПИНК.РС.
Според информации од граѓани, на лице место има неколку возила на брза помош.