Connect with us

Приказни

“Со ваков начин на функционирање уште 100 години во Македонија ќе има корона”

Published

on

Чекаш да се тестираш од КОВИД-19, преку матичен нема термин. На истото место каде шо нема тестови на товар на државниот буџет, си плаќаш 1800 денари и одма магично се појавува тест. Друга опција ти е да си платиш 3000 на приватна клиника и одма се тестираш и до вечерта имаш резултати. Проблемот е шо има луѓе шо не можат да си дозволат ни 1800 ни 3000 денари да дадат за приватни тестови, а истите имат симптоми а не можат да отсуствуват од работа заради тоа шо немат тест да докажат дека се позитивни на корона. Е ТАКА СЕ ШИРЕ ВИРУСТ „ДРАГ„ МИНИСТРЕ. За ширењето не се криви ниту граѓаните, ниту свирачите, ниту угостителите. Криви сте ви шо не знајте да се организирате, шо криијте колку стварно има заболено, шо не дозволувате масовно тестирање и шо гледате да спечалите од секоа страна. А ви пак ќе се затрчите да казните некој шо испаднал сам да пешаче и не ставил маска.
А тие шо имат прележано корона, шо сакат да дават крвна плазма со антитела, прво треба да дадат 1200 денари да си направат тест за да проверат дали имат антитела. Значи и да си хуман и да сакаш на некој да му помогниш прво треба да платиш за тест.
Со ваков начин на функционирање уште 100 години у Македонија ќе има корона.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10208495499463104&id=1776031224

Приказни

31 година од уривањето на авионот „Јак-42“ кај Охрид, погледнете ја реконструкцијата

Published

on

На денешен ден во 1993 година, авионот „Јак-42“ на авиокомпанијата „Авиоимпекс“, кој летал на релацијата Женева – Скопје, се урна во близина на Охрид. Леталото било пренасочено кон охридскиот аеродром поради лошите временски услови, но се срушило на само 4 километри од пистата, меѓу селата Горно Лакочереј и Оровник пишува 4news.mk.

Во оваа трагедија животите ги загубија 116 патници и членови на екипажот. Единствениот преживеан патник подоцна им подлегна на повредите. Како причини за несреќата беа посочени лошото време и наводно недоволната комуникација помеѓу посадата на авионот и аеродромските служби.

Истата година, само неколку месеци порано, на 5 март, на скопскиот аеродром се случи уште една голема авионска трагедија. Патнички авион од типот ФОКЕР 100 на компанијата „Палер Македонија“, кој превезуваше 97 патници, се урна при полетување. Во оваа несреќа загинаа 86 лица. Како причина за падот на Фокерот беше утврдено дека крилјата на воздухопловот не биле размрзнати, што доведе до дефект и пад.

Овие две трагедии го потресоа македонското воздухопловство и јавност. Поради сериозноста на ситуацијата, тогашниот министер за урбанизам, градежништво, комуникации и екологија, Антони Пешев, си поднесе оставка. Овие настани остануваат длабоко врежани во колективната меморија како најцрните денови во историјата на македонското воздухопловство.

Погледнете ја реконструкцијата која за прв пат е направена за овој лет.

Continue Reading

Приказни

„Крсте Петков Мисирков: Темелник на македонската литературна и национална посебност“

Published

on

На 18 ноември 1874 година е роден Крсте Петков Мисирков основоположник и кодификатор на македонскиот литературен јазик и правопис. Автор е на „За македонцките работи“, прва книга на современ македонски јазик која ги демаскира пропагандите и зборува за македонската посебност.

Continue Reading

Приказни

Годишнина од смртта на Петре Прличко, доајенот на македонското актерство

Published

on

На 16 ноември 1995 година замина Петре Прличко, легенда на македонскиот театар и филм. Со својот неповторлив талент и харизма, остави неизбришлива трага во културата, а публиката и денес го памети по многу незаборавни улоги. Неговата омилена улога, како што самиот изјави, остана ликот на Мандана.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк