Connect with us

Анализа

„И ние во ИТ знаеме дека 200.000 конекции не е заебанција“

Published

on

Ние во софтверското инженерство крајниот производ и крајниот корисник не го користиме за тест фаза! “Стрес тест” се прави на друг начин, а не со тоа што ќе го отвориш системот за јавност и – крах!Инаку воопшто не ми е јасно зошто се впуштија во креирање на некаква национална платформа кога веќе постојат светски признати скалабилни решенија кои ја вршат оваа работа беспрекорно. На пример Мicrosoft Teams.Што мислите, ние со информатички компании будали сме што користиме готови решенија?

Подобро ќе ви беше да побарате од Мајкрософт да направат серверска фарма за поголема поддршка на Македонија и со тоа ќе се завршеше работата, наместо да ги правите овие глупости.пс.. За да направите систем што ќе издржи 200.000 конекции со онлајн стриминг воопшто не е заебанција. Тоа е гооолема работа дури и за нас кои сме експерти во тоа поле. Па за таква работа се потребни најмалку 2.000 скалабилни сервери врзани на најмалку Tier 4 (T4) оптика, а вие не сте ни стигнале до стриминг, туку серверите ви се срушиле за време на најава на голем број корисници!



Анализа

Препораките не се залудно кажани: Што ако гумите ви се премногу напумпани?

Published

on

Производителите на автомобили јасно дефинираа колку треба да бидат напумпани гумите на одредени модели.

Големите отстапувања не се добри – само кај некои модели производителите наведуваат колку притисокот мора да се зголеми во случај на возење со полн автомобил, со сите зафатени седишта и багаж.

Гумите со низок притисок се прегреваат и може да го намалат нивниот животен век до 20%.

Така, наместо да издржите околу 40.000 километри, овие гуми ќе треба да ги замените по 32.000 километри, за да дадете таков пример.

Ова не е единствената опасна можност – со прекумерен притисок се зголемува ризикот од пукање на гумата.

Кај пренапумпани гуми, шарата станува поцврста од вообичаено, а површината на контактот на гумата на патот е намалена, што предизвикува нејзино побрзо абење.

Ова е уште една промена која може да го намали триењето и перформансите, па затоа мора секогаш да внимавате на одржување на притисокот во гумите во пропишаните граници.

Continue Reading

Анализа

“BMW M2” од кое тешко се бега

Published

on

Тјунерот “AC Schnitzer” ја поддржа кампањата на германското Министерство за транспорт и германската полиција наречена “TUNE IT! SAFE!” и создаде модифициран “BMW M2”. Целта на кампањата е да се промовираат можностите за тјунинг автомобили на начин кој ги исполнува прописите.

“М2” е обоен во сребрена, сина и жолта боја, а има и налепници „Polizei“. Автомобилот е опремен со сет од 20-инчни AC4 ковани бандажи со двојни краци, како и аеродинамичен пакет кој се состои од шест компоненти. Позади има карбонски спојлер за да му даде на “M2” поголем “downforce”.

Приспособливата RS суспензија го спушта автомобилот за 35 mm, додека твин-турбо моторот има нова обвивка со црвени детали и зголемена моќност. “AC Schnitzer” ја зголеми моќноста на 560 коњски сили и 674 Nm вртежен момент. Звукот на автомобилот е подобрен благодарение на новите карбонски издувни цевки.

Промените во внатрешноста се ограничени на алуминиумскиот потпирач за нозе, држачот за клучеви, воланот “iDrive” и педалите, пишува “Klix.ba”.

https://youtu.be/eFs3c6ovJak?si=PuXOU_B1tRWvIr2v

Continue Reading

Анализа

Кои производи најмногу ќе поскапат и ќе влијаат на инфлацијата?

Published

on

Храната и натаму ќе поскапува. Лебот, брашното, маслото за јадење, кондиторските производи ќе бидат први на удар, објави Сител. Растот на цената на електричната енергија и на горивата, ќе ја подгреат инфлацијата. Државата мора да најде начин да интервенира и да го заштити и онака кревкиот стандард на граѓаните, бараат синдикатите.

Од Синдикатот велат – ако сега потрошувачката кошница за едно 4 члено семејство тешко дека се задоволува, со зголемување на цената на основните производи, стандардот уште повеќе ќе им се намали. Барат зголемување на платите на сите работници, иако сметаат дека покачување на цените, на производите, до сега не е оправдано.

Состојбата се следи, но за сега не смееме да интервенираме, затоа што сме во избори, велат од Владата. Додаваат дека за сега се е под контрола и нема потреба од загриженoст.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк