недела, август 16, 2026
No Result
View All Result
bulevar.mk
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт
No Result
View All Result
bulevar.mk
No Result
View All Result
Home Магазин

Најомилениот дел од сендвичот всушност е најопасен: Само две парчиња од ова можат сериозно да му наштетат на вашето здравје

by Redakcija
14.07.2026
in Магазин

Секојдневното консумирање на само околу 50 грама преработено месо, што одговара на приближно две парчиња шунка, може да го зголеми ризикот од развој на дијабетес тип 2 за 15 проценти во следните десет години, покажува голема меѓународна студија објавена во престижното научно списание The Lancet.

Истражувањето го спровеле научници од Универзитетот во Кембриџ, кои наведуваат дека резултатите дополнително ги потврдуваат препораките за ограничување на внесот на преработено и црвено месо.

Во студијата биле опфатени речиси 1,97 милиони возрасни лица од 20 земји на пет континенти, што ја прави една од најголемите досега спроведени анализи од ваков вид. Истражувачите ги анализирале навиките во исхраната и здравствената состојба на испитаниците за да утврдат дали постои поврзаност меѓу консумирањето месо и појавата на дијабетес тип 2.

Резултатите покажале дека лицата кои секојдневно внесуваат околу 50 грама преработено месо имаат 15 проценти поголем ризик да развијат дијабетес тип 2 во споредба со оние кои го консумираат поретко.

Истражувањето покажува дека ризик постои и кај непреработеното црвено месо. Дневен внес од околу 100 грама говедско или друго црвено месо е поврзан со 10 проценти поголем ризик од појава на дијабетес тип 2.

Научниците анализирале и месо од живина. Според резултатите, секојдневното консумирање околу 100 грама пилешко или друго месо од живина е поврзано со осум проценти поголем ризик од развој на дијабетес тип 2. Сепак, авторите нагласуваат дека се потребни дополнителни истражувања за подобро да се објасни оваа поврзаност.

Експертите потсетуваат дека во последните неколку децении значително се зголемиле и производството и потрошувачката на месо, додека бројот на заболени од дијабетес тип 2 постојано расте. Според проценките, денес околу 500 милиони луѓе ширум светот живеат со ова заболување, а до 2050 година таа бројка би можела да се удвои.

Авторите на студијата заклучуваат дека разновидната и урамнотежена исхрана, со ограничен внес на преработено и црвено месо, може да придонесе за намалување на ризикот од развој на дијабетес тип 2 и други хронични заболувања.

Related Posts

(ФОТО) Македонска фудбалска гордост во Австралија: Престон Лајонс освои куп и влезе меѓу најдобрите осум

(ФОТО) Македонска фудбалска гордост во Австралија: Престон Лајонс освои куп и влезе меѓу најдобрите осум

16.08.2026
Седум пораки што сите сме ги испратиле барем еднаш – а потоа сме сакале да пропаднеме во земја

Седум пораки што сите сме ги испратиле барем еднаш – а потоа сме сакале да пропаднеме во земја

16.08.2026
ДНЕВЕН ХОРОСКОП: Недела полна со изненадувања –  Овие знаци денес ги следат љубов, успех и силна енергија

ДНЕВЕН ХОРОСКОП: Недела полна со изненадувања –  Овие знаци денес ги следат љубов, успех и силна енергија

16.08.2026

Турците имаат едноставен трик за разладување на домот во лето: Не ви требаат ни клима ни вентилатор

15.08.2026

Сè повеќе луѓе ги заменуваат плочките на терасите со модерен под: Изгледа луксузно, а лесно се одржува

15.08.2026

Дали мора да се туширате веднаш по капење во море? Еве што советуваат експертите

15.08.2026

Препорачани Вести

Зголемена фреквенција на возила на Богородица, Дојран и Табановце

2 месеци ago

Канадскиот премиер Карни: Само Данска и Гренланд одлучуваат за иднината на Гренланд

7 месеци ago

Популарни Вести

  • (ВИДЕО) Хаос на концерт на „Амадеус бенд“: Масовна тепачка, напад на полицаец и две апсења

    (ВИДЕО) Хаос на концерт на „Амадеус бенд“: Масовна тепачка, напад на полицаец и две апсења

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Туристи по костими за капење се качувале по црквата „Св. Никола“ во Маврово – јавноста бара итна реакција

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ТАБОРОТ НА ГРУБИ УДРИ ПО „ПОЛИТБИРОТО“ НА ДУИ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ФОТО) Македонска фудбалска гордост во Австралија: Престон Лајонс освои куп и влезе меѓу најдобрите осум

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Дарио Ивановски меѓу европската елита: 46-то место на маратонот во Бирмингем

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Спорт
  • Импресум

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.

No Result
View All Result
  • Македонија
  • Економија
  • Република
  • Балкан
  • Свет
  • Црна Хроника
  • Скопје
  • Технологија
  • Магазин
  • Спорт

Булевар.мк © 2025 Сите права се задржани.