?На фотомонтажата е прикажана нејзина можна трансформација од коловоз со ленти со димензија од 3,10-3,25 метри во коловоз со ленти со димензија: 3,5 -3,7 метри за мешана автобуско-велосипедска лента и 2,75 метри за автомобилите, без никакви градежни интервенции, само со ознаки и евентуално некакви лесни монтажни прегради.
?Од 4 ленти за коли од кои најчесто се користат 2, поради некој паркиран „на 5 минути“ до исто така само една активна лента за автомобили во насока
?+? но и специјални ленти за јавниот превоз и велосипедите кои во моментот недостасуваат. Со вакво решение и тротоарите би биле позаштитени.
?Дел од улиците од примарната мрежа последниве години се трансформираа (си ги добија назад постоечките велосипедски патеки кои беа неуредени или узурпирани со паркирани возила или пак добија велосипедски ленти со патна диета), но на дел од нив, како „Борис Трајковски“ или „Цветан Димов“ иако непосредно го тангираат центарот на градот сѐ уште не се спроведуваат издвоени велосипедски ленти или патеки со изговор дека нема доволно простор…
?Измеривме. Се работи за сегмент долж „Цветан Димов“ долг само 1,1 км, од надвозникот северно од Битпазар до ул. „Џон Кенеди“, каде улицата е потесна, а во остатокот може да се издвојат посебни велосипедски ленти. Пробавме да издвоиме и тука. Но тоа би значело:
-или сведување на коловозот на 3 ленти за возила, што би било во ред кога тука не би минувале толкав голем број линии на јавен превоз за кои се залагаме да има посебни ленти.
-или сечење на дрворедот што е недозволиво.
-или делење на просторот со пешаци што е невозможно во тие димензии и не би било позитивно за локалниот живот кој е многу активен на оваа улица
Сметаме дека во сегмент долг 1,1 километри не е проблем да се споделува лента меѓу автобуси и велосипеди. Тоа секако е подобро од сегашното решение каде најдесната лента се споделува меѓу паркирани возила, возила во движење, автобуси и велосипеди. Движењето 30 наместо 50 км/ч на толкав сегмент со сите постојки не би ги успорило автобусите повеќе од 52 секунди
Делови од Скопје утре, 15 јануари 2025 година, ќе останат без електрична енергија поради планирани технички зафати. Прекинот ќе трае неколку часа, а надлежните апелираат граѓаните да ја планираат својата работа соодветно.
Скопје Ѓорче Петров, Дел од корисниците на ул.Црногорска бр.55, 57, 59, 16 прекин од 09:00 до 15:00 часот.
Жителите на едно тетовско село утре, 15 јануари 2025 година, ќе останат без електрична енергија поради планирани технички работи. Прекините ќе траат во текот на денот, а надлежните ги повикуваат граѓаните на разбирање.
Дел од с.Желино, објекти кои се наоѓаат во центарот на селото прекин од 09:00 до 14:00 часот
Убаво е кога се отвораат капитални проекти. Пелагонија добива нов модерен експресен пат што ќе значи економски развој и поврзување со соседите. Но мора да се истакне дека овој проект комплетно беше блокиран од претходната Влада. Ние за еден месец успеавме да ги решиме проблемите и да го изградиме овој прекрасен пат, истакна вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски во своето обраќање.
„Навистина е задоволство во рок од само десетина дена второ големо отворање. Денеска го отвораме експресниот пат кој што треба да не поврзува од Градско до Дреново дел од експресниот пат Градско – Дреново – Фариш. Еден преубав експресен пат кој што ќе значи многу за поврзувањето на Прилеп, Битола, на Могила, Новаци, Кривогаштани, на Крушево, секако и Росоман и поврзување со главниот град, но исто така ќе знаќи и поврзување со соседна Грција и поврзување на Коридор 10“, рече Николоски.
Посочи дека станува збор за Коридор 10д којшто треба да значи целосно автопатско или експресно поврзување со вториот голем граничен премин – Меџитлија и притоа им честиташе на сите ангажирани во неговата изградбата.
„Кога отвораме вакви проекти и кога имаме завршени проекти навистина е добро да се кажат убавите работи и тука сакам да се заблагодарам на Премиерот за целосната посветеност. Без него ова не можеше да биде возможно. Буквално на дневна основа ја следеше работата на овој експресен пат. А исто така сакам да се заблагодарам и на ЕУ бидејќи тука има значајна грант компонента, но многу поважно од тоа е посветеноста за развој на овој дел од државата и заради посветеноста да се помогне оти државата не е само главниот град, туку треба рамномерно да се развива и секако тука е поврзувањето со соседите“,
„Обично не сакам да зборувам за проблеми и ќе кажам дека ќе завршуваме проекти затоа што сме избрани да работиме, а не да се жалиме. Но пред мене е првиот документ кој го добив кога станав министер за транспорт. Првата голема главоболка со која што се соочив и се соочи Владата е извештајот за тоа во каква состојба беше овој експресен пат. е ви кажам директно, работници немаше, активности немаше, не беа решени косините, сега гледате како прекрасно изгледаат двете страни на патот и недостасуваа некаде околу 13 милиони евра за да се исплатат и да се доврши реализацијата на овој експресен пат.
Изведувачот се спремаше за арбитража, веќе првите чекори беа преземени и работниците беа повлечени. Причината беше претходната Влада која година и половина не сакала да потпише два адендуми, Адендум 3 и 4, кој што беа договорени со ДЕУ и не сакала да формира Комисија која што ќе ги спроведува“,
Новата Влада за само месец дена ја формираше Комисијата, истата се формираше на крајот од јули, во тек на август се работеше на содржината на овие два адемндуми и на 12 септември проблемите се решија. Од 12 септември до буквално Нова година се работеше, се заврши комплетно и сакам да честиттам на сите бидејќи имаме експресен пат.
Овие работи треба да се кажат бидејќи народот треба да знае кој работи а кој не работи. Овој пат денеска што го гледате е реален и не е направен со вештачка интелегенција како што го имаше во одредени пропагандни спотови во изборите и ова е најдобра подршка зошто оваа влада треба да биде подржувана од народот за уште поубави проекти“, појасни Николоски/
Најави дека многу наскоро ќе биде отоврена и втората делница, од Дреново до Фариш, за која рече дека се изградеи два тунели коишто ќе значат нова содржина, па и во туристичкиот дел во овој регон.
„А понатаму ќе работиме и на изградба на трета лента на Плетвар каде што сега нема, некаде е кај Беловодица до Прилеп како би можело од Скопје до Прилеп да се патува за час – час и десетина минути. Исто така веќе работиме на и изградба на автопат од Скопје до Битола како би можело од Скопје до Битола да се патува за час и половина“, додаде Николоски..