Connect with us

Македонија

„Ако ова е твоја земја, НЕ МОЖЕ ЕВРОПРАТЕНИЦИ ДА ИЗВИКУВААТ „МАКЕДОНИЈА Е БУГАРСКА“, А ТЕБЕ МУВА ДА НЕ ТЕ ЛАЗИ !“

Published

on

Драго мое непознато другарче,

Ниту една професија во светот не почнува ниту се состои и завршува со привилегии, па ни политиката. Напротив, политиката треба да биде 99,99% обврски, а само 0,01% привилегии! За жал, за тебе, и за оние околу тебе политиката е дури 200%, ако не и повеќе, само привилегии.
Не може во твојата земја, се разбира, ако ова е и твоја земја, да ти се шетаат разно разни евро – пратеници и на цел глас да викаат дека ова е ,,Бугарска Македонија”, а тебе мува да не те лази! Ако не си знаел, а знаеш, ситуацијата налага за вакви работи да се викне амбасадорот на земјата на дотичната особа и да му се достави демарш. Да му се каже дека оваа земја, барем за вас дипломатите и вашите подржувачи се вика Северна Македонија, а ние обичните смртници си ја викаме онака како што си ја викале нашите дедовци, прадедовци, чукундедовци… Македонија!
Добро знаеш дека ова не е прв екцес на дотичниот евро – пратеник и дека тој постојано ја омаловажува оваа земја, која по се изгледа не е твоја, и изјавува дека е втора бугарска држава на Балканот.

Дека неговата Бугарија од соништата се протега од Охрид до Черното Море и од Дунав до Белото море. Јас му се чудам на паметот како не му текнало да изјави и тоа во европскиот парламент дека неговата земја се протега од Северен до Јужен Пол, а ако има и од Источен до Западен Пол! Да бевме сериозна држава, каква што за жал не сме (не поради народот, туку поради вас политичарите) овој недоквакани евро – пратеник ќе беше прогласен за ПЕРСОНА НОН ГРАТА! Но да беше сериозна држава, а не е и неговата матична држава, ако не ние, таа ќе го осудеше неговото однесување, ако не кога гази врз Македонија, барем кога во Европскиот парламент рекламира поздрав ала Хитлер! Кој знае, историјата се менува, можеби денес така се поздравуваат потомците на администраторите од 1941 година.

Драго мое непознато другарче,

Не сум знаел дека ти кој си си готов да ја осудиш повеќе од пола Македонија за говор на омраза, затоа што за нас Бугарија не е тајна земјата, не смееш барем да го осудиш оваа дивеење низ нашата земја на евро – пратеникот.

Што треба тој да направи за да кажеш нешто во одбрана на твојата земја, ако оваа Македонија, па макар и Северна е твоја земја?

За жал, јас сум сигурен дека ако еден ден овој евро – пратеник и неговите следбеници земат пиштоли в раце и на секој оној што нема да каже дека ова е Бугарска Македонија ќе му пукаат во чело! А ти и твоите пајташи ќе свикате прес конференција и ќе се пофалите дека Македонија е на добар пат да расчисти со сите оние што ги сопираат евро – интегративните процеси на земјава, а потоа експресно ќе влезе во ЕУ! Само за жал, јас сум повеќе од сигурен дека во ЕУ никој не планира да влезе ни Македонија, ниту Северна Македонија, туку некаква си Бугарска Македонија! Не знам дали тоа го пишува во францускиот предлог, но и ако не го пишува ќе се напише нов, со таква содржина. И за жал ќе нема кој да се буни против тоа, бидејќи во меѓувреме со твоја логистика ратоборниот евро – пратеник ќе ја ослободи оваа држава од сите оние што не знаат дека ова е Бугарска Македонија.

Па макар за таа мисија да се потрошат милиони и милиони куршуми. Тука и насекаде низ светот каде што има луѓе кои и по цена на животот не се плашат дека оваа земја се вика Македонија или како што ти и таквите како тебе дури и дома кога ви се спуштени ролетните и заклучени вратите ја викате Северна Македонија!

ПИШУВА: Миле Ѓоргијоски за Think.mk

Македонија

Коњановски на средба со претседателите на месни заедници: Визија за развој на Битола

Published

on

Градоначалникот на Општина Битола, Тони Коњановски, денес одржа средба со претседателите на месните и урбаните заедници, на која ги презентираше плановите за развој и инфраструктурни проекти во градот и околните населени места. На состанокот присуствуваа и секретарот на Општината Борче Димитровски, заменик-градоначалникот Бојан Бојкоски и раководители на одделенијата во општинската администрација.

Во своето обраќање, Коњановски најави продолжување на капиталните инвестиции, истакнувајќи дека Битола, со своите 64 населени места, ќе остане лидер во спроведувањето на крупни проекти.

„Градежната сезона во 2025 ќе започне со завршување на веќе започнатите активности, а истовремено ќе започнеме со нови проекти за кои средствата се веќе обезбедени во општинскиот буџет. Воедно, ќе аплицираме на повикот на Владата со комплетна проектна документација за патна, водоводна и канализациона инфраструктура, паркинг-простори, спортски терени и училишни сали, со вкупна вредност над 10 милиони евра,“ изјави градоначалникот.

Коњановски нагласи дека Општина Битола ќе продолжи посветено да работи во интерес на сите свои жители, акцентирајќи ја важноста на соработката со месните и урбаните заедници како клучен фактор за успешна реализација на сите зацртани цели.

Continue Reading

Македонија

Николоски: Изградбата на експресниот пат Куманово-Страцин-Крива Паланка е пример за домаќинско работење

Published

on

Експресниот пат Куманово-Страцин-Крива Паланка е првиот проект кој се завршил навреме во историјата на Македонија. Патот е од народот и за народот и ќе значи големо економско заживување на источниот дел од државата – истакна во Вечерното шоу на Богдан Илиевски, вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски.

-Станува збор за еден прекрасен проект, со четири ленти, две од едната и две од другата страна, каде дозволената брзина е 110км на час. Овој пат ќе значи заживување на источниот дел на државата и е главна артерија за поврзување со Бугарија. Она што е исто значајно е што по овој експресен пат ќе почне да се развива бизнис. Очекувам од левата и од десната страна на патот да почнат да се развиваат стопански субјекти и фабрики, кои што ќе вработуваат нови луѓе, како и трговски центри, магацини, бензиски пумпи и се она што носи развој со изградба на една ваква делница, истакна Николоски.

Министерот потенцираше дека затекнал катастрофална состојба на овој патен правец, каде еден од изведувачите целосно ги напуштил работите, а проблеми имало и со недостатокот на работници и надзорот.

-Со судни маки успеавме да ги вратиме работниците назад и да обезбедиме надзор. По најголем дел од трасата косините не беа заштитени, а на најголем дел од трасата немаше ниту капка асфалт или поточно на 17,5 км од 25 км воопшто немаше асфалт. Немаше ограда, немаше банкини, немаше еластична ограда, немаше канали изведени, сигнализација и се она што е дел од уредување на еден пат, истакна министерот Николоски.

Во однос на тоа како работите се завршија во рок од 6 месеци, а притоа имајќи ги во предвид сите недостатоци, Николоски потенцираше дека за прв пат во изградбата на еден патен правец во Македонија се применија нови методи.

-За прв пат се примени асфалтирање на ниски температури, со што целосно се промени динаминката на изградба. Прв пат Македонија виде дека може да се работи под рефлектори. Немаше класично работно време од една смена, туку се работеше во три смени. Трето, прв пат Македонија виде дека може да се работи на дожд, секако со заштита на работниците. Четврто, прв пат Македонија дека може паралелно да се работи на повеќе сегменти од патот и петто, за прв пат се мобилизираше толкав број на работници и машини кои работеа во исто време, потенцираше Николоски, кој најави дека во 2025 година ќе следуваат многу нови проекти и позитивни вести.

Continue Reading

Македонија

Се смени начинот на субвенционирање – Од Скопје ЌЕ СЕ ЛЕТА ДО ДУБАИ, ПАРИЗ, БАРСЕЛОНА, АМСТЕРДАМ, ШТУТГАРТ…

Published

on

Имаме две добри вести, првата е дека конечно ќе се воспостави директна линија од Скопје до Амстердам, што е огромна можност за туризмот, со оглед дека Македонија е популарна дестинација за Холаѓаните. И најновата вест е дека авиокомпанијата Изиџет формално поднесе документи во министерството за Скопје-Париз до аеродромот “Орли”, кој што е најблиску до центарот на Париз, најави вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски.

Тој потенцираше дека во наредниот период се очекува да бидат потврдени уште 3-4 дестинации до кои ќе се лета од македонските аеродроми. Во однос на состојбата во која како министер ги затекнал аеродромите во државата, тој истакна:

Во услови каде приштинскиот аеродром го заминува скопскиот, а охридскиот ќе добие сериозна конкуренција во аеродромот во Валона кој што се гради во моментов, како и во помалите грчки аеродроми во северниот дел на Грција, сфатив дека мора да направиме драстична промена. Таа промена ја направивме со политиката на субвенционирање на летови, каде што прво субвенциите ќе одат по патник кој што доаѓа во Македонија, а не по патник кој што заминува од државата, како што правела претходната власт. Второ, драстично се зголемени субвенциите, и за охридскиот аеродром се повисоки од скопскиот, со цел привлекување на туристи. Тоа ги даде првите резултати и веќе имаме 8 нови линии. Од Скопје ќе се лета до Дубаи, Барселона, Лион и Штутгарт, а од Охрид како дестинации се потврдени Базел и главниот аеродром во Истанбул – истакна Николоски, кој додаде дека поврзувањето со овој аеродром во Истанбул веќе донесе и резервации на карти од Сиднеј, Вашингтон, Торонто и други светски метрополи до Охрид.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Трендинг

Copyright © 2024 Булевар.мк